Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upíří jed 4. kapitola

Stephenie Meyer


Upíří jed 4. kapitolaV této kapitole se konečně dozvíme, jak to dopadlo s Bellou. A co se stalo, když přišla na to, jak je to s Edwardem a Jessicou. A zjistila, že jen bez jednoho člověka nemůže žít. Kdo to bude?

Pohled Alice


Je to hrozné, kdo to má vydržet s tou nánou Jessicou? Myslí si, že jí to teď všechno patří, když je teď těhotná s Edwardem! On udělal osudovou chybu, když se s ní vyspal, a ještě, když je Bella pryč a nikdo ji nenašel, Edward, teď s Jessicou chodí a ona dělá chudinku a ještě si rozkazuje! Nemůže ji dát pryč, protože čeká upíří dítě, a tak je teď u nás (Jessicini rodiče si myslí, že odjela na dovolenou). Já z těch jejich keců umřu! Bella se musí vrátit, ale jestli uvidí, co se stalo, už s nikým z nás nepromluví!




Pohled Bella


Přeměna byla překvapivě dlouhá, připadalo mi, že to snad trvalo roky, ale když jsem se podívala na telefon, zjistila jsem kromě toho, že mám snad milion zmeškaných hovorů, že jsem byla v ohni dva měsíce a pět dní. Já se tak těšila na Edwarda, až uvidí, že jsem jako on, bude šťastný. Tedy doufám.

Vyběhla jsem z mého úkrytu, tedy dřevěné chaloupky. Rozběhla jsem se lesem směr Cullenovic vila. Už jsem byla u domu, a tak jsem vešla dovnitř, ale tam nikdo nebyl. Šla jsem teda po hlasech, které jsme znala. Přišla jsem do jednoho pokoje a pohled, který se mi naskytl, byl hrozný a já nevěřila, že je to skutečnost. Edward seděl u Jessicy, držel ji za ruku a zamilovaně se na ni díval, ale co bylo ještě horší, ona byla těhotná!

„Edwarde,“ uniklo mi tiše ze rtů.
Všichni se na mě užasle, ale i zoufale podívali. Edward vyskočil a běžel ke mně.
„Bello, co se ti stalo? Tak jsem se o tebe bál.“ A chtěl mě obejmout, ale já jsem ho odhodila.
„Co jsi mi to udělal? Tys mě podvedl! A já tě tak milovala, to kvůli tobě jsem se přeměnila!“ On jen hleděl a chtěl něco říct, ale já jsem utrhla poličku, co byla na zdi blízko mě, a hodila ji po něm.

Vyběhla jsem ven a utíkala jsem lesem, když jsem za sebou uslyšela kroky. Prudce jsem se otočila a zavrčela, stála tam Alice, i když jsem věděla, že mi nic neudělá, nepřestávala jsem vrčet.

„Bello, máš právo se na něho zlobit, ale věř mi, že já držím s tebou a zbytek rodiny taky.“
„Nech mě na pokoji, Alice!“ Chtěla jsem utéct, jenže ona mě opatrně chytla a dívala se mi do očí.
„Bello, vím, že se tam nechceš vrátit a taky tě k tomu nenutím, ale prosím neodcházej, jsi moje sestra a moc jsi mi chyběla. Já jsem tě hledala a zbytek rodiny taky.“ 
„Jo, maximálně budu tvoje sestra,“ štěkla jsem na ni.
„On udělal chybu, ale mě za ni netrestej.“
„A jako co mám podle tebe dělat?!“ řekla jsem rozrušeně.
„Hlavně neutíkej, tím nic nevyřešíš, ale vrátit se tam taky nemůžeš,“ řekla a dumala nad tím hlavou.
„Až se to narodí... stane se upírkou?“
„Bello...“
„Tak stane!?“
„Ano. Asi ano, Edward to tak chce a ona taky.“
„Moje nejlepší kamarádka a můj kluk. Můj velký sen.“ 
„Bello, vezmu tě na lov.“
„Dobře.“ Vydaly jsme se tedy na lov, Alice mi vše ukázala a já skolila několik jelenů a jednoho medvěda.
„Kam mám jít? Asi zůstanu v lese, nemůžu tam být.“
„Nenechám tě v lese.“ 


„Alice, neboj se, neuteču, budu se pohybovat v lese, tak abych neslyšela, co si říkají, nemusím to vědět.“
„Tak dobře.“ Alice odešla a já vylezla na strom a skákala z jednoho na druhý, až jsem nakonec byla u domu. Nedalo mi to a já tam prostě musela jít. Stála jsem na jedné větvi metr nad zemí a jen trochu jsem nahlédla a viděla jsem, jak se Jessica líbá s Edwardem. Sehnula jsem se, vzala jsem kámen a v návalu vzteku jsem vší silou hodila kámen do okna. A rozeběhla jsem se pryč, Alice mě viděla a utíkala za mnou. Jsem čerstvě novorozená, myslí si, že mě dohoní?

Utíkala jsem směrem k rezervaci. Začalo mi docházet, že jemu je jedno, že jsem se vrátila, ani nemá výčitky svědomí, že mě podvedl! Je mu to úplně jedno ani mě nehledá. Záleží mu jen na Jessice! Ale já ho miluji! Co mám dělat?
„Bello stůj!“ Běžela jsem za hranice rezervace a bylo mi jedno, že mě vlkodlaci zabijí, bylo mi jedno, že zabijí Cullenovy.
„Bello!“
Utíkala jsem k Jacobově domu a před domem jsem zastavila. Jacob nejspíš cítil upíří pach, a tak se ke mně rozeběhnul hnědý vlk, když mě viděl, proměnil se v člověka a díval se na mě se zděšeným výrazem v očích. A ani jsem si nevšimla, že je nahý, jak se tak rychle proměnil.

„Bello, co se ti stalo? Kdo ti to udělal?“
„Jacobe, to já, já jsem to udělala,“ vysvětlila jsem mu všechno.
„Jacobe, Edward mě podvedl s Jessicou a ona je s ním těhotná!“ Jake se usmál, ale snažil se to zakrýt.
„Nech toho, Jacobe!“
„Promiň, Bells, vím, že je to pro tebe těžké a chci, abys věděla, že já tě nikdy nezradím.“
„To už jsem u někoho slyšela.“
„Bello, já nejsem jako on, já bych nesvedl tě zranit, jak psychicky tak fyzicky.“
„Ještě, že tě mám, ale nebudeš mít kvůli mně problémy?“
„Ne, řekl jsem ostatním, že jsi to ty a že se tě nesmí ani dotknout.“

„Půjdeme se projít na pláž?“ zeptal se nejistě.
„Jo, můžeme, potřebuji si pročistit hlavu. Předhoníš mě?“
„To si piš, že jo.“ Na tento okraj rezervace nikdo nechodí, takže je jisté, že by nás nikdo neměl vidět. Jacob se proměnil v mohutného vlka a už se mnou běžel závod. 

„Vyhrála jsem,“ zakřičela jsem. Byla jsem už trochu klidnější, Jacob mě vždy uklidní je to moje slunce na Zemi.
„Nechal jsem tě vyhrát.“
„To určitě, Jaku.“ Šli jsme si sednout na mohutný kmen, kde jsme strávili hodně času, když jsem ještě byla člověk a Edward mě opustil.
„Bello, on není ten pravý,“ řekl a podíval se mi do očí a viděla jsem, že mluví vážně.
„Jacobe já...“
„Jo, já vím, miluješ ho.“ Ještě pořád se mi díval do očí a já se v nich teď utápěla.

Začala jsem Jacoba líbat a on mě. Bylo to úplně jiné než s Edwardem a nemyslím, že to bylo hrozné! Naopak, bylo to mnohem lepší a mnohem láskyplnější. A mně došlo, že když jsem si myslela, že nikoho nemůžu milovat víc než Edwarda, mýlila jsem se a začala jsem pociťovat, že bez Jacoba nemá smysl žít. Edward mi teď připadal jako nedůležitá věc v mém životě.

„Jacobe,“ řekla jsem, když jsme ho přestala líbat. „Miluji tě a nedokážu bez tebe žít.“
„To ti trvalo, než jsi na to přišla.“
„Bells, jsem tak šťastný, že ti došlo, jak moc tě miluji.“
„A já jsem si myslela, že nikoho nemůžu milovat víc než Edwarda a strašně jsem se mýlila, protože já Edwarda k životu vůbec nepotřebuji.“
„Těším se, až uvidím jeho výraz, když mu to řekneš.“
„Jacobe, vlastně já se na to taky těším, ale musím se tě zeptat, jak se mnou vydržíš věčnost, když si navzájem smrdíme?“
„No víš, Bells, doufám, že si zvykneme.“


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří jed 4. kapitola:

 1
07.08.2012 [17:29]

TerezaRosalieCullenAno bude další.. Bude jich ještě hodně. A omlouvám se, že mi to tak trvá, ale mám toho teď moc.. :)

6. val
04.03.2012 [16:22]

super rýchlo daľšiu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. sam
14.02.2012 [13:43]

super kapitolka!!! Emoticon Emoticon Emoticon bude dalsi???? Emoticon

4. leeena
11.02.2012 [23:05]

Nazdarek super kapitolka Emoticon bude dalsi?????? Emoticon

06.01.2012 [18:08]

TerezaRosalieCullenNo tady v té kapitole je rozuzlení a komentář jeden.

2. UV
09.12.2011 [4:52]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Kyky
25.10.2011 [18:14]

KykyPromiň, ale článek ti vracím, jsou v něm chyby...
- Ve slovním spojení "této kapitole" se nepíše velké písmeno.
- čárky (!!!)
- Občas máš zbytečně zmatečná souvětí, klidně je rozděl do několika kratších. :)
- sní -> s ní (s kým, s čím)
- jsme -> (já) jsem
- ji/jí, ni/ní - krátce jen ve 4. pádě
- bude se pohybovat -> (já) budu se pohybovat
- Kolem oslovení se píší čárky.
- Každá přímá řeč musí končit vrchní uvozovkou.
- mě/mně - mě ve 2. a 4. pádě, mně ve 3. a 6.
- semnou -> se mnou
- Na konci kapitoly máš zkopírovaný text z perexu. :)

Až si chyby opravíš, prosím, zaškrtni znovu "článek je hotov". Díky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!