Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upírem proti své vůli 24. kapitola


Upírem proti své vůli 24. kapitolaTak jsem napsala další díl. Zase jsem jej psala hrozně dlouho. :) Doufám že se bude alespoň trochu líbit. Je zaplněn Jackem. ;)

Tuhle písničku jsem si při psaní pouštěla. Pokud tedy chcete taky si ji pusťte.

24. Jack

„Konečně jsi se vzbudila,“ usmála se na mne matka jen jsem se po dlouhé době smutku konečně kvůli jídlo odvážila vylézt z pokoje. Místo odpovědi jsem se na ni jen smutně podívala.

„Bello, no tak řekni my už konečně co se ti stalo,“ snažila se o to abych promluvila. Jen jsem zavrtěla hlavou.

„Bells, prosím mluv se mnou,“ zašeptala. Smutně jsem se na ni usmála a vzala si jablko. Poté jsem se odebrala do svého pokoje. Pomalu jsem vyšlapala schody a vklouzla do pokoje. Sedla si na postel a vzpomínala. Už jsem věděla jak se ona cítila když v novém měsíci on odešel. Právě jsem to celé sama prožívala. Neměla jsem na nic chuť. Citát z nového měsíce, který jsem mněla ze všech nejradši mněl pravdu. Nesmět vzpomínat, bát se zapomenout. Mněla bych začít s normálním životem. Nebo se o to alespoň pokusit. Mohla bych třeba začít tím že bych šla ven s Jackem. Jí pomohl, tak proč by mně neměl? Já se do něj nezamiluji. Přísahám. Šáhla jsem po mobilu a v seznamu si vyhledala Jackovo číslo. Nadechla jsem se a zmáčkla tlačítko pro vytáčení. Po třetím zazvonění jsem chtěla zrušit hovor, ale Jack to vzal.

„Ahoj, Bells,“ pozdravil mně.

„Ahoj, nemáš na dnešek nic naplánovaného?“ zeptala jsem se ho. Nebyla jsem si teď jistá jestli byl dobrý nápad volat mu.

„Ne nemám. Pokud chceš jít ven tak kde se sejdeme?“ zeptal se nadšeně.

„Za jak dlouho budeš u mě doma?“ povzdychla jsem si.

„Za půl hodiny. Ahoj,“ rozloučil se a zavěsil. Bezva takže mám půl hodiny. Došla jsem ke skříni a začala se v ní přehrabovat. Nakonec jsem si vybrala oblíbenou košili, rifle a novou mikinu. Poté jsem odešla do koupelny. Snažila jsem se zamaskovat kruhy pod očima. Moc to nešlo, ale nakonec se mi to přecijen trochu podařilo. Stáhla jsem si vlasy do culíku a šla dolů.

„Kam jdeš?“ zeptala se mně zvědavě matka.

„Ven,“ špitla jsem. Usmála se. Viditelně se jí ulevilo. Zase jsem komunikovala. Už se na nic nezeptala a odešla. Nazula jsem si conversky a vzala klíče od domu. Otevřela jsem dveře a rozeběhla se k bráně. Tam na mně čekal Jack.

„Ahoj,“ usmála jsem se na něj.

„Tak kam půjdeme?“ zeptal se mně.

„Kamkoli,“ odpověděla sem mu.

„No tak se asi zatím budeme jen procházet,“ usmál se.

„Dobře,“ souhlasila jsem.

„První zastávka park,“ usmál se.

„Dobře,“ špitla jsem a šla směrem park. Nikdo z nás dlouho nepromluvil.

„Myslíš na něj?“ zeptal se.

„Nejde na to nemyslet. Hrál si se mnou a já se zamilovala. Nenávidím ho, ale…“ nadechla jsem se.

„…na druhou stranu ho strašně miluješ,“ dokončil větu za mně.

„Přesně,“ smutně jsem se usmála.

„Promiň, neměl jsem se o něm zmiňovat,“ začal se omlouvat.

„Potřebovala jsem si o tom s někým promluvit. Ty jediný jsi asi na tohle povídání nejpřijatelnější. Asi bych nemohla přijít k matce a vybalit na ni že jsem chodila s upírem, který si se mnou jen zahrával a jakmile jsem ho ohrozila opustil mně?“ mněla jsem slzy na krajíčku.

„Už se o něm nebudu zmiňovat,“ slíbil.


Tak mám poslení otázku. :) Pomůže Jacob Bells zapomenout na Edwarda?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upírem proti své vůli 24. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!