Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upírem proti své vůli 23. kapitola


Upírem proti své vůli 23. kapitolaTak tu máte dalš kapitolu. Chtěla jsem jí napsat zcela jinak, ale nakonec z toho vyšlo tohle.

23. Odešel

„Jak dlouho ještě poletíme?“ zeptala jsem se snad již po sté Alice. Nemohla jsem se dočkat chvíle kdy vystoupíme z letadla a já konečně uvidím Edwarda.

„Hodinu,“ odpověděla mi automaticky.

„Ještě hodinu?“ zavrčela jsem. Tak dlouhá doba? Bude se to zase nesnesitelně vléct.

„Já se nudím,“ oznámila jsem jí.

„Tak se zabav,“ odpověděla mi.

„A jak asi?“ odsekla jsem jí.

„Poslouchej muziku, čti si knihu. Cokoli hlavně prosím buď potichu,“ řekla mi klidně.

„Dobře,“ zamumlala jsem a začala se koukat z okénka. Poté jsem si nasadila sluchátka a poslouchala muziku. Sotva jsem vnímala co mi hraje za skladby. Myslí jsem byla již dávno na letišti Heathrow. Objímala jsem Edwarda a připadala si v bezpečí. Ze snění mně vytrhlo tiché vyplašené zařvání Alice. Vyděšeně jsem se na ni otočila a rychle si sundala sluchátka.

„Co se stalo?“ zeptala jsem se jí.

„Nic,“ usmála se na mně. „Uvidíš sama.“

„Děsíš mne,“ zašeptala jsem.

„Já vím, ale nemám tušení jak bys zareagovala takže raději nic neřeknu.“

„Nemáš tušení jak zareaguji?“ zeptala jsem se jí. Neodpovídala. Nemělo smysl se jí ještě na něco vyptávat. Zase by neodpověděla. Znovu jsem si nasadila sluchátka a ponořila se do snění…

Netrpělivě jsem čekala na svůj kufr. Alice i Jasper už ty své mněli jen já jsem na něj ještě stále čekala. Už jsem málem začala panikařit že se mi ztratil když se naštěstí objevil. Rychle jsem po něm šáhla a šla k Alice s Jasperem. Společně jsme šly do vstupní haly kde jsem hned začala vyhlížet Edwarda s ostatními.

„Pojď,“ vzala mně za ruku Alice a táhla mně doprostřed haly. Přesně uprostřed stály Cullenovi. Ihned jsem se přetiskla k Edwardovy. Vdechovala jsem jeho vůni. Po chvíli jsem se od něj odtrhla. Podívala jsem se okolo sebe a spatřila Jacka.

„Co tu dělá?“ zavrčela jsem.

„Jde tě odvézt domů,“ odpověděl mi Edward chladným hlasem.

„Ty nejedeš se mnou?“ zeptala jsem se ho vyděšeně.

„Ne,“ odpověděl hlasem bez jakéhokoli známky emoce.

„Co se děje?“ zašeptala jsem.

„Musíme si promluvit,“ řekl a odváděl mně co nejdál od všech lidí. Zastavil se v nejvzdálenějším rohu haly.

„Odjíždíme Bello,“ řekl.

„A kam? Kdy se vrátíte?“ zeptala jsem se jej.

„Už se nevrátíme,“ odpověděl mi.

„Jak nevrátíte?“ zašeptala jsem. Přeci mně nechce opustit jako Bellu. Nic se přeci nestalo.

„Už tu nemůžeme být. Chci ti říct pravdu. Nemiluji tě. Nikdy jsem tě nemiloval. Byla jsi jen náplast na moji bolest poté co moje milovaná Bella navždy odešla. Jsi nic. Nic pro mě neznamenáš,“ řekl mrtvým hlasem. Co to říká. Vždyť mi tolikrát říkal jak mně miluje. Já mu věřila. Neměla jsem mu věřit. Já nebyla jeho pravá láska a nikdy nebudu. Tou byla Isabella Swan. Jen ona měla klíč k jeho srdci.

„Měla jsem to tušit,“ špitla jsem.

„Dávej na sebe pozor,“ řekl a odešel. Dívala jsem se za ním a nezmohla se na jediné slovo. Mněla jsem tušit že to takto dopadne.

„Půjdeme,“ přišel ke mně Jack. Začala jsem brečet. Nemohla jsem udělat ani jeden krok. Vzal mně do náručí.

„Proč mi takhle lhal?“ vzlykla jsem.

„Je mi to líto, Bells,“ zašeptal místo odpovědi Jack.


Jedna otázka na vás. Myslíte si že Edward Bells lhal nebo říkal pravdu a jen si s ní celou tu dobu hrál?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upírem proti své vůli 23. kapitola:

 1
1. Veronixika
01.08.2011 [21:52]

Proč je to kopie stmívání, hrzně podobné scény, podobný děj... prostě moc podobné Emoticon .

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!