Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úplněk 10.kapitola

n/a


Úplněk 10.kapitola10. díl mojí povídky. Čekám n vaše tipy ohledně návštěvníka a důvodu jeho návštěvy... Tak čtěte a pište kmenty:-*

10. kapitola- Program na večer

Ještě jsme ani nestačili zavřít dveře a už jsme se zase vášnivě líbali. Narazil mě na ně a ruce mi dal vedle hlavy, z každé strany jednu.

Po chvíli se odtáhl a usmál se na mě.

"Tak co ty dnes plánuješ na večer? Jen doufám, že to není nic v Emmetově stylu..."

"Hmm... Něco bych tu měla..." mrkla se na něj laškovně.

"A jaký by ten tvůj nápad byl?"

"Rozhodně zajímavější, než ten Emmetův."

"Tak to by mohlo byt zajímavě..." řekl a jedno obočí mu vyletělo nahoru.

Usmála jsem se na něj a udělala něco, co asi Edward vůbec nepředpokládal. Bleskově jsem se zohla, podvlíkla se pod jeho ramenem a utekla do koupelny. Tohle asi fakt nečekal... No... To je výhoda toho, že mi nevidí do hlavy. Musela jsem se pro sebe v duchu uchechtnout. Samozřejmě jsem měla jiné plány, než strávit celou noc v koupelně, nejsem přece Alice, ale chtěla jsem Edwarda nechat trošku podusit. Ať se těší na to, co přijde.

pomalu jsem se svlékla a vlezla jsem si do sprchy. Pustila jsem si teplou vodu a uvolňovala jsem se... Sice jen mou mysl, protože moje svaly by neuvolnilo nic... To víte, kamení...

Ve sprše jsem stála asi půl hodiny... Když jsem vylezla, tak se na dveřích ozvalo tiché zaklepání.

"Ťuky, ťuk..." prozpěvoval si Edward nešťastně za dveřmi. "Lásko, tak mě pusť, notak, nebuď na mě zlá..." škemral. Měla jsem sto chutí ho opravdu pustit, ale udržela jsem se. Chtěla jsem svoje překvápko dotáhnout do konce...

"Miláčku, tu chvilku to ještě vydržíš..." škádlila jsem ho.

"Neee..." zakňučel zoufale.

"Dej mi pět minut, ano lásko? Slibuju, že se ti to vyplatí." řekla jsem svůdně a dál se zabývala jen přípravou.

Na nohy jsem si natáhla síťované punčochy s mega okama, které byly poskládané do květů, černé tanga, které víc odhalovaly, než zahalovaly a krajkovanou košilku ani ne do půl zadku. Vykouzlila jsem si kouřové líčení a na rty jsem si dala rudou rtěnku. Tuhle kombinaci jsem používala, když jsem Edwarda sváděla. Naučila mě to Alice. V některých věcech jsem jí fakt vděčná. Třeba za tohle oblečení. To jediné jsem nakupovala opravdu s radostí, i když vím, že to víckrát na sebe nevezmu. Nevydrží to.

Když jsem se na sebe potom podívala, tak jsem se musela smát. Vypadala jsem, jak kdybych utekla z bordelu... Ale co, Edwardovi se to bude líbit. Naposledy jsem si upravila moje rozpuštěné vlasy a odemkla. Čekala jsem, co se bude dít. Nic? To je podezřelý...

Pomalu jsem otevřela dveře, ale jen na malou škvírku. Vykoukla jsem, ale nikde v pokoji jsem ho neviděla. Právě jsem se chystala se nadechnout, abych zjistila, jestli tady opravdu není, ale v tom se dveře prudce rozletěly.

Edward stál za nimi a čekal na mě. Dveře rychle zabouchl a natlačil mě na ně. Nevím co s těma dveřma má. Začal mě opět líbat, ale teď to bylo mnohem naléhavěji. Ještě že mám neslíbatelnou rtěnku, jinak by byl totiž Edward celý červený. Díky Alice říkala jsem si v duchu.

Ale v tom už jsme leželi v koupelně na podlaze.

Ptáte se, jak je to možné, když jsme byli v pokoji? Edward mě na dveře totiž tlačil tak silně, že jsme je provalili a proletěli až do koupelny. To nás ale v naší činnosti vůbec nezdržovalo. No co... Však jsme jen rozbili dveře...

Edward se ode mě odlepil a s povzdechem si stoupl. Asi usoudil, že ve dveřích to fakt moc pohodlné není. Vzal mě do náruče a hodil mě na postel tak, rychle, až se u ní ulomila noha. Neměla jsem ani čas se tomu smát, protože si lehl na mě a líbal mě.

Chvíli na rtech, ale ty mu potom přestaly stačit. Vykasal mi košilku a líbal mě na břicho.

Když jsme byli v nejlepším tak se ozvalo rychlé zaklepání, ale návštěvník nečekal, až mu dovolíme vstoupit.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úplněk 10.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!