Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upíří děti 2. kapitola

...


Všechno jde jak má a Carlisle se pomalu připravuje na přeměnu dětí. Jeho plány zastaví nehoda Harryho, který na silnici málem umírá...

2. kapitola

Zatímco děti byly ve škole, Carlisle dělal svou obvyklou práci. Dělal doktora v městské nemocinici. Naučil se ovládat žízeň, a tak se stal doktorem. Dnes nemohl přijet pro děti, protože moc zářilo slunce a on by také zářil. Raději si vzal službu.

Ve škole byla přestávka a Harry se jako vždycky krčil v koutě a svačil. Přišla za ním Emma a přesvědčovala ho, aby šel ven. Harry se však omluvil s tím, že je mu špatně a raději bude vevnitř. Už zase měl tu divnou předtuchu, že jim strýček něco udělá.

Víš, Emmo, já zase slyším ty hlasy." Ty hlasy měl v hlavě už týden, šeptaly mu o různých věceh a pomlouvaly kamarády.

Tak na ně nemysli! Jdi si hrát ven a zapomeneš na ně, je to lehké." Harry se na příkaz sestry vydal ven. Pálilo sluníčko, ale to většině dětí nevadilo. Nevadilo to ani Harrymu, protože si sedl na lavičku. Emma měla pravdu, hlasy přestaly. Bojí se sluníčka...

Emmě přišla zpráva od Carlislea: Ahoj, moji nejdražší, dnes pro vás nemohu přijet, protože musím zůstat v práci. Určitě dojdete pěšky, je to kousek. Skutečnost byla taková, že Carlisle na sluníčku zářil. Nemohl se ukázat před celou školou.

Ááá, otrava!" vykřikl Damon, který se snažil procpat mezi sourozence.

***

Děti byly v ulici, která byla jen kousek od domu. Nic je nemohlo zastavit, a tak se rozeběhly, že si dají závody. Harry nevybral zatáčku a svalil se doprostřed silnice. Chtěl vstát, jenže bylo pozdě. Metr před ním troubil náklaďák a Harry se nestihl zvednout.

Sourozenci se zastavili a volali na Harryho. Ten ležel na silnici, ale ještě se hýbal. Snažil se vstát, jenže nemohl, protože měl obě nohy zlomené. Kolem šel nějaký starší muž a ihned vzal kluka do auta. Jakmile za ním doběhli Emma a Damon a vysvětlili mu, co se stalo, vzal je taky do auta.

V nemocnici sloužil Carlisle, který měl polední pauzu. Jakmile mu sestřičky řekly, že přivezli Harryho, okamžitě vstal. Převezli ho do jeho ordinace, ale on věděl, že umírá. Byl tolik rozdrcený, že by ho ani ta nejrychlejší operace nezachránila.

Ztrácí se, doktore! Jestli něco neuděláte, zemře." Carlisle věděl, co udělá. Chtěl ho proměnit v upíra okamžitě. Začal předstírat, že je smutný a pláče, aby vyhnal sestru.

Vypadnětě! Okamžitě, chci tu být sám!!!" zařval Carlisle, až sestra nadskočila a upalovala z ordinace. Carlisle byl připravený.

Zakousl se mu do krku. Předpokládal, že hned přestane, jenže nepřestal. Zakousl se mu do krku ještě hlouběji a začal mu pít krev ještě víc. Chlapec se zmítal v křečích na stole, ale pak ulehl. Carlisle se podíval na jeho tělo, jak bezbranně leží, a přestal.

Harry, chlapečku můj. Omlouvám se!" zašeptal Carlisle a svalil se na zem. Zavřel oči, ale hned je otevřel, protože se ozvalo zabouchání na dveře.

Jste v pořádku, doktore?" To byla sestra, chtěla se přesvědčit, že je všechno v pořádku.

Ano, je, nemusíte mít starosi, Harry se začíná probírat." To byla pravda, chlapec sebou začal škubat, ale Carlisle ho rychle chytil a přitiskl ke stolu. Když škubání přestalo, Carlisle si otřel pusu, uklidil ordinaci a přenesl chlapce na lehátko. Zavolal si sestry a ty ho přenesly do pokoje. Myslely, že doktor udělal operaci v ordinaci.

Děti ležely na židlích a spaly. Carlisle je přenesl do auta, skočil zkontroloval Harryho a odvezl je domů. Bude sem muset chodit každý den, aby mohl Harryho pozorovat...


Doufám, že jsem vás nezklamala ani tentokrát. Jen dávám vysvětlení - dětem je jen dvanáct, ale v tomto světe neexistují Volturiovi, a tudíž nikdo nezakázal proměnování dětí.

 

 

 

 


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří děti 2. kapitola:

 1
16.06.2012 [20:56]

ada1987aha, teraz chápem Emoticon

5. 1ajjka1
16.06.2012 [20:32]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.06.2012 [19:12]

yikiaZajímavé. Ale někdy je tam moc popisů. Rozhodně však piš dál. Emoticon Emoticon Emoticon

3. Jana
16.06.2012 [13:28]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. UV
16.06.2012 [13:12]

Emoticon Emoticon Emoticon

16.06.2012 [11:57]

SiReeNAhoj, článek jsem ti opravila, ale měla jsi v něm spoustu chyb. Příště se jim, prosím, zkus vyvarovat.
Pokud chyby sama nevidíš, zamiř do Pomoci autorům a najdi si tam korektora, který ti s opravami pomůže. Díky. Emoticon
- Čárky (!!!),
- Shoda podmětu s přísudkem (!),
- Krátké/dlouhé samohlásky,
- Skloňování jmen - Carlisla -> Carlislea,
- Oddělování oslovení,
- Nepoužívej Caps Lock,
- Přímá řeč,
- Překlepy,
- Bezbraně -> bezbranně,
- S sebou/sebou,
- Voltuři -> Volturiovi.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!