Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ukradnuté srdce (8.časť)

Edwarde běž! :DD


Ukradnuté srdce (8.časť)Tento minipart by som venovala špeciálne pre Kiu, lebo má chuderka abstinenčné príznaky :D tak snáď jej ich pomôže prekonať :)

 

(Emmin pohľad)

Bola som schúlená do klbka v akejsi miestnosti. Zdalo sa mi, že je to kúpelňa, no nebola som si istá. Cítila som sa veľmi slabá a už vôbec sa mi nechcelo rozmýšľať. V celom dome sa ozývalo množstvo rôznych zvukov, ktoré ma deprimovali. Znamená to, že ešte žijem.

Do miestnosti zrazu vkročili traja upíri, ktorých som už poznala. Ovzdušie sa zmenilo a ja som sa cítila lepšie, no vedela som, že to robí ten blonďák - Jasper. Ale ako?

Spolu s nimi sem vošla aj nejaká neznáma. Cítila som, že mi je veľmi podobná. Asi bola tiež nedávno človekom. Ľutovala som ju. Chuderka, tiež z nej spravili toto monštum.

Ten bronzovlasý - Edward, si ku mne čupol a povedal: „Mýlš sa. Ona si toto vybrala sama a dobrovoľne."

Ostala som ako obarená.

Prosím? Toto?!

„Áno, toto", odvetil,

„Vieš, my žijeme ináč než tí, čo ti to spravili", ozval sa ten tretí - Carlisle.

Mesiace som na to nemyslela, no táto jeho pripomienka mi otvorila staré rany. Lucas, ja, auto, nehoda, upíri, smrť a toto moje prapodivné znovuzrodenie. Zovrelo mi hrdlo. Všetci sa tvárili ustarostene. Edward sa pomkol bližšie a chytil ma za ruku.

„Lucasa mi je ľúto."

No hoci to povedal úprimne a bez náznaku škodoradosti, tak ma zrazu premohla zúrivosť a vytrhla som sa mu. V okamžiku bol pri ostatných.

Do pekla, čo ty môžeš vedieť o ľútosti?! Neboli ste to snáď vy, kto mi zobral Lucasa a premenil ma na toto? Veď ja som zabila človeka! Je ti aj toto ľúto?!!

Lomcoval mnou spravodlivý hnev.

A že nemôžem ísť za svojou tetou a povedať jej, že som v "poriadku", pretože by som ju zabila?! Há?!!

„My sme iní", ozval sa Jasper, no ja som sa nemohla donútiť ho počúvať.

„Pozri mi do očí, no tak."

Hanblivo som zdvihla hlavu. Jeho oči mali úplne inú farbu, než akú mali tie obludy vtedy. Ako? Nechápala som.

„Dá sa žiť aj inak. Nemusíme zabíjať ľudí, aby sme prežili. Živíme sa krvou zvierat. Nie je to ľahké, ale dá sa to."

Skrsla vo mne iskrička nádeje. Zrazu ku mne pristúpil Edward aj a akousi konzervou.

„Toto máme do zásoby, pre prípad núdze."

Nechápala som.

„Musíš niečo piť, si veľmi slabá."

Čože? To je krv?!

„Neboj sa, nie je ľudská."

Opatrne som konzervu zobrala do rúk. Bola plná tekutiny. Za ľudských čias by mi asi prišlo nevoľno, no teraz som bola len plná akéhosi očakávania.

„No, my ťa teraz necháme", povedal opatrne Jasper, „nechceme ťa do ničoho tlačiť. Rozhodni sa sama, ako uznáš za vhodné." A vyšli z miestnosti.

Dostala som výčitky svedomia. Boli ku mne milí a ja som na nich nakričala. Teda hlavne na Edwarda, ktorý si to všetko odskákal aj za ostatných.

Hm, Edward?

„Áno?"

Ja... volám sa Emma.

 

9.ČASŤ

7.ČASŤ

 




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ukradnuté srdce (8.časť):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!