Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Understanding of life: 2. Schůzka

alice and jasper


Understanding of life: 2. SchůzkaSetkání... Oba vstali dost pozdě, takže se báli, že nestihnou schůzku, ale snad měli štěstí... Alice se Jasperovi líbí, a naopak, ale jejich schůzka není moc podle jejich představ...

Jasper:

Když jsem zavěsil, neměl jsem chuť číst. Místo toho jsem myslel na zítřejší schůzku s Alicí. Alice, pěkné jméno...

 

Ráno vstal hodně pozdě, když to zjistil, začal běsnit.

„Vždyť to nestihnu. Nemám připravené oblečení, koupenou růži. Nic!"

Sešel dolů, aby se nasnídal, jeho otec se na něho zvědavě díval. Jasper vůbec netušil, že jeho otec včera omylem vyslechl jeho telefonát.

 

Vzal si na sebe hezkou světle zelenou košili a hnědé kalhoty. Sešel dolů po schodech a chtěl jít ven, zarazil ho však jeho otec.

„Ty jdeš na tu, včera domluvenou, schůzku?"

„Jak o tom víš?" zeptal se zaskočeně Jasper.

„Včera jsem zaslechl ten zajímavý rozhovor. Přeji hodně štěstí…“ popřál mu.

„Díky..." odpověděl Jasper a rychle vyběhl ven z domu...

 

Alice:

 

„Panebože?! Ono je deset? No to snad není pravda, budík jeden pitomej!  Nezazvonil. Zrovna dneska!" Alice děsně běsnila, jak se měla připravit během půl hodiny? Rychle do sebe naházela pár cornflakes, vyřídila nezbytnou ranní hygienu, oblékla se.

 

Měla na sobě pěkné, světle zelené letní šaty, zelené lodičky a malou kabelku.

Učesala své krátké vlasy, tentokrát elegantně uhlazené a vyrazila. U kašny byla brzy, sedla si na ni a pozorovala malé káčátko, které v kašně pomalu plavalo.

Když se rozhlédla, žádného jejímu popisu podobného muže se zelenýma očima a blonďatými vlasy neviděla.

 

Z ničeho nic se za ní ozval krásný melodický hlas, který říkal její jméno.

„Vy jste Alice? Alice Brandon?" Vylekaně se otočila a spatřila toho nejkrásnějšího muže, jakého kdy viděla. Usmíval se.

„Vy jste Jasper?" optala se.

„Ano, těší mě, Alice," podal jí ruku a dal jí pěknou bílou růži.

Už nedokázala říct vůbec nic.

 

Jasper:

 

Ke kašně Jasper doběhl jen tak tak. Chvíli mu to trvalo, ale nakonec ji spatřil. Spatřil anděla. Byla velice krásná. Její drobná postava jí na kráse neubírala.

Spíše na opak, vyvolávala ochranitelský pocit, který nenechával v klidu nikoho. Ani Jaspera. Krátké vlasy sotva po bradu, elfí obličejík, na sobě zelené šaty.

Došel až za ni.

 

Když se jí zeptal na jméno, obrátila se na něho dost vylekaně.

„Vy jste Jasper?" optala se nejistě. Podal jí ruku. Růži, kterou koupil v maličkém obchodě, jí dal také. Asi ji to dost překvapilo. Bylo zvláštní, jak moc šokovaně se tvářila.

 

Podívala se na něho, ale zase se rychle odvrátila. To bylo divné, předtím na něho jenom koukala, teď už vůbec. Začal usilovně přemýšlet, jakou asi udělal chybu. Najednou, jakoby se vzpamatovala a poděkovala. Zavedl ji do nedalekého parčíku, tam si sedli.

 

Ani jednou nepromluvila, bál se jestli je v pořádku. On také mlčel. Proudila mezi nimi zvláštní energie - velice zvláštní. Ani jeden nepromluvil snad celou věčnost, Alice vypadala hrozně křehce.

 

Po třech prosezených hodinách se začal zvedat, ona také. Když se jí omylem lehce dotkl, silně sebou cukla, jakoby ji píchl špendlíkem.

 

Alice:

 

Koukal na ni dost překvapeně, dokonce se i k její zmatenosti omluvil.

Její mysl křičela: „Proč se omlouvá? To já bych se měla omlouvat. Ne on, on za nic nemůže." Byli v polovině cesty k jejímu domu.

 

Jasper se z ničeho nic, jako by zmizela neviditelná, avšak veliká zábrana mezi nimi, rozpovídal, zábrana však zmizela jenom z jeho strany. U Alice to bylo ovšem pořád úplně stejné, tak neoblomné a zničující.

 

Zajímalo ho, co má ráda, co ji baví. Ptal se ale také na školu, do které chodí.

Jediné, co Alici napadlo, bohužel k její smůle bylo:

„To si se mnou chceš povídat až teď?!" Jak se zdálo, tak ano!

Ona pořád ještě nedokázala promluvit, bála se, že by řekla úplnou hloupost.

 

Jasper si povzdechl, už vzdal veškerou snahu o konverzaci. U mého domu se zastavil. Podala mu ruku, Jasper ji uchopil. Rozloučili se a Jasper se na ni naposledy podíval a odešel.

 

Když přišla do svého pokoje, a rozplakala se tak, aby ji její matka nemohla uslyšet. Všechno zkazila! Úplně všechno! Ten už nezavolá, večer asi kolem deváté usnula.

 

Později v noci jí přišla smska. Byla v ní jen čtyři slova, ale zahřály ji u srdce tak, jako nikdy nic v životě.

„Dobrou noc, Alice. Jasper..."

Že by se mýlila…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Understanding of life: 2. Schůzka:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!