Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upíří život - 2. kapitola

muži :)


Upíří život - 2. kapitolaahoj lidičky, tady je druhá kapitola s názvem těhotenství, doufám, že se bude líbit + komentíky, díky:-)

2. Těhotenství

 

Bellin pohled

 

Mezitím co jsem znovu usnula Edward sbalil veškeré naše věci a objednal letenky na dnešní odlet. Snažil se mi to nedělat těžší, viděla jsem to na něm jak moc se přemáhá. Kdykoliv jsem šla znovu zvracet měl to v očích. Během hodiny jsme mohli odjet na letiště. Celou dobu jsem pospávala. Na letišti v Seattlu na nás čekala celá rodina. Edward mě objímal v pase a táhl všechny tašky. Alice se ke mně přiřítila a drtila mě svým kamenným ledovým objetím.

,,Bello, jsi v pořádku?" zeptala se a těkala pohledem po Edwardovi.

,,Je mi báječně, ale pojedeme domů, jsem trochu unavená z té cesty."odpověděla jsem a všichni svorně přikývli.

Esme mě objala z druhé strany a šli jsme pomalu k autům, dokonce Rosalie vypadala, že mě ráda vidí, což mě celkem dost překvapilo. Snad jednou budeme opravdové přítelkyně.

Cesta domů byla rychlá, protože řídil Edward, ale i přesto mě neustále sledoval. Každý můj pohyb. Doma mě Carlisle vyšetřil a říkal, že moje těhotenství je oficiální, ale že je rychlejší než klasické, odhadoval tak 2-3 měsíc, jelikož přes ultrazvuk nebylo nic vidět. Zdálo se mi to naprosto neuvěřitelné, ale byla jsem ráda. Carlisle se o nás postará a Edward bude klidnější. Bylo mi nádherně. Zvracení pominulo a já byla sice dřív unavená, ale cítila jsem, že je to dobré, za týden jsem vypadala tak na 5 měsíc. S Edwardem jsme chodili na krátké procházky, protože mě nebavilo neustále ležet u televize s Emmettem a koukat na jeho sportovní kanály. Pomáhala jsem Esme v kuchyni, s Alicí jsme vymýšleli, co vše budeme muset koupit a co potřebovat. Dokonce Rosalie se se mnou začala kamarádit, byla úplně u vytržení, že bude tetička, domlouvala postýlku, sedačku do auta a různé oblečky. Charlieho jsem navštívit nemohla, ale každý den jsem mu volala a ujišťovala, že je vše v pořádku. Nemohla jsem mu říct, že jsem těhotná, i když bych si to moc přála, ale Charlie věděl, že jsem šťastná a tak mi do života nemluvil. Věděl, že mám Edwarda a ten se o mě postará. A dále tady byl Jacob, kterého jsem od naší svatby neviděla. S Jacobem to bude asi nejtěžší, zatím zřejmě netušil, že jsme se už vrátili. Bude se mnou vůbec mluvit, nebo mě okamžitě zavrhne??? Budu ho muset navštívit, v nejbližší době a na to budu muset připravit Edwarda......

Carlisle začal s Edwardem a Jasperem zkoumat co vůbec nosím pod svým srdcem. Zjistili, že kdesi v Amazonii je upír jménem Joham a má pět vlastních dcer a jednoho syna. Edwarda ale velice znepokojovalo, že se nic neví o jejich matkách. Alice, Jasper a Emmett se rozhodli, že je najdou a pokusí se je přivést k nám. Carlisle zůstával, hlídal můj zdravotní stav, Edward by se ode mě nehnul ani na krok, dokonce jsem ho musela vykopat aby šel na lov, jeho oči už byly hrůzostrašně černé. Rosalie si v mém těhotenství našla nový koníček a Esme mi neustále vyvařovala nějaké dobroty.

Včera volala Alice, že se dnes vrátí. Strašně jsem se na ni těšila, už mi tady moc chyběla. Oznámila nám, že přivádí Nahuela a jeho tetu - poloupíra a upíra. Měla jsem docela strach co je ten poloupír zač, co vyroste z mého milovaného děťátka.

Zrovna jsem seděla na sedačce, byla zabalená v dece a odpočívala. V okamžiku mi prošla břichem obrovská bolest. Vykřikla jsem a schoulila se. Edward zakřičel ,,Carlisle, pojď sem, hned!!!" hlas se mu na posledním slově zlomil, bál se mě i dotknout, aby mě to nebolelo. Hlasitě jsem oddychovala a snažila se uhnout té bolesti, bála jsem se, že se něco stalo s miminkem.

,,Bello, kde tě to bolí?" ptal se opatrně Carlisle.

,,Slyšel jsem škaredé škubnutí, Carlisle co to bylo?" Edward byl na pokraji zoufalství, očima sjížděl nahoru a dolu po mém těle.

,,Zřejmě to bude nalomené žebro, Edwarde opatrně ji vem do náruče a dones ji nahoru, musím jí to ošetřit." Edward mě vzal do náruče, ale ani nedýchal aby vyrovnával každý nedovolený pohyb. Odnesl mě bleskovou rychlostí do druhého patra, kde měl Carlisle veškeré zdravotnické zařízení. Bolest byla naprosto neuvěřitelná. Projížděla mi až do konečku prstů, ale to vydržím, pro naše dítě cokoliv. Hlavně aby se mu nic nestalo. Carlisle mi opatrně promakal břicho až jsem usykla bolestí. Edward se otočil zády ke mně, ruce v pěst a hlasitě dýchal, ale po chvilce se opět otočil. Nejradši jsem ho chtěla poslat pryč, aby se na to nemusel dívat, ale stejně by odmítl.

,,Zřejmě je to opravdu nalomené žebro, Bello ovážu ti to a musíš být naprosto v klidu." Nepatrně jsem kývla a čekala další bolest. Carlisle mě opatrně obvazoval a já se snažila opět neusyknout bolestí, protože Edward hypnotizoval můj obličej, ale na jeho obličej byl horší pohled - zkroucený bolestí a strachem, oči měl opět černé jako tmu. Carlisle dokončil svou práci a nakázal mi abych ležela na místě, ale já chtěla být dole. Edward mě velmi opatrně a něžně vzal do náruče a nesl zpátky do obývacího pokoje. Zastavil se  na posledním schodě a koukal před sebe, podívala jsem se jeho směrem a uviděla Alici, Jaspera a Emmetta, ale za nimi stály ještě další dvě osoby. Muž a žena. Žena byla krásná, dlouhé černé vlasy jí lemovaly světlý obličej, nepochybně upírka a ten muž byl - opravdu krásný - jinak se to popsat nedalo. Obličej neměl úplně upírsky bledý, oči měl nádherně zelené, stál velmi nehybně a upřeně mě pozoroval. Podívala jsem se zmateně na Edwarda a položila ruce na svoje bříško abych ochránila naše dítě, nevěděla jsem co mám očekávat.

,,Bello, je to v pořádku" ozval se Jasper, zřejmě vycítil moje obavy.

,,Dovolte mi abych Vám představila Huilen a jejího synovce Nahuela. Nahuel je poloupír, ale je jedovatý, jeho další sestry ale ne, zatím jsme nezjistili, proč je tomu tak. Našli jsme je v Amazonii a nabídli se, že nám tu pomohou." promluvila Alice a já si uvědomila jak moc mi chyběl její sametový a trylkující hlásek. Podívala jsem se zpátky na Edwarda, ale jeho obličej byl podobný soše.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří život - 2. kapitola:

 1
13.10.2011 [21:29]

Sima777jooooj ci dobre to je.... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!