Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upíří život - 15. kapitola

chs


Upíří život - 15. kapitolaDalší díleček s názvem Jacob Black, snad mluví za vše...(popravdě nemám Jaka moc ráda, tak se za to na mě nezlobte) prosím o komentíky a pa pa

15. Jacob Black

 

Bellin pohled

 

Z Jacoba čišela čirá nenávist vůči Edwardovi.

,,Jak jsi jí to mohl udělat, takhle ji připravit o lidský život a kdo je tohle?" řekl a po chvilce dodal, ,,to jste si adoptovali, nebo co?"

Teď jsem se vážně rozzlobila.

,,Ne, Renesmee je naše a do toho ti naprosto nic není." Křikla jsem na něj.

Z toho Jacoba co jsem milovala se stal protivný a ješitný Jacob. Byl velmi podobný Samovi. To jsem nesnášela, a uvědomila jsem si, že to, že jsem byla do Jacoba zamilovaná už není pravda. Měla jsem ho ráda, to ano, ale teď už jistě vím, že naprosto jiným způsobem. Milovala jsem ho, když jsem byla člověk, zřejmě to byla určitá lidská slabost. Teď když jsem upír jsem měla v hlavě jenom Edwarda a Renesmee a na Jacoba jsem popravdě do poslední chvíle vůbec nepomyslela.

,,Nemyslím si, že je dobrý nápad se o tom bavit tady." Řekl potichu Edward a propaloval pohledem Jacoba.

,,Naopak,........ Bello ví Charlie čím ses stala a že máš tohle?" zeptal se a ukázal na malou a mě ta jediná otázka srazila na kolena.

,,Jacobe, varuji tě, okamžitě toho nech." Promluvil opět Edward a už nebyl tak klidný jako před chvílí, věděl, že Jacob udeřil do žhavého a prozatím zakázaného tématu.

,,O tom se s tebou bavit nebudu a vidím, že už ti do toho taky nic není." Řekla jsem rozzlobeně a prstem ukázala na Leah.

,,Do toho ti taky nic není Bello." Odpověděl, ale naprosto smutně. To jsem nečekala a také nechápala. Copak by s ní byl jenom ze soucitu? Leah se tvářila vítězoslavně a Jacoba se chytila ještě víc křečovitě. Vůbec se k němu nehodila.

Renesmee se začala mlet Edwardovi v náručí......to nám ještě scházelo. Otočila hlavičkou a koukla se, co se tady děje.

Jacob zalapal po dechu a zíral na ni, jako kdyby v životě jiné dítě neviděl. Je pravda, že nám byla neuvěřitelně podobná, po Edwardovi měla bronzové vlásky a měla moje oči. Já teď svoje měla skryté za čočkami, protože byly sytě rudé, než se trochu zbarví zvířecí krví.

,,Myslím, že půjdeme Leah.....ahoj Bello," řekl zbrkle a rychle se s Leah otočili a skoro utíkali pryč, vůbec jsem to nechápala.

,,Edwarde, co to bylo?" zeptala jsem se a vzala si od něj Renesmee, která už byla vzhůru.

,,Bello....abych pravdu řekl, tak nevím....v jeho hlavě bylo najednou tolik myšlenek, že nedávali žádný smysl a význam...prostě to nechápu. Pojď, už se vrátíme, pojedeme domů, Renesmee určitě potřebuje trošku zdravější spánek." Řekl a šli jsme zpátky po celém obchodním domě dolů do garáží. Edward po cestě volal Alici, ta říkala, že se ještě tak dvě hodiny zdrží, ale že Rose a Emmett také pojedou a Carlisle a Esme už jeli.

Celou cestu domů jsem přemýšlela a Edward mě nevyrušoval. Renesmee jsme dali do sedačky a opět usnula. Byla jsem pootočená, abych na ní viděla. Prohlížela jsem si nový prstýnek a Edward mě pohladil po tváři.

,,Bello, vše bude v pořádku. S Charliem to časem také vyřešíme. Určitě by rád poznal svou vnučku a jelikož Renesmee roste velice pomalu, časem mu ji můžeme ukázat. Ty budeš šťastnější, že máš Charlieho v životě a on bude také rád, že jsi mu poblíž." Řekl a já musela přemýšlet nad tím, zda mu budeme moct malou vůbec ukázat. Jsou to teprve tři měsíce od svatby. Na to by nám určitě neskočil. Přemýšlela jsem, že bych jenom lehce naznačila o co se tady jedná a podle jeho reakce bych buď pokračovala nebo ne. Nechtěla jsem ho  do toho zatahovat, ale na druhou stranu jsem o něj nechtěla za žádnou cenu přijít. Chci aby věděl, že se mám s Edwardem báječně a že máme Renesmee, jeho vnučku.

Potom jsem začala přemýšlet nad Jacobem. Vím, že to určitě špatně ponese, že jsem upír. Byl ze mě zhnusený, tím jsem si jistá. Ten pohled v jeho očích, to opovržení a zrada z mé strany, že jsem teď jeho nepřítel. Vlkodlaci a upíří byli, jsou a budou podle všeho neustále nepřátelé a já na tom, i když bych chtěla, nic nezměním.

Na druhou stranu si našel Leah. Ona s ním vypadala velice šťastně, a on vypadal, že je s tím smířený. Myslím, že ji má rád, ale určitě ji nemiluje, tím jsem si byla jistá.

Ale to, co mě překvapilo bylo, jak se podíval na naši Renesmee. To jsem nechápala.

Dorazili jsme domů a uložili malou do postýlky. Do hodiny přijela Alice a byla celá rozhozená.

,,Alice, co se děje?" zeptala jsem se, protože jsem ji takhle nikdy neviděla.

,,Všechny mi zmizelo......nic nevidím....co se to děje?" Alice lítala po obývacím pokoji a já se opravdu začala bát, co když nám hrozí nějaké nebezpečí? Bez Alice jsme ztraceni.

,,Asi vím, co se tady děje." řekl naštvaným tónem Edward.

,,Co Edwarde." Snažila jsem se mluvit co nejrychleji, abych už věděla co je příčinou toho, že Alice nic nevidí.

,,Myslím, že můžeme očekávat nepříjemnou návštěvu a to v podobě tvého přítele Jacoba Blacka."

 

Odkaz na další díl: http://www.stmivani.eu/10-fanfiction-od-vas/upiri-zivot-16-kapitola/

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří život - 15. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!