Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Underworld - 9. kapitola - Konečně slunce!

Jacob


Underworld - 9. kapitola - Konečně slunce!Omlouvám se všem, že jsem tak dlouho nic nepřidala. Touto kapitolkou bych se vám chtěla omluvit. Tak snad se vám bude líbit. A nezapomeňte ji okomentovat. Vaše Stregoni

9. kapitola

Konečně slunce!

 

 

 

Pohled Edwarda:

„Už jsme skoro tam,” řekla Bella a zase se ohlédla. Celou dobu jsem měl neodbytný pocit, jakoby nás někdo sledoval. A nebyl jsem sám. I ostatní se neustále otáčeli. A navíc, něco jsem v tom stínu viděl, a kdyby tam nic nebylo, Bella by mě nestrhla stranou jen tak. A na koho to vlastně vrčela. To taky nebylo samo sebou.

„Co nás sleduje?” zeptal jsem se narovinu, ale odpovědi jsem se nedočkal. Místo toho Bella přidala do kroku.

Tentokrát to nevydržela Rosalie.

„Tak co nás sleduje a neříkej, že nic, protože -”

„To teď není důležité. Důležité je, abychom se dostali ven,” řekla rychle a zase za sebe zavrčela. V tom nás oslepilo světlo.

„Dělejte!” zakřičela Bella. Rychle jsme se tedy rozběhli, ale to jsme zřejmě neměli dělat. Protože hned za východem byl sráz. Samozřejmě, ani jeden z nás to nestihl ubrzdit, a tak jsme všichni do jednoho spadli dolů.

Kutáleli jsme se ze svahu pěkně dlouho. Raději jsem nechtěl ani pomyslet, jak je ten svah dlouhý.

„Sakra,” zaklel jsem, když jsem dopadl dolů. Asi půl minuty jsem zůstal nehybně ležet. Všechno mě bolelo.

Ale když jsem si vzpomněl na ostatní, rychle jsem vyskočil na nohy. Rozhlédl jsem se kolem sebe a viděl, jak se ostatní zvedají. Jediný, koho jsem nezahlédl, byl Emmett.

Avšak než jsem se stihl zeptat ostatních, kde je, zaslechli jsme kousek od nás hrozný křik.

Rychle jsme se všichni zvedli a běželi tím směrem. Čím blíže jsme byli, tím více nám ten křik přišel známější a známější.

Ale teprve až jsme doběhli k tomu místu, zjistili jsme, že je to právě Emmettův křik.

Emmett ležel na zemi drže si nohu a nad ním stála Bella.

Okamžitě jsme se k němu rozeběhli.

„Emmette, miláčku. Co je ti?” snažila se na něj mluvit Rosalie.

„Moje noha! Moje noha!” Všichni jsme jenom hrůzou čekali, co s ní má. Jenom Bella se na něj dívala jako na blázna.

„Bello?!” mával jí Carlisle před očima rukou. „Co se mu stalo?”

Bella se na něj podívala a vypadalo to, že do stane hysterický záchvat.

„Co se mu stalo?... Co se mu stalo...?! Nic se mu nestalo! Ten blbec jenom simuluje! Vždyť se podívejte.” Ukázala tu kost, která mu trčela z kalhot. „Vidíte? Je to jenom klacek.” Tentokrát jsme se všichni podívali na Emmetta.

„Ehm... Myslel jsem, že -” snažil se z toho vykroutit.

„Ty už raději nemysli!” zchladila jej Rosalie.

„Musíme odsud co nejdál,” řekla z ničeho nic Bella. Podíval jsem se na ni, ale ona se dívala na ten sráz, ze kterého jsme spadli. Koukl jsem se tím směrem, ale nic jsem neviděl.

 

...

 

„Potřebuji si odpočinout,” zanaříkala Alice. Ani se jí nedivím, když jdeme skoro pět hodin v kuse.

„Bello, my si vážně potřebujeme odpočinout.” Teď se přidal dokonce i Carlisle.

„Na to nemáme čas. Odpočinete si, až budeme na místě,” odpověděla bez toho, aby se na nás podívala.

„Panebože, Bello, jaká příšera nás honí, že tak spěcháme?!” zeptal se Jasper, ovšem myslel to jako řečnickou otázku. Avšak Bella se zastavila v půlce kroku a otočila se přes rameno. Jasně jsem viděl ten záblesk strachu v jejich očích.

„Nic... Nemusíte mít strach,” odpověděla, ale neznělo to vůbec přesvědčivě.

 

...

 

„Bello -” chtěla opět protestovat Alice, ale než to stihla, skočila jí Bella do řeči.

„Už jsme skoro tam. Už je to jen kousek,” řekla zadýchaně a ještě více zrychlila.

A měla pravdu. Po pár metrech jsme uviděli něco, co bychom tady nikdy nečekali.

 

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Underworld - 9. kapitola - Konečně slunce!:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!