Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úplněk 13. kapitola

demetri


Úplněk 13. kapitola12. kapitola mojí povídky s názvem Začátek konce. Napsala bych bavte se, ale to se k téhle kapitole moc nehodí. Trochu se v ní odráží moje momentální nálada.. a počkejte na tu dalčí... Pište komenty;-)

Viděl jsem, jak Alice padá k zemi. Ještě, když byla při vědomí jí hlavou proletěla vize.

Byl jsem v ní já v nějakém sklepě a kroutil jsem se v bolestech. Vize skončila hned v zápětí, protože Alice už byla mimo sebe. Jasper se hned k Alici vyděšeně vrhl a začal jí třást. Chtěl jsem na Charlotte skočit, ale najednou letěla k zemi i Bella. V okamžiku jsem klečel u ní. Nevěděl jsem, co mám dělat...

Všiml jsem si, že už je na zemi i Esme. Najednou mě do uší praštily Emmetovy myšlenky.
 
Brácho, hlavně klid. Já na ni skočím a ty mě jisti. Jestlio jsi mě slyšel, tak třikrát zamrkej. Udělal jsem to. V tom okamžiku letěla na zem i Rosalie, krerá si Charlotte do té doby jen nenávistně měřila.
 
To Emmeta asi rozzuřilo a skočil po ní. Byl asi deset centimetrů od jejího krku, když s obrovskou ránou padl na zem a začal se svíjet v bolestech. To mi připomělo Janin dar. Jak k tomu přišla? Copak jedna upírka může mít tolik schoností?
 
V nestřeženém okamžiku Charlotte přešla k Alici a šáhla jí na spánek. Alice sebou neznatelně trhla ale spala dál. Charlotte se v zápětí zastavila a civěla do prázdna. Vypadala jako Alice, když má vizi... Co se tu sakra děje?
 
Využil jsem její nepozornosti a udělal k ní dva tiché kroky a pak jsem skočil. Dopadl jsem stejně jako Emmet. a dopadli tak i Jasper a carlisle, kteří se o totéž pokusili.
 
Takže výsledné skore? 4 spící upírky, 4 upíři svíjející se v bolestech, jedna šílená upírka toužící po pomstě a jedno poloupíří dítě trajdající po lese... Nevypadá to moc nadějně...
 
Najednou ke mě dorazila ještě větší vlna bolesti, ale já myslel stále jen na to, jak pomoct mojí rodině. Hlavně teda Belle.
 
Teď do mě ale narazila ještě silnější vlna a já musel stisknout ústa do tenké štěrbiny, abych nezačal řvát. Tu radost jí neudělám. Kdybych ale věděl jakou reakci to u ní vyvolá, raději bych řval na celý svět.


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úplněk 13. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!