Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upíri vs. Morské panny 2. kapitola

xD Bez komentáře :D


Ahojte! Je tu druhá kapitola. Je kratšia ako tá prvá, ale dúfam, že bude lepšia. Príjemné čítanie a prosím o komentáre. Ďakujem! :D

2. kapitola

Edward

Zostali sme tam stáť a nechápali sme, čo sa to tu vlastne stalo. Ten kríž mohol pre ľudí znamenať len to, že je to upír, ale upírom kríže nič nerobia. Ja som im nemohol čítať myšlienky. Je to na zbláznenie. Ešte sa k tomu pridalo aj to, že sa mi vlastne páči a nad tým som rozmýšľal viac ako nad tým Spikom.

Je proste úžasná. Je prekrásna. Aj jej vôňa, z ktorej som bol na zbláznenie a bál som sa, že ju zabijem, mi už pripadá ako požehnanie od Boha. Vlastne všetky tri voňajú prekrásne, ale Bella je výnimočná. Viem, že nie je človek, vlastne je to na nej jedno veľké plus, ale čo je ak nie je človek a ako to, že nevedeli, že boli u nás? Čo sú vlastne zač? Ako to, že sú silnejšie ako my? Budem to musieť zistiť.

„Ed? Si v poriadku?“ opýtala sa ma Alice.

„Áno. Čo by mi malo byť?“ povedal som jej a zase som ponoril do svojich myšlienok o tom prekrásnom stvorení, ktoré sa volá Bella.

Cestou domov šoférovala Alice, lebo nikto nemal na to náladu, a to už je čo povedať, keďže my všetci zbožňujeme autá. Auto, do jedného nastupovala Bella. A už je to tu zas. Vždy, keď sa nad niečím zamyslím, spojí sa mi to s ňou. Je to na zbláznenie, ale tiež si užívam každú spomienku s ňou a jej vábivou vôňou.

Keďže ich práve veľa nemám, tak sa mi premietajú spomienky stále dokola a dokola, až sa mi z toho začne krútiť hlava. Celú cestu som rozmýšľal nad Bellou a ani som si neuvedomil, že sme prišli domov.

Vystúpili sme z auta. Čo je s tým Edwardom. Cestou ani raz nemukol, pomyslel si Emmett a pozrel sa na mňa, ale ja som sa tváril, že som jeho myšlienky nepočúval.

Vtom som si znovu spomenul na Bellu. Musím ju vidieť. Musím ju vidieť hneď teraz. Vybral som sa späť do Forks. Vedel som, kde býva šerif, a tak nájsť ich dom nebol žiadny problém. Skryl som sa do tieňa, kde ma niekto oslovil. Pozrel som sa tam a zbadal som Spika.

„Čavko! Čo tu robíš?“

„Ja? Čo tu robíš ty? “opýtal som sa ho.

„V tom dome je moja frajerka. Aký máš dôvod ty?“

„Ktorá z nich je tvoja frajerka?“ opýtal som sa ho.

„Rocky,“ povedal. „Stále si mi nepovedal, čo tu robíš ty?“

„To nie je tvoja vec,“ odvrkol som mu, lebo som chcel, aby mi už konečne dal pokoj, ale on si z toho nič nerobil a rozprával ďalej.

„Tie baby upírov len priťahujú,“ povedal a ja som zbystril svoju pozornosť.

„Ako to myslíš?“ opýtal som sa ho.

„Ja chodím s Rocky, tebe sa páči Bella a Cindy sa nedávno s jedným upírom rozišla,“ povedal pokojne. Takže on je upír, ale nie taký, ako my. Tak toto by mohlo zaujímať Carlislea.

„A čo sú vlastne zač?“ opýtal som sa ho a dúfal, že mi odpovie.

„Morské panny. To ti mohlo dôjsť aj samému,“ povedal s úškrnom a stratil sa v lese. Mal pravdu. To, že sú morské panny, mi mohlo dôjsť.

Za celý ten čas, čo som tam bol, nevyšli ani raz von. Chcel som ju vidieť, ale oni sa asi vyhýbajú Spikovi, a tak nevyšli. Bolo mi hrozne. Chcel som vidieť tú jej anjelsky krásnu tvár, cítiť jej prekrásnu vôňu, počuť jej melodický hlas. Keby som ju aspoň počul, ale ani jedna nepovedala zatiaľ ani jedno slovo, čo mi je dosť čudné. Ale takto aspoň cítim jej prítomnosť a to mi zatiaľ bude musieť stačiť.

 

Bella

Odkedy sme prišli domov, neprehovorili sme spolu. Rocky sa zavrela v izbe. Určite rozmýšľa nad Spikom. Vlastne neviem, prečo sa s ním rozišla. Boli taký dobrý pár. Vždy, keď na to prišla reč, tak zmenila tému alebo sa otočila a odišla. Ani mne, ani Cindy sa nepáčilo, ako sa tomu vyhýba. Chceli sme, aby sa vyrozprávala. Mysleli sme, že sa jej uľaví, ale ona s nami potom celé dva dni neprehovorila. Už sme si na to zvykli a snažili sa tomu vyhýbať, ale teraz Spike zaťal do živého. Iba ju ešte viac ranil.

Pozrela som sa von oknom. Okno je smerom na les. Zrazu sa mi zazdalo, že sa v tieni niečo pohlo. Prizrela som sa bližšie a videla som tam dve postavy.

Jedna postava bola Spike. A keď som sa prizrela tej druhej, neverila som vlastným očiam. Bol tam Edward. Čo tu, preboha, robí Edward. Samozrejme som na nič neprišla, a tak mi nezostávalo nič iné než dúfať, že je tu kvôli mne. Viem, že morské panny upírov priťahujú, ale ja nie som pre Edwarda. On môže mať kohokoľvek, koho chce.

Je taký prekrásny. Črty jeho tváre sú také ostré a nádherné, vlasy má vždy perfektne upravené a vždy je úžasne oblečený. Každá baba zo školy a každá baba, ktorá ho kedykoľvek videla, je do neho zbláznená, a ja sa im ani nečudujem, pretože patrím medzi ne.

Spike odišiel a ja som odstúpila od okna. Neviem prečo, ale nechcela som, aby vedel, že som ho tu videla.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíri vs. Morské panny 2. kapitola:

 1
04.10.2011 [19:37]

domcamerci Emoticon Už je to mnohem lepší, ale pořád tomu ještě chybí jen kousek, ale už ne tolik, abych si zoufala. Emoticon
Moc pěkné. Emoticon

7. anonymmka
04.10.2011 [18:59]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. schuchinka
04.10.2011 [13:57]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.10.2011 [2:00]

Faire Emoticon Emoticon

4. Nikča
03.10.2011 [21:40]

Je to úžasná povídka !! Jen tak dál :-) Emoticon

3. martty555
03.10.2011 [19:14]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.10.2011 [19:10]

Killykrása. Je to vážne úžastný nápad. No to spracovanie... Sa zlepšilo. Neviem, čo tam chýba, no to už za mňa hádam povedia iní. Asi tomu chýba trošku praxe. Máš však veľký talent, a aj to jue niečo... Emoticon Emoticon

1. Nessienka admin
03.10.2011 [17:58]

NessienkaAhoj. V kapitole som ti opravila tieto chyby:

*Nemeň formát písma!
*Za radovou číslovkou sa píše malé písmenko
*Čiarky
*České výrazy (napríklad zrovna - u nás je práve)
*Pozor na slová veľa a moc. Moc vyjadruje silu, veľa zase množstvo. Nezamieňaj ich!
*Píše sa Emmett - dve T a dve M!
*Je od Carlislea, nie od Carlaila!
*Za hornými úvodzovkami sa píše medzera
*Dolné úvodzovky nikdy nepíš ako dve čiarky
*Občas si mala zle napísanú priamu reč. Skús si pozrieť tento vzor:

1. Ak za piamou vetou nasleduje uvádzacia veta (teda povedal, vykríkol, opýtal sa, odpovedal, podotkol, vydýchol, zamrmlal, pozdravil, zdesil sa, súhlasil…), ktorá priamo nadväzuje na priamu vetu, vedľajšia veta sa VŽDY začína malým písmenkom a priama veta môže končiť čiarkou, výkričníkom, alebo otáznikom, po prípade ešte tromi bodkami. NIKDY nesmie končiť bodkou!

„Bella, kde si bola tak dlho?“ spýtala sa s obavami v hlase.


2. Ak za piamou vetou nenasleduje uvádzacia veta, teda ide o vetu, ktorá opisuje: buď našu činnosť, alebo činnosť niekoho iného. V takomto prípade sa priama veta končí bodkou, výkičníkom, alebo otáznikom, či tromi bodkami. Vedľajšia veta sa VŽDY začína veľkým písmenom a priama veta NIKDY nesmie končiť čiarkou!

„Bella, si to ty?" A vytreštil na mňa oči.
„Bella, ideš?" Otočila som sa.

3. Ak medzi priame vety vkladáme vedľajšiu vetu, môžeme tak urobiť dvomi spôsobmi:

a) „Bella," povedal a pozrel sa na mňa, „kde si bola?"
b) „Bella," povedal a pozrel sa na mňa. „Kde si bola?"

Ak budeš mať nejasnosti, prečítaj si článok so slovenskou gramatikou, ktorý nájdeš tu:
www.stmivani.eu/40-pomoc-autorum/slovenska-gramatika/
Nabudúce dávaj väčší pozor. Ďakujem. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!