Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upíří tábor - 19. kapitola

Edward a Bella


Upíří tábor - 19. kapitolaAhojky, další kapitolka je tady. Upozornuji, ze asi zbývá jenom deset kapitolek. Tuto kapitolku bych chtěla věnovat Heidin. Děkuji, ty víš za co. Hezké čtení. Prosím komentáře!

„Já jdu na pokoj,“ řekla Bella a odešla. Nechápal jsem, jak se někomu může změnit nálada  z minuty na minutu. Ani jsem ji nepozdravil a ona mě také ne. Prožívali jsme svojí první krizi po dvou dnech chození.

„Jste se s Bellou ani nerozloučili,“ řekl Nick.

„Hm.“

 

Pohled Bella

Začali jsme se líbat a bylo to velmi příjemné. Chtěla jsem ho - a to teď hned. Náš polibek se postupně měnil na žhavé líbání. Ještě nikdy jsem nepotkala někoho, kdo by tak dobře líbal. Začali jsme se pomalu svlékat. Já jeho a on mě. Rozepl mi podprsenku a stáhl mi ji přes ruce. Začal mě líbat na krku a já mu rozepínala poklopec. Sáhla jsem na tvrdou bouličku mezi jeho stehny a pohladila ji. Zavrčel slastí. Svlékli jsme se do naha a on do mě vnikl. Ze začátku to zabolelo, ale hned potom jsem to vypustila z hlavy. Začal pomalu přirážet stále rychleji. Bylo to něco tak nepopsatelného. Zkoušeli jsme snad všechny polohy. Nejvíce na nám ale líbila poloha číslo 69. Když jsme oba dospěli k vrcholu, tak si Edward lehl vedle mě. Pomalu jsme oddychovali. Zeptal se, co budeme dělat, a já navrhla, abychom to šli říct klukům. Jejich reakce byly celkem dobré, tak jsme tam chvilku zůstali a odešli na pokoj. Chtěli jsme prožít dalších pár minut slasti, ale někdo zaťukal - a ten někdo byla Diana.

„Můžu?“ zeptala se.

„Ale jistě,“ řekla jsem a posadila se na postel. Edward nebyl moc nadšený, když zjistil, že je to Diana, a tak radši odešel.

„Ještě se uvidíme,“ řekla, ale on ji už neslyšel.

„Cože? Ještě se uvidíme? Co to zkouší. Vždyť on chodí se mnou. Svině jedna,“ pomyslela jsem si, ale byla jediná, s kým jsem se bavila.

„Jak se máš?“ začala rozhovor.

„Ale jo, de to. Co ty?“

„Jo fajn, ale asi jsem se zamilovala,“ řekla a smála se.

„Do koho?“ zeptala jsem se celá napnutá.

„Hádej,“ řekla a zákeřně se usmála. Zákeřně? Na co proboha myslí? Doufám, že to není můj Edík.

„Nevím," řekla jsem a kysele se usmála. Začínala jsem chápat, proč ji Eda nesnáší.

„Zamilovala jsem se do Nicka,“ řekla a já se začala smát na celé kolo.

„Cože? Do Nicka? Co se ti na něm líbí?“ zeptala jsem se.

„A co se líbí tobě na Edwardovi?“ vracela úder.

„Je hodný, milý hezký a má mě rád,“ vpálila jsem jí.

„Já ho mám ráda proto, že je hezký a hodný."

„Aha,“ zašeptala jsem.

Bavili jsme se různě o klucích a naší minulosti. Její minulost mě velice překvapila. Žila prý ve Volteře. Její přítel bývalý se jmenuje Alec a je prý milý, ale podvedl ji. Jmenovala se Heidin. (Takhle je to schválně, není to Heidy ale Heidin.) Uměla ovládat emoce, takže Alec nevěděl, co dělá, ale ji to bolelo tak velmi, že utekla pryč. Seznámila se s nějakou upírkou jménem Julia, která jí pomohla ovládat svůj dar. Julia měla dar, který uměl rozpoznávat jiné dary, takže vycítila, jestli potřebuje pomoc.

„Co kdybychom šli na Edwardův pokoj a ty by ses seznámila s Nickem,“ navrhla jsem jí a ona přikývla. Vyšli jsme z našeho pokoje a zastavili až u pokoje Nicka, Jeremyho, Bada, Koudyho a Edwarda. Začala jsem mít nepříjemný pocit, že se něco stane.

 


Doufám, že jsem vás nezklamala. Prosím komentáře, jsem zvyklá, že jich tu je vždycky alespoň dvacet, ale minule jich tu bylo stěží patnáct. Děkuji.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří tábor - 19. kapitola:

 1
1. olovinkuju twilightsagu
13.07.2011 [12:52]

Hele upřímně chápu že chceš vědět co si lidi myslej o tom co píšeš ale přece neni neše povinost nepsat ke každý kapitole jek se nám líbí ne?!? A píšeš hezky.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!