Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upíří život - 10. kapitola

fanposter1


Upíří život - 10. kapitolaahoj všichni, přidávám další kapitolku, snad se bude líbit a zanechte prosím další komentíky a názory, zda se vám to líbilo nebo ne. zatím a mějte se

10. Dlouhý čas

 

Edwardův pohled

 

Bylo to naprosto šílené a k nevydržení. Rafička na hodinách jakoby se snad zastavila. Čas stoprocentně začal utíkat mnohem pomaleji a to mě zaživa mučilo.

Od Belly jsem se nemohl ani hnout. Blížil se třetí den od té doby co porodila Renesmee a kdy začala její přeměna, ale stále ležela naprosto beze změny a to mě užíralo neuvěřitelným a nepopsatelným způsobem. Alice stále viděla pouze útržky, takže si nemohla být stoprocentně jistá. Do pokoje občas někdo vstoupil a když viděl můj výraz, tak radši odešel. Snažil jsem se na Bellu mluvit, určitě mě slyší, ale .....co když je opravdu něco špatně.....byla tak klidná....

Naše holčička byla neustále se mnou, nechtěl jsem ji nikomu ani na chvíli půjčit. Byl to můj poklad. Byla tak neuvěřitelně inteligentní, vnímavá, chápavá, překrásná a měla naprosto úžasné dary. Zjistili jsme, že má velice efektivní způsob komunikace. Dokázala dotykem vyjadřovat své pocity a myšlenky. Dále uměla číst myšlenky jako já. Naprosto neuvěřitelné. Dále pokud chtěla, tak jsem jí myšlenky číst nemohl, jako určitý druh štítu. Prostě byla jedinečná. Tak jako moje Bella.

Renesmee byla tak drobná. Měl jsem hrozný strach, abych jí nějakým způsobem neublížil, když ale vše vyčetla v mých myšlenkách, že se bojím, položila ručičku na mou tvář a ubezpečila mě, že je vše v pořádku a že mě a mámu má nadevše ráda. Kdybych mohl tak bych se rozplakal. Svou malou hlavičku posetou bronzovými kudrlinami otočila směrem s Belle a začala plakat. Už strašně by ji chtěla poznat, moc se na ni těší. Okamžitě se začala nenávidět, že jí takovým způsobem ublížila, že mohla být máma naprosto v pořádku. Proklínala každý špatný pohyb. Jakmile na to jenom pomyslela jsem ji zastavil, nemůže se přece takto obviňovat. Jediný kdo se může obviňovat jsem já, kdybych tak neunáhleně nevyjel po Nahuelovi, nemusela se Bella zbytečně stresovat a vše mohlo být tak jak má.

Třetí den se blížil ke konci a Bella nejevila žádnou známku, že by byla proměna u konce. I Renesmee byla značně nedočkavá. Neustále jsem ji choval a seděl vedle Belly a broukal jim oběma ukolébavku. Měl jsem strach a mučilo mě myslet na to, co teď právě moje láska musí prožívat za peklo. Už byl večer a naše dcera byla unavená, ale já se nemohl a nechtěl od Belly jenom na centimetr vzdálit. Renesmee mi usnula v náruči, ale po chvíli mého přemýšlení mě probral šílený křik. Bella poprvé za ty tři dlouhé  dny vykřikla, ale s takovou neuvěřitelnou bolestí. Cítil jsem se, jakoby mi někdo vyrval srdce přímo z hrudi a zašlapal ho do země. Renesmee se okamžitě vzbudila a chtěla vědět, co se s mámou děje. Ostatní přiběhli do pokoje a Rose vzala malou k sobě. Chytil jsem Bellu za ruce a opatrně ji hladil.

,,Bello, lásko...slyšíš mě...je mi to tak strašně líto......hrozně se omlouvám, neměl jsem toto dovolit...Carlisle prosím udělej něco....nemůžu ji nechat takhle trpět, to prostě nejde." Vykřikl jsem hrůzou a Bella se stále zmítala v křečích a křičela bolestí. Alice a Esme to nevydrželi a odešli. Nemohli vidět jak Bella trpí.

,,Rose, odnes prosím Renesmee dolů a dej jí najíst, musí být určitě hladová a toto by neměla vidět" řekl klidným hlasem Carlisle a Rose odešla, ,,a ty Edwarde se musíš na prvním místě uklidnit, tím Belle nepomůžeš, určitě by nerada viděla, že trpíš i ty a slíbil jsi jí, že budeš rozumný a postaráš se o malou." dodal a já věděl, že má naprostou pravdu. Sesunul jsem se na podlahu. Po chvilce přemlouvání jsem se opět zvedl a objímal Bellu a snažil jsem se být vyrovnaný. Carlisle mě v duchu pochválil a vzdálil se.

Musím být silný, už kvůli Belle a naši malé Renesmee. Ale potřeboval jsem jistou dávku klidu a ten klid mi v tuto přetěžkou chvíli pro nás všechny dodávala jenom moje dcera. Ona mi rozuměla a já jí. Nemohl jsem a spíše i nechtěl aby tu byla, aby viděla jak její matka trpí, je lepší že je dole s Rose. Ona se o ní prozatím postará, tím jsem si byl stoprocentně jistý. Rose vždy snila o tom být matkou. Z toho důvodu se k Belle v poslední době chovala tak slušně a jistým způsobem konečně i jako pravá kamarádka. Něco jako je Alice s Bellou.

Bella celou noc křičela a mě to užíralo zaživa. Ráno křik ustal a ustal i tlukot Bellina doposud splašeně bijícího srdce. Ozvalo se poslední bouchnutí a její srdce navždy umřelo a otevřela oči do nového upířího života.

 

 

 

Odkaz na další díl: http://www.stmivani.eu/10-fanfiction-od-vas/upiri-zivot-11-kapitola/



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří život - 10. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!