Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upírem proti své vůli 30. kapitola


Upírem proti své vůli 30. kapitolaTak jsem pro vás napsala další dílek. Mě se tedy nelíbí. No nevím.

30. Dohoda

Ocitli jsme se ve světlejší prostorné místnosti, dokonale kulaté. Připomínala mi hradní věž. Možná jí i byla. Uprostřed se tyčily tři velké dřevěné trůny. Jen ten prostřední byl obsazený. Toho upíra, co na něm seděl, jsem poznala ihned. Aro. Sběratel talentů a dá se říci, že i hlavní vládce. Podle toho, co jsem věděla, byli až po něm jeho bratři.

„Carlisle, tak rád tě vidím,“ usmál se a hned se vydal za Carlislem. Těsně před ním se zastavil a zaraženě se otočil na mě.

„Tak přece jenom to byla pravda. Ona je člověk,“ vydechl.

„Kvůli tomu jsme nepřišli, Aro. Ví to o nás, ale zjistila to úplně sama,“ promluvila poprvé za celou dobu, co jsme byli na hradě, Alice.

„Proč jste tedy přišli?“ zeptal se.

„Máš ponětí, co dělá Jane?“ zeptal se Carlisle.

„Dlouho se nám neozvala. Proč se ptáš, příteli?“ zeptal se překvapeně Aro.

Alice přistoupila blíže a podala mu ruku. Ihned ji uchopil. Čekala jsem snad jen půl minuty, než hlasitě vydechl.

„Takže se Jane dala na vlastní pátrání,“ zhodnotil to, co viděl.

„Dá se to tak říct. My bychom tě chtěli požádat o pomoc. Potřebovali bychom někoho, kdo by Jane vše vymluvil. Chceme, aby pustila Edwarda,“ vysvětlil trochu zkráceně Carlisle.

„Rád bych ti pomohl, příteli, ale jediný, kdo by jí to vymluvil, by byl Alec a ten je pro mě také moc cenný,“ usmál se smutně Aro.

„Rád bych jim pomohl, pokud budu moci,“ ozval se Alec stojící nedaleko.

„Opravdu bys s nimi šel?“ zeptal se Aro.

„Jistě. Co bych měl přesně udělat, pane?“ zeptal se.

„Pomoci jim a hlavně sem donést Jane a v pořádku. Prosím, hlavně ať se nic nestane Edwardovi. Jeho dar je také cenný,“ řekl Aro a tím dal svolení.

„Dobrá, pane,“ řekl Alec a přišel k naší skupině. Obešel nás a šel rovnou k východu. Tak to dopadlo dobře. Strach z toho, co se bude dít, byl k ničemu. Vše dopadalo zatím dobře. Zatím. Snad se nám podaří s pomocí Aleca Edwarda zachránit.

„Ještě zadržte,“ zavolal na nás Aro. Zastavili jsme se a všichni najednou jsme na něj pohlédli.

„Potřebuji záruku, že mi Aleca a Jane vrátíte. Ta dívka tu zůstane,“ ukázal na mě.

„Aro. Nemůže vám ji tu nechat,“ vyhrkla vyděšeně Alice.

„Nic se jí nestane. Vrátíme vám ji v pořádku,“ ujišťoval ji Aro.

„Ne. Nenecháme vám ji tu,“ odporovala mu dál Alice.

„Tím pádem vám nemůžu dát Aleca,“ řekl rozhodně Aro. Vyděsila jsem se.

„Zůstanu tu,“ řekla jsem a šla za Arem.

„Bello,“ vykřikla zoufale Alice.

„Nic se mi nestane,“ ujistila jsem ji.

„Jdeme,“ přikázal Alec a všichni neochotně odešli. Nic se mi nestane. Uklidňovala jsem sama sebe.

„Tak, co bys ráda dělala?“ zeptal se mě zvědavě Aro. Podívala jsem se na něj. Byl nadšený jako malé dítě, které dostalo novou hračku.

„Máte zde nějaké informace o všech upírech?“ zeptala jsem se.

„Jistě. V archivu. Felixi, odveď ji tam,“ přikázal velkému upírovi. Ten se vydal ven ze sálu a já za ním. Vedl mě dlouhými uličkami. Zastavili jsme u velkých černých dřevěných dveří.

„Který upír tě zajímá?“ zeptal se.

„Všichni Cullenovi,“ odpověděla jsem pohotově. Jakmile jsem to řekla, zmizel v jedné z uliček a za dvě minuty byl zpět.

„Tady to máš,“ podal mi velkou knihu. Sedla jsem si na sedačku, která zde byla, a začala číst. Bylo to zajímavé počtení. Přečetla jsem vše o Edwardovi a vrhla se na Rosalii. U jedné části jsem nemohla uvěřit vlastním očím. Byl tam rodokmen její lidské rodiny a ‚smrtí‘ Rosalie rozhodně nekončil.

 


 

Nebojte, Bella rozhodně nebude mít klid ani ve Volteře. Čeká ji tam toho nového až moc. Jinak, co podle vás objevila?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upírem proti své vůli 30. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!