Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úplněk 12.kapitola


Úplněk 12.kapitola12. kapitola mojí povídky. Nastává menší zvrat. Tak čtěte a pište komenty a názory na mou povídku. PS: Delší díly budou, ale teď jsem v menším presu takže jsem ráda že to sem stíhám pravidelně dávat. Další díl bude cca v úterý.

Kapitola 12: Pomsta

„Oni zabili Johna." řekla Charlotte a okamžitě začala vzlykat.

„Tak proto jsem nikdy neviděla vaši budoucnost..." uvědomila si opožděně Alice.

„Oni mi ho vzali!!! Zabili ho!!! Mého Johna!!! Už ho nikdy neuvidím!!!" křičela hystericky Charlotte a rvala si vlasy. Mi se na ni jen dívali a čekali jsme, co z ní vypadne dál. Já to tipoval na pomstu. Tu chtěly všechny zhrzené upírky. Victorií začínaje, Tanyou konče. A ani jsem se moc nepletla.

„Cullenovi, já teď od vás potřebuju pomoc. Od všech." podíval se na nás a v očích se jí zablesklo. „Já chci pomstu!"

A bylo to tady. Já ji v žádném případě nebudu podporovat. Ještě by se to nakonec otočilo proti nám. Nehodlám dávat vlkodlakům další záminku k tomu, aby nás napadli. Stačí, že se za pár hodin dozvíme, co plánují Vollturiovi.

Podívala jsem se na ostatní, co tomu říkají, ale byli na tom stejně. Alice klepala nervózně nohou o podlahu. Štvalo ji, že nic nevidí. Naše osudy teď ovlivňovala Charlotte a ten její ovlivňovali vlkodlaci.

Podívala jsem se, co na to říká Edward. Lekla jsem se, když jsem mu v očích viděla neovladatelný vztek. Třásl se jako mladý vlkodlak. Čekala jsem, kdy se na Charlotte vrhne a roztrhá ji na kusy. Chytla jsem ho za ruku a začala mu na ní dělat uklidňující kolečka. Pomalu se začal uvolňovat.

„Tak co... Pomůžete mi? Společně je rozcupujeme..."  Z Charlottina hlasu jsem slyšela nedočkavost.

Jako první se vzpamatoval Carlisle. Jako vždy.

„Budeme hlasovat." řekl a jako první se podíval na Edwarda.

„V žádném případě. Nedovolím, aby mou rodinu někdo ohrozil. Nehodlám bojovat za pomstu nějaké šílené prolhané upírky!!!" Edward ty slova skoro plival.

„Dobře, jaký je tvůj názor Bello?" zeptal se Carlisle.

„Můj názor je stejný jako Edwardův." Řekla jsem rozhodným hlasem a všimla jsem si, jak mě Charlotte propaluje pohledem.

Potom se Carlisle podíval na Rose, která seděla vedle mě.

„Ani nápad." pohodila Rose hlavou.

„Já bych se i docela připojil..." ozval se jako tradičně Emmet. Nepřála bych vám vidět, jak se na něj Rose podívala. Emmet jen pokrčil rameny a pleskl sebou zpátky na sedačku. Celou dobu se potom na Rose tvářil, jako by mu snědla grizzlíka.

Můj a Edwardův názor sdílela kromě Emmeta celá rodina. Jen Esme se tvářila rozpačitě, když odmítala. To je celá ona. Neustále potřebuje někomu pomáhat. Většinou jsem ji za to milovala, ale někdy mi to pěkně lezlo na nervy. A Jasper odmítl, protože odmítla Alice. To mu bylo taky podobné.

„Takže... S námi nepočítej Charlotte." shrnul to Carlisle.

„Fajn..." zaprskala Charlotte „Tak se pomstím nejprve vám..." a s těmito slovy zavřela oči. Poslední co jsem zaregistrovala bylo, jak Alice padala k zemi. Hned za ní jsem totiž letěla já.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úplněk 12.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!