Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upíri vs. Morské panny 3. kapitola

Ness and Jake


Ahojte. :D Je tu tretia kapitola. Dúfam, že sa vám bude páčiť. :D Prajem príjemné čítanie. :D

3. kapitola

Bella

Celkom by ma zaujímalo, čo také mu mohol Spike nahovoriť, ale tiež ma zaujímalo, čo také tu Edward hľadal. Bola som veľmi unavená, a tak som si išla ľahnúť, ale zaspať som nemohla. Nech som robila čokoľvek, myslela som len na Edwarda.

Keď sa mi konečne podarilo zaspať, tak som mala prekrásny sen, samozrejme, s Edwardom. Boli sme hlboko v lese. Ja som mala na sebe biele, plážové šaty a on mal na sebe čierne rifle a čiernu bundu. Bolo mi divné, že je taký naobliekaný a pri tom je také teplo, ale musela som uznať, že v tom vyzeral úžasne. Čierna mu proste sekne.

Vlastne sa v tom sne ani nič nedialo, iba sme tam tak stáli a usmievali sa na seba. Keď som sa zobudila, bola som šťastná. Nemyslela som na nič iné, len na to, ako sa na mňa Edward usmieval.

Všetko ostatné mi vyfučalo z hlavy.

 

Rocky

Bella bola od rána nejaká tichá. Nevyzerala, že by ju niečo trápilo, skôr naopak. Bola nesmierne šťastná. Chcela som z nej dostať, čo ju tak potešilo, ale nevedela som ako.

„Bella, čo sa stalo, že si taká šťastná?“ opýtala sa jej Cindy.

„To nemôžem byť šťastná?“ opýtala sa jej Bella a znovu nás prestala vnímať.

Viem, že je zaľúbená do Edwarda a chápem aj prečo, ale bojím sa o ňu. Ja aj Cindy sme sa zaľúbili do upírov a nedopadlo to dobre, ale nemôžem určiť k záhube niečo, čo nemalo šancu. Stále mi to vŕta v hlave. Najedli sme sa a vyšli sme von.

„Tak ste sa rozhodli opustiť domov.“ Začula som Spika. Na neho som celkom zabudla.

„Daj mi pokoj, Spike!“ povedala som mu. Chcela som nastúpiť do auta, ale Bella a Cindy mi zatarasili cestu.

„Musíš sa s ním porozprávať. Takto sa nič nevyrieši,“ povedala Bella. Má pravdu, ale ako sa dá s ním porozprávať? To je nemožné.

„Tak sa porozprávame?“ opýtal sa ma Spike a ja som ho zaviedla za dom, aby nás Bella a Cindy nepočuli.

„Čo odo mňa chceš?“ opýtala som sa ho naštvane.

„Prečo ste odišli?“ opýtal sa ma.

„Aby som mala od teba pokoj,“ povedala som mu.

„Ale prečo si chcela mať odo mňa pokoj? Čo také strašné som ti urobil?“ opýtal sa ma. Naozaj ho to trápi.

„Ja... Neviem,“ povedala som.

„Ako to, že nevieš?“ opýtal sa ma a ja som mu nevedela odpovedať. Nie. Ja som mu vedela odpovedať, ale nemohla som mu to povedať. Keby som mu povedala, že ho milujem, už by mi nedal pokoj nikdy, a on mi musí dať pokoj. Neviem prečo to tak je, ale upírov priťahujú morské panny. Každá morská panna sa zaľúbila do upíra a to by ani tak nevadilo, ale väčšinou to nedopadlo dobre. Ja sa bojím, že by sa mu niečo stalo.

„Nič sa nestane,“ povedal akoby mi čítal myšlienky, ale to najpodivnejšie je to, že keď som sa mu pozrela do tých prekrásnych očí, vedela som, že to tak bude. Nič zlé sa nestane. Povedal to tak presvedčivo, že sa tomu nedalo neveriť. Jeho pohľad ma úplne pohltil a on pochopil, že mu verím a že je zase všetko v poriadku. Pevne ma objal a nechcel ma pustiť. Pozrela som sa na neho a obdarila ho tým najsladším bozkom, akým som len mohla.

„Rocky!“ kričala na mňa Cindy. Vedela som, že musím ísť, ale nechcela som. Chcela som zostať so Spikom, ale musela som ísť. Išla som so Spikom ruka v ruke k autu s úsmevom od ucha k uchu.

 

 

Bella

Keď som ich videla, bola som hrozne rada, že sa udobrili a už sú zase spolu. Keď som ich tak videla, chcela som im povedať, čo cítim k Edwardovi, ale nechcela som to hovoriť pred Spikom, a tak som to dusila v sebe a čakala na správnu príležitosť.

Nasadli sme do auta a Spika nechali pred domom. Nevedela som, čo bude zatiaľ robiť, ale vedela som, že si už niečo nájde. To, že Rocky sa dala so Spikom dokopy, znamenalo, že by im nemuselo vadiť, že sa mi páči Edward. Bol v tom jeden problém: Edwardovi sa nepáčim ja. A to mi stačilo. Toto som si uvedomila a moja doteraz skvelá nálada klesla do oblasti príšerná. Cindy si určite všimla, ako sa moja nálada prudko zmenila, lebo sa nejako čudne zatvárila.

Rocky zaparkovala a my sme vystúpili z auta.

„Čo je ti?“ opýtala sa ma Cindy.

„Nič mi nie je. Čo by mi malo byť?“ Tvárila som sa nechápavo.

„Nejako prudko sa ti zmenila nálada,“ povedala akoby nič.

„Ale to nič nie je,“ povedala som jej, ale videla som, že mi celkom neverí. Nechcela som jej klamať, ale tiež som jej to nechcela hovoriť vo chvíli, keď na parkovisko prichádzali Cullenovci.

Neodolala som a pozrela som na miesto šoféra a sedel tam Edward. Vyzeral, ako vždy, úžasne. Paradoxne mal na sebe to isté, čo v mojom sne, a ja som sa musela nad tým usmiať. Cindy a Rocky sa na mňa pozreli, akoby pochopili moje zmeny nálad. Určite to chápali. Bola som rada, že im to nemusím povedať ja a že namiesto toho na to prišli samé, aj keď som mala pocit, akoby to už dávno vedeli. Išli sme na hodinu.

Prišli sme do triedy, sadli si na miesto a hneď za nami išiel učiteľ. Začal nám niečo vysvetľovať, ale ja som ho vôbec nevnímala. Myslela som len na Edwarda. Ani som si neuvedomila, že skončila hodina. Prebrala som sa na to, že všetci okolo mňa vstávali, a tak som sa postavila a odišla aj ja.

„Kam sa tak ponáhľaš?“ opýtala sa ma Roky nechápavo.

„Na ďalšiu hodinu,“ povedala som jej. Nemohla som sa tejto hodiny dočkať. Konečne uvidím Edwarda. Hoci som ho videla nedávno, pripadalo mi to ako večnosť.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíri vs. Morské panny 3. kapitola:

 1
5. anonymmka
06.10.2011 [17:32]

pěkné Emoticon Emoticon moc se mi to líbí Emoticon Emoticon Emoticon

4. E.T.
06.10.2011 [9:20]

Je to pěkná povídka. Zatím se mi líbily všechny povídky s tématikou mořských panen, takže rychle pokračuj, ať si můžu přečíst další díl téhle povídky. Emoticon Emoticon Emoticon

06.10.2011 [1:05]

Faire Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. martty555
05.10.2011 [19:44]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Nessienka admin
05.10.2011 [19:08]

NessienkaAhoj. V kapitole som ti opravila tieto chyby:

*Nemeň písmo textu!
*Smajlík vetu neukončuje, ale bodka áno.
*Čiarky
*Je celkom, nie docela - to je český výraz!
*Za hornými úvodzovkami sa vždy píše medzera!
*Dolné úvodzovky nikdy nepíš ako dve čiarky!
*Je odo mňa, nie odomňa
*Preklepy
*Píše sa presvedčivo, nie presväčšivo!
*Dokopy, nie dokopi!
*Chybný slovosled
*Sú Cullenovci, nie Cullenoví - takisto český výraz
*Vyzeral, nie vizeral!
*Paradoxne, nie paradoksne!
*Nevyrieši, nie nevirieši!
*Pozor na priamu reč, stále v nej máš guláš. Pozri si vzor, ktorý som ti priložila k predchádzajúcej kapitole.

Na záver ťa žiadam, aby si neignorovala komentáre odo mňa alebo mojich kolegýň. Je len naša dobrá vôľa, že ti kapitoly opravuje a nevraciame ti ich, aby si sa trápila. A za to sa nám odvďačuješ tým, že máš takmer tie isté chyby, dokonca horšie? Musíš sama uznať, že je to trošku nevďačné. Takže byť tebou, pozorne si prečítam tie chyby a budem sa snažiť dávať väčší pozor. Ak si nevieš poradiť, môžeš predsa niekoho poprosiť o pomoc, alebo si prečítať články z Pomoci autorom - konkrétne slovenskú gramatiku.

Nabudúce teda dávaj väčší pozor. Ďakujem.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!