Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upíří život - 9. kapitola

Pitomost č. 2


Upíří život - 9. kapitolaahoj ahoj...omlouvám se za zpoždění s dalším dílem, mám nějak málo času...doufám, že se vám moje povídku stále líbí a přináším vám 9 kapitolu s názvem Porod z Edwardova pohledu...prosím zanechte komentíky, zda se líbilo nebo ne...zatím a mějte se...

9. Porod

 

Edwardův pohled

 

Bellu jsem zachytil na poslední chvíli. Celé její tělo se zkroutilo. Esme mi ji pomohla chytit, ale celá se strachy klepala. Chytila mě panická hrůza. Tohle mi prostě nemůže udělat, musí tu být. Bez ní nemá můj život žádný smysl, ale musím si zachovat klidnou hlavu, teď mě potřebuje a víc než kdy jindy.

,,Bello, lásko tohle mi prosím nedělej....."můj hlas byl naprosto zoufalý, během okamžiku byli všichni v pokoji a snažili se mi s bezvládnou Bellou pomoci. Odnesl jsem ji do Carlisleovi pracovny, kde měl veškeré zdravotnické zařízení. Opatrně jsem ji položil na lehátko a propaloval Carlisla pohledem. Musí okamžitě něco s mou láskou udělat, ležela naprosto bez pohybu, zavřené oči, ale ve tváři měla vepsanou bolest. Doslova mě pohled do její tváře mučil. Carlisle začal okamžitě jednat, snažil se zjistil co je příčinou Belliny bolesti a bezvědomí. Opatrně prohledával Bellino bezvládné tělo.

,,Edwarde, vypadá to, že jí dítě zlomilo pánev a možná i páteř. Budeme muset dítě porodit, než bude doopravdy pozdě." Řekl Carlisle nervózně, ještě jsem ho takhle nikdy neviděl. Vůbec jsem se nemohl vzpamatovat, nevěděl jsem naprosto vůbec co mám dělat. Myšlenky se upíraly na Bellu a naše dítě. Musí přežít, za každou cenu.

,,Carlisle, co mám dělat? Prosím, ale rychle!!!" řekl jsem a byl na pokraji naprostého zhroucení, radši bych se smažil v pekle, než zažívat znovu to, co jsem v tuto chvíli cítil, úplnou beznaděj. Beznaděj, že nejsem dost silný na to, abych jim pomohl.

Najednou Bella otevřela prudce oči a byla zcela dezorientovaná. Divoce mrkala a zřejmě hledala můj  pohled.

,,Edwarde....co se stalo?" zeptala se sípavě a z ničeho nic začala kašlat krev.

,,Všichni odejděte, zůstanu tu jenom já a Edward !!" poručil Carlisle a všichni ve vteřině odešli. Jasper si oddychl, protože pach lidské krve byl pro něho neustále stále lákavý. Alice se šíleně bála, protože nic neviděla, měla hrozný strach o Bellu. Rose a Emmett taky a Esme by nejradši zůstala, ale naznala, že tak to bude zřejmě nejlepší.

,,Bello, lásko...budeme muset dítě porodit." Řekl jsem a snažil se znít klidně, ale spíše to vyznělo jako mučení za živa. Mezitím jsem jí utíral krev od úst.

,,Edwarde, slib mi, že se postaráš o naši dceru....prosím musíš mi to slíbit." Řekla roztřeseným hlasem a úzkostně ke mně vztáhla ruku.

,,Bello, to nesmíš říkat, budeme se starat o naše dítě oba dva."

,,Ne, prosím slib mi to."

,,Edwarde, musíme začít...nemáme moc času.." vtrhl do našeho rozhovoru Carlisle a byl značně znepokojen.

,,Slib mi to...Edwarde, prosím" Bella byla na pokraji svých sil, pomalu ztrácela vědomí. Má myšlenka byla jediná.....musí přežít !!

,,Slíbím, ale ty udrž svoje srdce tlukoucí...." Zašeptal jsem prosebně, ale nevěděl jsem jestli mě ještě vnímá. Oči se jí zavřely a já myslel pouze a jenom na Bellu a naše dítě.

Carlisle píchnul Belle morfin proti bolesti. Sundal jí oblečení a vzal skalpel do ruky a blížil se k jejímu břichu. Pohled stočil ke mně. Bylo mi naprosto šíleně, hrozně . . . přál jsem si tam ležet místo ní, aby nemusela tak trpět. Nepatrně jsem pokývnul, že má pokračovat, šlo nám o čas.

Carlisle začal vést řez. Vylila se temně rudá krev. Bellino srdce začalo bít jako splašené. Carlisle vytáhl celé zkrvavené dítě. Ustřihnul pupeční šňůru a podal mi přenádhernou holčičku.

Byla naprosto úchvatná. Barva jejích vlasů byla jako ta má. Otevřela své oči. To, co jsem spatřil mě dostalo do kolen. Barva jejích očí byla jako Bellina.

,,Renesmee . . . .. bože, je tak úžasná" řekl jsem a rozplýval se nad naším dítětem. Nemohl jsem od ní odtrhnout oči. Naprosto jsem se do ní zamiloval. Byla to naše přenádherná dcera.

Z mého rozjímání mě ale vytrhnul Carlisle.

,,Edwarde.....srdce přestává být...musíme něco udělat." Carlisle zněl vystrašeně a já odtrhnul oči od naší dcery a zavolal Alici ať vezme Renesmee.

Vzal jsem připravenou injekční stříkačku s mým jedem a bodl ho přímo Belle do srdce.

,,Bello, udrž své srdce tlukoucí....prosím...."

Carlisle se snažil zastavit krvácení a já se naklonil k ní a kousnul jí přímo do hrdla a snažil se dostat ještě víc upířího jedu do jejího těla. Dále jsem pokračoval na zápěstí. Carlisle mě po chvíli zastavil.

,,Edwarde, víc už udělat nemůžeme. Teď musíme počkat...." Odtahoval mě od Belly, ale já prostě nemohl.

,,Ale její srdce....je tak slabé....co když to nepomůže..?" z mého hlasu čišelo čiré zoufalství. Potřebuji něco udělat, nemůžu ji tady nechat umřít....ona nesmí umřít...né po tom všem, čím si prošla.....

Hypnotizoval jsem ji očima a poslouchal každý pomalý tlukot jejího srdce.....

Carlisle mě tu nechal samotného...věděl, že už nic jiného nemůžeme udělat a chtěl mě nechat s mými myšlenkami.

Intervaly tlukotu srdce se začaly pomalu zrychlovat.

Bylo mi hrozně, když jsem si vzpomněl jaká je to bolest, když ti v těle začne kolovat upíří jed. Bella musí šíleně trpět, ale to co mě znervózňovalo bylo, že byla naprosto klidná a bez pohybu.....udělali jsme vše správně???

,,Alice..." řekl jsem polohlasně, věděl jsem, že mě Alice uslyší. Okamžitě byla v pokoji i s Renesmee. Podala mi ji do náruče a já ji opatrně choval. Sledovala mě a po chvíli se začala usmívat.

,,Alice...mohla bys prosím..." řekl jsem a Alice přesně věděla o co mi jde.

,,Edwarde, je mi to líto...vidím jenom útržky....mám to stále zahalené mlhou. Ale pevně věřím, a všechny mé zamlžené vize tomu nasvědčují, že vše dopadne dobře. Bella bude určitě v pořádku."

 

 

Odkaz na další díl: http://www.stmivani.eu/10-fanfiction-od-vas/upiri-zivot-10-kapitola/



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří život - 9. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!