Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úplněk 21.kapitola

Stephenie Meyer


Úplněk 21.kapitolaTakže, je ti další kapitola, ve které se to ještě víc zamotává. Chtěla bych se vás ještě zeptat kolik dílů by jste si tak představovali... Ale něšjak rozumně. CHtěla bych sem potom totiý dát mou další povídku. Prozradím, že se bude jmenovat Better than me.

21. kapitola- Příbuzný

 

Bylo to opravdu šokující. Asi bych omdlela kdybych nebyla člověk.

Ten kluk byl Edwardovi podobný úplně ve všem. Byl stejně vysoký, měl stejné bronzové vlasy, rysy obličeje, postavu, ale jediné co na něm bylo jiné byly jeho oči. Měj je zelené. Ale tak nádherně zelené...

Úžasem jsem měla otevřenou pusu. I Edward vypadal vyvedený z míry. Nejpřekvapeněji, ale zíral ten kluk. Opravdu by mně zajímalo, co je zač.

První se vzpamatoval Edward.

"Ehm... No... Ahoj?" řekl nejistě. Kluk zamrkal a napřímil se. Pak po Edwardovi vrhl naštvaný pohled. Otočil se na podpatku a odešel. Ale když odcházel, tak mně praštila do nosu jeho vůně. Byla naprosto stejná, jako ta Edwardova, ale byla slabší. A cítila jsem z ní levanduli. On... On je upír??? Ne to určitě není... To by po levanduli voněl určitě víc. Už jsem se na to chtěla zeptat Edwarda, když jsem si uvědomila, že by nás ten kluk asi nemusel slyšet. Tak jsem mu otevřela mysl a poslama mu to.

"Já nevím, Bells. Ale řekl bych, že je poloupír." šeptl tak potichu, že jsem to neslyšela pomalu ani já.

V tom se ten kluk objevil mezi dveřmi.

"Pojďte dál. Moje babička by si s vámi ráda promluvila." řekl a vedl nás asi do obýváku. Tak v křesle seděla asi osmdesátiletá paní a nedůvěřivě si nás prohlížela. Dívala se na nás jako kdyby jsme byli ta nejhorší špína, jakou kdy viděla.

"Dobrý den." pozdravili jsme s Edwardem svorně. Žena se jen zašklebila a pokynula nám k sedačce, abychom si sedli.

"Děkujeme, mi postojíme." řekla jsem.

"No jasně.. Já jsem zapomněla, že vás stání neunaví." prskla na nás. Připadalo mi, jakoby o nás věděla něco víc, než obyčejní lidé.

"Takže k věci. Co tady chcete? Poslali vás, aby jste mého vnuka zase otravovali? On s vámi nepůjde!!!" to už křičela. Já jsem na n jen nechápavě vykulila oči.

"O čem to..." nestihla jsem to doříct. Přerušil mně Edward.

"Mi nejsme od Vollturiových." řekl s ledovým klidem. Já jsem ale klidná nebyla. Zmocnila se mně panika. Vollturiovi chcou toho kluka? Oh ne... Musíme jít okamžitě pryč. Vrhla jsem na Edwarda prosebný pohled. On věděl na co myslím.

"Bells, poslechneme si, jak to je... Teď už mně to až moc zajímá." řekl usmiřujícím hlasem a obajal mně kolem ramen. Měla jsem chuť ho políbit, ale to by se té ženské asi taky moc nelíbilo.

"A to vám máme jako věřit?" řekla s nenávistí v hlase. V tom se ale ozval ten kluk.

"Babi, oni mluví pravdu." řekl a podíval se na nás. "Jsou to vegetariáni a nepřichází za žádnou záminkou. Opravdu nejsou od Vollturiových." žena se očividně trochu uklidnila, ale pořád se tvářila nedůvěřivě.

"Máš zajímavý dar." řekl Edward.

"Ty i tvá žena taky." opáčil kluk.

"Ehm ehm... Mohli by jste mi vysvětlit o co go?" zamračila jsem se na Edwarda a on se na mně jen omluvně usmál.

"Je to na tobě, Edwarde." řekl tomu klukovi a já vykulila oči ještě víc. To už se Edward a Edward začali smát a i ženě na rtech pohrával úsměv.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úplněk 21.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!