Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Underworld - 10. kapitola - Dům na stromě

AVKEC


Underworld - 10. kapitola - Dům na stroměKonečně jsem se vypořádala s menšími technickými potížemi, takže tady máte další kapitolku Underworldu. Doufám, že se vám kapitolka bude líbit. Vaše Stregoni

10. kapitola - Dům na stromě


Pohled Carlislea:

 

Celou dobu se Isabella chová opravdu divně. Ne, vlastně se tak chová od doby, kdy jsme byli v té vesnici. Jakoby nás někdo, nebo spíš něco pronásledovalo. A zřejmě něco velmi nebezpečného, když z toho má strach i Isabella.

A od doby, co jsme vyšli z hory, jsme se ještě nezastavili.

„Už jdeme přes pět hodin,” mrmlal si pro sebe Emmett. A nejen on byl podrážděný. Jdeme už opravdu dlouho a bez odpočinku.

V jednu chvíli se jí zeptal Jasper, co nás pronásleduje, že tak spěcháme, ale žádnou upřímnou odpověď nedostal.

„Už jsme skoro tam,” řekla zadýchaně Isabella poté, co si Alice zase chtěla stěžovat.

A měla pravdu, ovšem to, co jsme viděli, by nás ani ve snu nenapadlo.

Před námi se tyčil obrovský strom a na něm byl postavený dům.

Všichni jsme to sledovali s obdivem a probrali jsme se až ve chvíli, kdy na nás Isabella zakřičela.

 

Pohled Edwarda:

„Dělejte!” zakřičela na nás Bella. A jako na povel jsme se všichni probrali z transu a vydali se nahoru po žebříku.

„Rychleji!” Bella vypadala poněkud nervózně a pořád se rozhlížela okolo.

V tom jsem uslyšel šramot.

„Dělejte! Rychle nahoru!” křičela Bella. Z ničeho nic však skočila dolů.

„Bello!” zařval jsem, když jsem si uvědomil, že jí nejspíš hrozí nějaké nebezpečí. Už jsem chtěl skočit za ní, když mě někdo chytil za ruku.

„Ne, Ede. Ona to sama zvládne.” Byl to Emmett. A v jeho očích bylo něco, co mi přikazovalo, abych neskákal.

Když jsme vylezli nahoru, okamžitě jsem se vrhl k zábradlí, abych viděl, co se dole děje.

Neviděl jsem nic, tedy kromě toho, jak Bella střílí do křoví, a pak hrobové ticho.

Sledoval jsem Bellu, jestli nemá nějaká zranění, ale nic nebylo vidět. Vypadala klidně, avšak najednou se rozeběhla proti tomu stromu a vyskočila. Přistála nohama kousek ode mě.

„Jak?“ zakoktal Carlisle. „Jak jsi to udělala?”

„Řekla jsem, že jsem silnější než vy.” Bella se na něj podívala. „Běžte si odpočinout, ale obávám se, jestli je tady dostatek postelí pro vás pro všechny. Tenhle dům totiž nebyl stavěn pro tolik osob,” řekla a zamyšleně se dívala ven.

„A jak můžeš vědět, pro kolik osob byl stavěn?” zeptal se zvědavě Jasper.

„To proto, že jsem ho stavěla,” odpověděla a otočila se na nás. „Ale už je to hrozně dlouho… Moc dlouho.”

„Nevypadá moc staře,” namítl Carlisle. „Spíš jako by byl starý jen několik let.”

„Tady čas ubíhá-”

„Chceš tím jako říct, že tohle celý si stavěla jako sama, jo?!” skočil Belle do řeči Emmett.

„Ne, stavěla jsem ho s mým… Totiž stavěl ho se mnou ještě jeden upír,” odpověděla, ale vypadala u toho strašně smutně. Až jsem dostal chuť ji obejmout a utěšit. Sakra, Edwarde, na co to myslíš!

...

Nakonec jsme se tady všichni nějak poskládali. Všichni jsme si šli lehnout po tom únavném dni, jenom Bella pořád stála u okna.

„Dnes se už nic nestane, Bello,” dotkl jsem se jejího ramene.

„Začíná noc a to je v téhle zemi nejhorší denní doba. Nebudu riskovat, že… No to je jedno,” odsekla mi a setřásla mou ruku.

„Co nebudeš riskovat?” zeptal jsem se, ale nechtěl jsem moc naléhat.

„Nic nebudu riskovat.”

Povzdechl jsem si a sedl si na pohovku, která byla kousek od ní.

„Co to děláš?” otočila se na mě.

„No, když ty budeš celou noc vzhůru, tak ti aspoň budu dělat společnost.” Pohodlně jsem se uvelebil a poplácal místo vedle sebe.

Bella nervózně přešlápla.

„No tak, Bello. Já nekoušu,” snažil jsem se to odlehčit, ale asi to moc nepomohlo. Ale nakonec si přece sedla.

Chvíli jsme ta seděli potichu, když to Bella nevydržela.

„Jak ses dostal ke Cullenům?” zeptala se zvědavě a opřela se o pohovku.

„Byl jsem vlastně první, koho Carlisle přeměnil. Bylo to na jaře roku 1918. Umíral jsem tenkrát na španělskou chřipku, a tak se Carlisle rozhodl přeměnit. Poté následovala Esmé a po ní Rosalie a nakonec Emmett. No a Jasper s Alice se k nám připojili sami po pár letech,” zakončil jsem své vyprávění a podíval se na Bellu. Spala. Co nejvíc potichu jsem se uvelebil a taky usínal.

 

Pohled Belly:

„Ááá!” S trhnutím jsem se probudila. Moment! Já spala?! Sakra! Sakra! Sakra!

Rychle jsem se rozeběhla za zdrojem toho křiku. Vběhla jsem do ložnice Rosalie a Emmetta a uviděla jeho, jak se sápe k Rosalii.

Rychle jsem se rozeběhla a vší silou do něj vrazila. Prorazili jsme stěnu a padali ze stromu až na zem. Jakmile jsem dopadla, hned jsem se začala zvedat. Sice to šlo s obtížemi, ale nakonec jsem to zvládla. Kousek dál ležel ode mě můj soupeř a zřejmě měl ty samé potíže co já.

Už jsem vytahovala zbraň, když se na mě podíval, a ten pohled v životě nezapomenu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Underworld - 10. kapitola - Dům na stromě:

 1
1. nikca289
21.05.2011 [19:15]

Rychle piš Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!