Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upírem Proti Své Vůli 6. kapitola


Upírem Proti Své Vůli 6. kapitolaJe tu další díl povídky Upírem Proti Své Vůli. Větší kousek z návštěvy Cullenových. Není moc dlouhá. Jsem ráda, že se vám povídka líbí. Měla jsem trochu strach ji vůbec uveřejnit. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Teď se vzhnu na být dcerou herců :D

6. Cullenovi

 

Cesta k nim se vlekla. Edward byl tentokrát zaražený. Přemýšlela jsem proč. Už jsem se ho chtěla zeptat, když Alice najednou vypálila.

„Brácha, měl sis v tom pokoji uklidit, já ti to ráno radila,“ řekla mu a zasmála se.

Edward se koukl nejdříve na Alice, pak na mě. „Neměl jsem důvod,“ povzdechl si, „neukázala jsi mi to.“

„Tak se nezlob,“ promluvila po chvíli a její pohled byl ještě roztomilejší, než nejkrásnější jakéhokoli psa.

Už jí neodpověděl, jen si povzdychl.

Alice se na mně s úsměvem otočila „Bello, Esme společně s ostatními ti chystají jídlo,“ řekla.

„Proč? Já nemám hlad,“ odpověděla jsem jí popravdě.

„Budeš mít,“ zasmála se.

Tak tohle mi bylo jasné, pokud vaří tak dobře jako v knížce, tak určitě. Poté jsme již nemluvili. Přemýšlela jsem, jak bude jejich dům vypadat. Jasné mi bylo, že bude hezký. Určitě ho upravovala Esme.

‚Hlavně jsem zvědavá na Edwardův pokoj.‘ Když jsem si tohle pomyslela, Edward se na mě otočil. Začervenala jsem se. ‚Tys to slyšel, co?‘ Přikývl. Usmála jsem se na něho, on mi to oplatil. Budu si muset dávat pozor na myšlenky.

Zbytek cesty proběhl v pohodě. Přemýšlela jsem nad úkolem z Matematiky.

Zastavili jsme před domem, který byl nádherný. Nedá se ani popsat jak. Celá rodina už čekala na verandě. Auto zastavilo a než jsem stihla otevřít dveře, už vedle nich stál Edward. Pomohl mi ven. Pomalu jsem se vydala k domu.

Carlisle byl takový, jak jsem si ho představovala. Esme, která stála po jeho boku. Vypadala sice jako ostatní, ale nebyla zas tak stejná. Něco v jejím srdcovitém obličeji, v měkkých vlnách jejích karamelově zbarvených vlasů mi připomnělo naivní dívky z éry němého filmu.

Byla malá, štíhlá, neměla však tak ostře řezané rysy jako ostatní, ty její byly oblejší.

Emmett, toho jsem již sice viděla, ale stále mně fascinoval. Kudrnaté, tmavé vlasy, vypracované svaly.

Jasper, vím proč ho Alice má ráda. Je vyšší než Emmett, je štíhlejší než on a vlasy má medově blonďaté. Hned jsem pochopila důvod, proč s Rosalii vystupují jako sourozenci.

Rosalie, vysoká, krásná s nádhernou postavou a vlasy zlaté barvy, dlouhé do půli zad. Nechápu proč se Edward nerozhodl být s ní. Místo toho je celé roky sám.

Stále mě okouzlovali. Věděla jsem, co jsou, ale nemohla jsem uvěřit, že by mohly, byť jsou upíři být tak krásní.

Poslali mě do kuchyně. Čekalo tak na mě již hotové jídlo. Věděla jsem, že bude dobré, ale tak moc? Za chvíli byl talíř prázdný.

Šla jsem proto do obývacího pokoje. O něčem žhavě debatovali. Jakmile si mně všimli, Alice už byla u mě. Vzala mě za ruku a než jsem stihla cokoli namítnout, už jsem byla v koupelně. Musela jsem se osprchovat. Když mi ukázala košilku, která patřila k těm, které jsem nechtěla koupit, málem jsem ji uškrtila.

„To si nevezmu,“ řekla jsem rázně.

„Viděla jsem, že jo,“ odpověděla mi.

„Ach jo,“ nic jiného jsem na to nemohla říct.

Vykoupala jsem se a navlíkla na sebe tu příšernou košilku. Věděla jsem, kde je Edwardův pokoj díky Alice, nalepila na dveře smajlíka. Povzdychla jsem si a pomalu jsem otevřela dveře. Edward seděl na posteli a četl si. Hned zvedl hlavu, usmál se.

„Já věděl že Alice něco provede,“ zasmál se.

„Můžu?“ zeptala jsem se ho, chtěla jsem si sednout vedle něho.

„Ano můžeš, budeš v tomhle pokoji přes noc,“ odpověděl a chystal se odejít. Viděla jsem na něm, že by mu to pomohlo. Zas tak do smíchu mu asi nebylo, no vidět mě v tomhle kusu hadru.

„Počkej,“ vyhrkla jsem, „nechceš si popovídat?“

„No, dobře,“ řekl po chvíli zaraženě.

„Tedy, pokud ti to nevadí,“ zašeptala jsem smutně. Chtěla jsem si s ním povídat.

„Ne nevadí, jasně že ne,“ vyhrkl když slyšel můj smutný tón.

Byla jsem ráda, konečně si s ním budu moct promluvit, bez dalších lidí a upírů.

 

7. Kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upírem Proti Své Vůli 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!