Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upíří život - 20. kapitola - KONEČNÁ !!!

premiera


Upíří život - 20. kapitola - KONEČNÁ !!!po delší době sem přidávám můj poslední díleček této povídky, prosím o komentáře a díky za to, že jste to četli. Moc vám děkuju a mějte se

20. Překvapení – poslední kapitolka

 

Bellin pohled

 

V náručí jsem držela malou, byla celá vyděšená, chudinka moje. Edward nás objímal a snažil se malou uklidnit, ale nic nepomáhalo.

,,Bello, byla jsi naprosto úžasná.“ Poklonil se k mému vražednému činu Edward a políbil mě.

,,Děkuji“ kuňkla jsem a byla ráda, že už jsme všichni pohromadě.

,,Abych pravdu řekl, byl jsem tvou reakcí značně překvapen.“ Řekl Edward a začal se smát.

,,Proč?“ zeptala jsem se a naprosto nechápala. Copak je něco důležitějšího než naše dcera??

,,No, nečekal jsem, že jsi něčeho takového schopna, a popravdě, jinak bych to udělal já, ale ty jsi mě předběhla.“ Dořekl se smíchem a znovu nás silně objal.

,,Měli bychom se tedy vrátit, bude to dlouhá cesta, malá je určitě vyděšená a unavená.“ Vyrušil nás v rozhovoru Carlisle a přišel k nám. ,,Mohu, jen se na ní podívám, jestli je vše v pořádku.“ Zeptal se a já mu Renesmee okamžitě podala. I já jsem potřebovala vědět, zda je všechno, tam jak má být. Carlisle udělal zběžnou prohlídku a kývnul, že je vše ok.

,,Jistě Same, vše už je v pořádku, myslím, že můžete v klidu odejít a děkujeme za pomoc, i když nakonec jsme ji nepotřebovali, ale moc si toho vážíme.“ Odpovídal Edward na Samovu nevyřknutou otázku a po chvíli se otočil směrem k vlkovi Jacobovi.

,,Jaku, děkuji, že jsi nám poskytnul pomoc a moc si toho vážím. A některé tvoje požadavky ještě zvážím a dám ti zavčasu vědět. Nechci ti způsobovat bolest, ale musíš také chápat ty mě. Je to naše dcera a nechci o ni za žádnou cenu přijít. Zatím je mi to líto.“ Řekl a já přesně věděla, jaké bude téma rozhovoru po tom, co se vrátíme domů. Bylo mi to proti srsti, aby se Jacob tak často stýkal s Renesmee, vždyť byla ještě novorozeně. Ale zase na druhou stranu jsem nechtěla Jacobovi ubližovat, vím, co je to za pocit, když nemůžeš být s tím, koho ke svému životu nutně potřebuješ.

Až teď jsem si všimla, že Leah na mě zuřivě vrčela a svoje vrčení přesunula i na malou. Jacob se po ní ohnal a ona zakňučela a odběhla do lesa. To pro ni muselo být velice ponižující. Edward jenom zakroutil hlavou a dál to nekomentoval. Popravdě jsme Leah neměla moc ráda, ale tohle si nezasloužila.

Celá smečka se zvedla o odcházela z této louky. Zůstala tam pouze moje nynější a milovaná rodina.

,,No myslím Bello, že bychom se po cestě měli stavit na nákupy a utratit nějakou nehoráznou sumičku, co ty na to??“ zeptala se zvonivým hláskem Alice a mě okamžitě pohasl úsměv a snažila jsem se najít pomoc u Edwarda, přes Renesmee jsem mu posílala sos.

,,Alice, uklidni se. Teď na nákupy nemá náladu nikdo kromě tebe, takže nejlepší bude, když se dostaneme nějakým způsobem zpátky do Forks. Emmette, bež s Rose a sežeňte nějaké auto, malá nemůže běžet s námi.“ Řekl Edward a pohladil naše zlatíčko po bronzových vláskách. Stále těkala pohledem po louce a nemohla se vůbec uklidnit. Emmett a Rose se prozatím rozloučili a odběhli dle pokynů Edwarda sehnat nějaké auto. Carlisle a Esme se také rozloučili, že poběží sami. Bylo na nich znatelně vidět, že chtějí být jenom spolu.

Alice se posadila do trávy, i když nemusela a přivřela oči, Jasper ji následoval a ona se položila do jeho náruče. My s Edwardem a Renesmee jsme zůstali na místě a byli rádi, že jsme konečně pohromadě.

,,Co to bylo Alice?“ řekl Edward a odtrhnul pohled od nás a soustředil se na svou drobnou sestřičku.

,,Já nevím, nerozumím tomu, viděla jsem tam Tanyu a Jane, ale potom už nic, byl to jenom záblesk.“ Odpověděla Alice a snažila se vidět ještě víc, ale něco ji to znemožňovalo. Popadla mě náhlá panika a strach. Edward to vycítil a vrátil se k nám a objal mě.

,,Lásko, to bude v pořádku. Neboj.“ Chlácholil mě, ale to mě neuklidnilo, když jsem si zpětně vzpomněla na dětský a přitom ďábelský obličej malé Jane a na Tanyu, která vždy toužila po Edwardovi……

,,Něco mi na tom nesedí.“ Řekl zničeho nic Jasper.

,,Máš pravdu Jaspere, bylo to až moc jednoduché.“ Odpovídal mu Edward na nevyslovenou myšlenku a já se znovu napjala a čekala co se bude dít.

,,Je opravdu velice divné, že by tu byl Nahuel jen tak sám. Kde je Huilen a jeho další sestry?“ zeptal se Jasper a já si přitiskla malou víc k sobě. Měl pravdu, bylo to až moc jednoduché.

Ani jsem nestihla tuto myšlenku dokončit a Edward prudce zavrčel, napnul se a sledoval temný les. Stoupnul si před nás do obranné pozice a zavrčel znovu. Alice a Jasper nám už stáli také po boku. Renesmee začala plakat. Snažila jsem se ji utěšit, její pláč drásal mé mrtvé srdce.

Na rozlehlou louku vstoupilo osm upírů v čele s Jane a Tanyou. Popadla mě náhlá zuřivost. Toužila jsem Tanyu rozcupovat na malé kousíčky. Ta potvora. Čekala jsem od ní nějaké zlo, ale že by byla schopna něčeho takového ?? Tak to jsem nečekala. Vždy po Edwardovi toužila a snažila se ho svést na svou stranu. Teď mě zabije a už jí nic nebude stát v cestě. Pocítila jsem strach o moji dcerušku….kdo se o ni postará?? Nebo se jí zbaví také, aby měla cestu naprosto volnou ??? To nemůžu dovolit !!!!

Malá Jane mě nikdy neměla ráda, tak udělala Tanyi malou službičku a Huilen a Nahuelovi nevlastní sestry se mi budou mstít za Nahuela. Takže jsem jasný terč. Bylo to osm proti třem, já jsem se počítat nemohla, protože jsem držela Renesmee.

Zaujali útočnou pozici a všechny prudce zavrčely.

,,Konečně čas odplaty Isabello. Edward je můj a bude se mnou a Jane by si s tebou konečně ráda pohrála a třeba i s tvou dcerou. Na ní bude určitě její dar platit, co myslíš??“ vykřikla se smíchem a poplácala drobnou Jane po rameni a ta se vítězoslavně usmála.

,,Tanyo jenom se jich dotkneš a přísahám, že tě zabiju.“ Vyplivnul na ní Edward a zlost a zuřivost byla slyšet na každém slově.

,,Já vím,“ odvětil Edward směrem k Alici, zřejmě mu poslala nějakou myšlenku.

 Jasper se postavil ještě před nás, aby chránil i Alici. Položil by za ní život, tak jako já za Edwarda a naopak. Byli jsme v pasti.

V tom se Jane roztáhl usměv ještě víc a Edward se začal zmítat v křečích na zemi. Nevydával ani hlásku, ale mě to trhalo zaživa. Nejhorší bylo, že jsem mu nemohla nějakým způsobem pomoci. Okamžitě jsem podala malou Renesmee Alici a vrhla se do vlny bolesti před Edwarda zády k našem nepřátelům.

Pocítila jsem novou sílu, která se ve mně objevila. Roztáhla jsem ruce, jako kdybych ho chtěla obejmout a zcela zřetelně jsme viděla něco jako neviditelný štít, který obklopil Edwarde, ale i Alici, Renesmee a Jaspera. Edwardova bolest ustala a spěšně se postavil na nohy a nechápavě na mě zíral. Vlastně všichni zírali, včetně mě. Nevěděla jsem, že mám nějakou upíří schopnost. Myšlenkami jsem se ale vrátila k té potvoře Tanyi a Jane.

Popadl mě ukrutný vztek, že si dovolila ubližovat Edwardovi, obrátila jsem se jejich směrem a nebezpečně zavrčela. Dala jsem do toho veškerou svou dosavadní sílu a štít se změnil na tlakovou vlnu a přímo vytrysknul z mých rukou. Během sekundy byl u našich nepřátel a totálně je odzbrojil. Všichni leželi na zemi a snažili se vzpamatovat. To už se ale za jejich zády objevil Emmett a Rosalie a začali je trhat na titěrné kousky. Okamžitě totiž pochopili, co se tu děje. Alice mi podala zpátky Renesmee a já se s ní vyčerpáním zhroutila na louce a snažila se zhluboka dýchat. Ostatní šli pomoci v ničení našich nepřátel. Zůstala jsem tam sama s Renesmee a zdáli je pozorovala. Během chvilky se nad loukou vznášel hustý a šedý kouř.

Renesmee pofňukávala a tak jsem ji musela čím dál tím víc kolébat, ale byla jsem tak unavená, že kdybych nebyla upír tak stoprocentně usnu. Za chvíli přiběhl Edward a vzal mě do náruče i s Renesmee a šli jsme delší cestou do lesa, kde měli Emmett a Rose nachystané to auto. Edward nás tam položil a políbil na čelo.

,,Ty mě neustále překvapuješ lásko. Jsi báječná a naprosto jedinečná, tak jako naše překrásná dceruška.“ Řekl a snažil se usmát, ale byl celý rozhozený. Budu ho muset trochu uklidnit, ale až načerpám trochu síly. ,,Teď si prosím trochu odpočiň, zůstanu tu s tebou, ostatní už jdou. Alice a Jasper poběží, chtějí se stavit po cestě na lov. My pojedeme s Rose a Emmettem.“ Dodal a sedl si vedle mě a vzal si do náručí Renesmee, kterou pomalu ale jistě začínal přemáhat spánek. Sladce usnula a spokojeně oddychovala.

Rose a Emmett došli po chvilce a odjížděli jsme domů. Odpočívala jsem Edwardovi v náručí a mezitím ho hladila ve vlasech. Konečně jsem si uvědomila, že jsem schopná ochránit svou rodinu. Díky mému štítu a silové vlně jsem silný soupeř a kdykoliv se nám někdo pokusí postavit a ublížit mé rodině, budu schopná je chránit a teď už se  vypořádám s čímkoliv.

 

 

 

 

Tímto dílem bych chtěla ukončit tuto povídku. Nechci to zbytečně protahovat a vymýšlet nějaké nové zápletky a slova jako ,,a žili šťastně až do smrti“ mě moc neberou. Dala jsem se do dalšího psaní. Nová povídka se jmenuje Anděl pomsty.

Doufám, že se vám celá tato povídka líbila. Napište prosím svoje názory, kritiky, či pochvaly, budu vděčná za cokoliv. Díky a mějte se dobře.

 

http://www.stmivani.eu/37-shrnuti-povidek/povidky-od-eunta/

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří život - 20. kapitola - KONEČNÁ !!!:

 1
1. Aneta
20.06.2011 [21:02]

nádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!