Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Únos z lásky - 6. kapitola

Robík


Únos z lásky - 6. kapitolaTakže v tejto kapitole padne pozvanie. Kam pozve Edward Bellu? Alebo bude pozývať Bella, aby sa nenápadne dostala z domu? Viac v kapitole... Pekné čítanie, AlenaCullen.

Edward:

Keď spí, je taká sladká. Odnesiem ju do postele, nech nespí tak pokrčene.

Zobral som ju na ruky a ako princeznú som si ju niesol do postele. Položil som Bellu na vankúš a prikryl ju.

Viem si predstaviť, ako by sme tu spolu ležali, keby si už konečne prizná, že ma miluje. Ona by ležala na mne a ja by som ju hladkal. Spala by pri mne a zo sna opakovala moje meno. Je to krásna predstava, len keby ju má aj Bella.

Skoro som zabudol. Musím si dať nejaké pyžamo, keďže Bella je v tom, že som človek a spím. Ja v skrini nič také nemám. Pôjdem sa pozrieť do Jasperovej skrine. Našiel som nejaké tepláky a zobral som si staré tričko zo skrine, zhasol som a ľahol som si ku Belle. Prisunul som sa k nej a prikryl nás. Svietila už iba stolná lampička. Objal som ju a hladkal.

„Edward,“ povedala zo sna. Sníva sa jej o mne. S láskou som sa na ňu díval a hladkal ju po líci, keď mi zrazu zavibroval mobil. Oh, Alice, úplne som zabudol, že jej mám volať. Rýchlo som zo seba zložil Bellu a išiel s mobilom preč, nech ju nezobudím.

„Prepáč, Alice, stratil som pojem o čase,“ ospravedlňoval som sa.

„To je v pohode,“ zasmiala sa. „Ako to ide?“

„Dobre. Bella si skúšala tvoje šaty a vyzerala v nich úžasne. Varili sme spolu večeru, len som, samozrejme, nejedol a z toho bola trochu smutná. A ešte...“ nadýchol som sa. „Snažil som sa ju pobozkať, ale odtiahla sa,“ dokončil som zarmútene. Stále som bol na prášky z toho, že ma takto odmietla.

„Neboj sa, Edward. Bella ťa miluje, len na ňu nemôžeš ísť tak rýchlo. A to je skvelé, že si skúšala moje šaty. Budeme mať s Rose ďalšiu sestričku na nakupovanie,“ tešila sa Alice.

„Neteš sa, ešte nie je isté, že budete mať ďalšiu sestričku,“ povedal som jej a sám som sa zarazil nad tým ako premýšľam.

„Ale budeme. Maj sa zatiaľ a chovaj sa slušne,“ položila Alice. Chcel som sa vrátiť do postele, no Bella sa prebudila. Vstúpil som, pomalým krokom som šiel späť a ľahol si k nej.

„Čo to akože robíš?“ spýtala sa Bella šokovane. Je taká zlatá, keď je rozospatá.

„Spím. Čo asi?“ opýtal som sa ironicky.

„Tak bež spať do inej izby,“ nahnevane povedala.

„Bella, toto je moja izba, budem tu.“ Na stvrdenie mojich slov som sa prikryl.

„Tak sa pekne vyspi, ja idem inam,“ povedala a odišla. Počúval som, ktoré dvere buchli. Bola v Alicinej izbe.

Vyskočil som von oknom a vyliezol som na strom, z ktorého je vidieť do izby mojej sestry. Bella sedela na posteli. Po chvíli sa zdvihla a šla do kúpeľne. Z tohto okna je vidieť aj tam, takže som ju videl, ako si umýva tvár. Vyzliekla si tielko a aj legíny. Viem, že by som sa nemal pozerať, ale nedokázal som od nej odtrhnúť zrak. Vyzliekla si aj tie ostatné kusy látky, ktoré zakrývali jej dokonalé telo. Bola krásna, najkrajšia zo všetkých a ona tvrdí opak. Mýli sa.

Bola v sprche, no Alicin sprchoví kút nebol zo skla, čo bolo dobre. Sám by som od nej zrak neodtrhol. Potriasol som hlavou, aby som náhodou nespadol zo stromu. Počul som dotiecť vodu. Znova som obrátil zrak do kúpeľne. Bella si omotala okolo seba len krátky uterák. Vyšla s kúpeľne a zamierila rovno do šatníka. Tam som, bohužiaľ, nevidel, čo je tiež dobre. „Je tu toľko oblečenia. A to som ešte nevidela Rosaliein šatník,“ hovorila si Bella potichu.

Vezmem ju do mesta. Mohli by sme ísť na večeru. Alebo do kina. Isto by súhlasil, teda dúfam.

Nikdy som si nevšimol, že by si nejako potrpela na módu, ale v Aliceinom šatníku sa jej očividne páčilo. Alice bude nadšená, keď jej toto oznámim. Bella po chvíli vyšla zo šatníka v modrom čipkovanom prádle. Bojoval som s nutkaním vliezť rovno oknom k nej. Ľahla si do postele a pustila televízor. Myslel som si, že zaspí, ale nie. Asi jej už stačilo spánku. Idem za ňou a navrhnem jej ten nápad.

Vbehol som do domu a zamieril som do Aliceinej izby.

„Bella, môžem?“ opýtal som sa, ale neodpovedala. Pootvoril som dvere a Bella sa na mňa pozrela.

„Nepovedala som, že môžeš.“

„To je síce pravda, ale ani si mi to nezakázala,“ bránil som sa. Bella nič nehovorila, tak som sa k nej posadil.

„Vieš, napadlo mi. Mohli by sme ísť zajtra do kina, alebo len tak do mesta.“ Bella stále neprehovorila, len pozerala na televízor. Tak som pokračoval. „No, všimol som si, ako si si skúšala Aliceine šaty, tak ma napadlo, že by sme ti zajtra mohli ísť nejaké vybrať,“ dopovedal som a ona sa na mňa obrátila.

„Dobre tomu rozumiem, že ma pozývaš na rande?“ opýtala sa.

„No, prakticky áno,“ potvrdil som.

„Možno by som povedala áno, keby som doma, tam sa pripravím a ty pre mňa prídeš, a nemusím tu byť zatvorená. Prečo si ma vlastne za celé tie dva roky, čo si ma prenasledoval, nepozval na rande?“ opýtala sa a mne to vlastne až teraz napadlo, že som sa o to nikdy nepokúsil.

„No, ja ani neviem, vlastne ja som to aj chcel urobiť, ale keď si ma stále odmietala...“

„Nezabúdaj, že ťa odmietam stále,“ prerušila ma.

„Viem, ale všetko by som chcel napraviť,“ povedal som a pohladil ju po líci. „Pôjdeš teda so mnou?“

„A ako si môžeš byť istý, že ti neutečiem niekde v meste?“ opýtala sa presladene.

„Nepohnem sa od teba ani na krok,“ sľúbil som varovne.

„Ešte si to premyslím,“ odpovedala mi na moju otázku a ja som sa potešil aspoň tomu, že ma neodmietla.

„Dobrú noc a maj krásne sny,“ zaželal som jej a išiel pomaly k dverám.

„Aj tebe krásne sny,“ šepla, no ja som to zreteľne počul.

„Sú iba o tebe,“ povedal som a zavrel za sebou dvere. Rýchlo som vybehol z domu a posadil sa na strom oproti Aliceinej izby. Bella chvíľku len premýšľala. V takýchto situáciách si naozaj želám čítať jej myšlienky. Nakoniec vstala a išla do Aliceinho šatníka. Rýchlo som skočil na balkón a pootvoril ho. Postavil som sa za dvere a pozoroval som moju sladkú Bellinku. 

„Čo by som si mala zajtra obliecť?“ pýtala sa Bella sama seba a ja by som najradšej šťastím skákal. Pôjde so mnou. „V tých modrých šatách som sa Edwardovi páčila. Isto si chcem obliecť šaty. Bože, tu je toľko oblečenia, že si nevyberiem ani za týždeň,“ rozprávala sa sama so sebou a ja som chcel za ňou prísť a pomôcť jej, aj keď mne by sa páčila aj vo vreci.


Som rada, že si pamätáte túto poviedku... Alebo, že ste ju až teraz začali čítať.
Vaše super komentáre sú pre mňa ako benzín, tak dúfam, že budete ďalej komentovať! :)


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Únos z lásky - 6. kapitola:

 1
8. ss
07.11.2014 [19:28]

Daj potom aj časť kde budú mať dieťa

7. SofieCullen
01.05.2014 [22:11]

Zaujímavá kapitola, dúfam, že im to rande dobre vyjde Emoticon Emoticon rýchlo ďalšiu kapitolu! píšeš úplne skvele! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. nika
01.05.2014 [21:40]

E.C..M. sa mi pačí ten nápad s piknykem velice bolo by to super co vi na to ostatný hmm ????? ja som za Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. E.C.M.
01.05.2014 [19:51]

Ahoj, kapitolka je pěkná, čte se dobře a a děj ubíhá nenuceně, vlastně jsem ráda, že Bella Edwarda trápí a to i nevědomky i když se k němu snaží být celkem milá. Emoticon A Edward se celkem též drží i když mám pocit, že si tímto pozváním naběhl, ovšem jeden takový nepatrný problém, když jí chce vzít do města, tak to opět není trochu promyšlené, protože Edward Belle řekl, že je daleko od města a především od Forks, takže když jí někam vyveze, tak Bella to tam ihned pozná, jistě, může jí dát přes oči šátek a vyvézt jí do Seatlu, ale přiznejme si, kdo by měl na hlavě šátek už tři hodiny. takže jak to chce udělat, aby nepřišla na to, že by se vlastně domů mohla dostat pěšky, protože je jenom kousek od Forks? Nenaběhla sis tak trošku s tím městem? Já bych to třeba vyřešila tak, že by jí vzal na jeho louku, udělal by tam piknik a letní kino, je upír, tak by to zvládl. Emoticon Ale nechám to na tobě, jak se s tím popasuješ, jenom doufám, že tam nebudeš mít další nejasnosti, protože to kazí celkový dojem z povídky a byla bych nerada, kdyby sis tohle brala nějak špatně. Emoticon Jinak přeji hodně nápadů k dalším kapitolám, zatím zdarec. Emoticon

4. Dommy1
01.05.2014 [19:35]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. nika
01.05.2014 [19:29]

jasne že budeme dalej kommentovať a neopovaž nepridavať dalšie časti tejto užasnej poviedky prosim krasne to je som velice zvedava a moc čakám na pokračovanie :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. sima1143
01.05.2014 [17:27]

Skvelá kapitola už som sa nevedela dočkať kedy sa tu objaví. Super super super rýchlo ďalšiu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Satu
01.05.2014 [16:57]

SatuZdravím ťa,

kapitolu som ti opravila, no nezabúdaj si, prosím ťa, dopĺňať pravidelne odkazy na predchádzajúce a nasledujúce kapitoly.
Taktiež bacha na s/z, priamu reč a nemeň, prosím, písmo ani veľkosť textu.
Veľká vďaka! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!