Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upírem proti své vůli 19. kapitola

krok do života


Upírem proti své vůli 19. kapitolaDlouho mně nic nenapadalo a až jsem si svůj nápad sepsala na papír zase se mi to nechtělo přepisovat do počítače. Konečně jsem se k tomu donutila a přináším vám tedy další kapitolu UPSV. Doufám že se vám bude líbit.

19. Že by pochopil?

„Děkuji Esme, bylo to výborné,“ poděkovala jsem za večeři. Byla opravdu vítečná, ale bylo toho trochu moc. Připadala jsem si teď jako balón.

„Děkuji Bello. Jsem ráda že ti chutnalo,“ usmála se Esme potěšeně. Bylo tak snadné ji potěšit. Za chvíli budu ale muset domů. On je vlastně víkend, tak proč bych nemohla zůstat u nich?

„Dobrý nápad, také mně to mohlo napadnout,“ zasmál se Edward. Podívala jsem se na něj vyděšeně.

„Moment, nebyl si to náhodou ty kdo před chvíli říkal že mi myšlenky číst nemůže?“ zeptala jsem se jej dotčeně.

„Většinou je číst nemohu,“ opravil mně.

„To chceš říct, že mně bez mého svolení někdy posloucháš?“ byla jsem naštvaná.

„Promiň, příště se tě budu ptát na svolení,“ usmál se.

„Dobře, ale říct si mi to mohl.“

„Běžte se hádat jinam. Tady na to nikdo není zvědavej,“ křikl Emmett z obýváku. Už jsem se chystala něco odpovědět, jenže jsem se ocitla v Edwardově náručí a hned poté v jeho pokoji.

„Příště mně prosím varuj,“ šeptla jsem.

„Dobrovolně bys nešla,“ odpověděl mi nevině.

„Ne to teda nešla,“ odsekla jsem naštvaně a šla si sednout na postel. Sedl si vedle mě.

„Ty jsi naštvaná?“ zeptal se mně.

„Přemýšlím,“ zasyčela jsem. Zasmál se. Otočila jsem se k němu.

„Co?“ zeptala jsem se naštvaným tónem.

„Tak se už nezlob,“ zaprosil.

„Copak to jde?“ zeptala jsem se jej.

Usmál se. „To my řekni ty?“

„Myslím že odpověď je předem známa i tobě,“ zašeptala jsem.

„Ano máš pravdu, ale přesto by bylo lepší slyšet to od tebe,“ řekl. Musí ho hodně bavit dostávat mně do rozpaků. Sklonila jsem hlavu.

„Pořád tomu nemůžu uvěřit,“ šeptla jsem.

„Čemu?“ zeptal se zvědavě.

„Tomu že jsi skutečný. Že se mi jen nezdáš,“ přiznala jsem se.

„Copak by tohle mohl být sen?“ usmál se.

„Myslím že ne, ale i kdyby. Byl by to krásný sen. Nejlepší který bych kdy měla, ale mé sny nebývají tak opravdové.“ Zasmála jsem se.

„Nemyslím, že já bych se ti mohl zdát,“ zašeptal.

„Mohl,“ šeptla jsem. „Kolik je hodin?“

„Šest,“ odpověděl mi.

„Mněla bych zavolat matce. Pokud to už Alice neudělala.“ Zvedla jsem se z postele.

„Ještě to nestihla,“ usmál se.

„Kde mám sakra ten mobil?“ prohledávala jsem kabelku. „Tady je,“ našla jsem jej až na úplném spodu. Vytočila jsem mámino číslo a začala čekat. Po třetím zazvoněním to vzala.

„Bello, stalo se něco?“ zeptala se s panikou v hlase.

„Nestalo mami. Jenom bych se tě chtěla zeptat jestli bych nemohla přespat u Cullenů?“ uklidnila jsem jí a rovnou to i vyklopila.

„Jistě že můžeš. Hlavně se chovej slušně,“ schválila to.

„Díky mami. Ahoj,“ zaklapla jsem mobil.

„Tak co?“ zeptal se Edward.

„Neříkej že si to neslyšel,“ odpověděla jsem mu.

„Vyhrála slyšel. Je hezké že ti nebrání,“ usmál se.

„Jak jsme mluvily o tom snění. Mám jeden nápad jak mi můžeš dokázat, že tohle opravdu sen není,“ zašeptla jsem.

„Jaký nápad?“ zeptal se s menšími obavami.

„Neboj nic hrozného to nebude,“ zašeptala jsem a sedla si těsně k němu. Snad pochopí.

„Asi už vím co máš na mysli,“ řekl a panikou v hlase.

„A co tedy podle tebe míním udělat?“ zeptala jsem se zvědavě. Doufám že myslí opravdu to co já. Zčernali mu oči.

„Tohle,“ vyhrkl a spojil naše rty. Že by pochopil?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upírem proti své vůli 19. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!