Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ukradnuté srdce (13.časť)

nej ložnice


Ukradnuté srdce (13.časť)Musím povedať, že mne sa táto kapitola páči najviac. Hlavne ten začiatok :) A okrem toho je trinásta a dnes je aj piatok trinásteho, takže je to nejaký osud alebo čo :D heh, to len tak pre zaujímavosť...

 

Kruto som sa dívala na Bellu. Jej dcérka bola za ňou v bezpečnom úkryte. No ja som vedela, že bezpečný sa zdal len jej...

„Emma, neubližuj jej!", prosila a z hrdla sa jej dralo vrčanie.

Veď ja nechcem! Ale musím!! Vrhla som sa na ňu...


Vo vzduchu ma chytili silné ruky. Emmett bol späť. Chcela som sa mu vytrhnúť, ale zovretie bolo pevnejšie. Držala ma aj Rosalie, Esme, Edward a odniekiaľ sa tu zjavila aj Alice. Ak by som bola človek, to zovretie by ma rozdlávilo.

Mykala som sa ako som len vedela, no s nimi to ani nehlo.

„Pustite ma!" ,revala som.

V tom sa stalo čosi zvláštne. Dievčatko priložilo Belle rúčku na tvár. Bella sa tvárila zdesene.

„Edward, myslíš si, že je to dobrý nápad?", spýtala sa neisto. Namiesto neho odpovedala Alice.

„Nevidím nič, čo by ukazovalo, že je to zlý nápad. Skúsme to."

Nessie sa hanblivo pobrala smerom ku mne.

Čo to robí?! Zbláznila sa??

Poranenú rúčku mala bezpečne schovanú v pästičke za chrbtom. Smelo predo mnou zastala a zadívala sa mi do očí. Musela som ich mať temne čierne, no ju to nijako nerozhodilo. Vôbec sa ma nebála, hoci som sa ju pokúšala zabiť. Zahanbilo ma to. Opatrne priložila svoju malú rúčku na moju tvár a ja som videla čosi strašné. Videla som seba jej očami. Očami človiečika, ktorý sa mal stať mojou potravou. Očami dieťaťa, ktoré malo strach. No nebála sa mňa, bála sa o svojich najbližších... Videla som, ako im ubližujem, ako som udrela Emmetta, čo som spravila Rose a Esme... Videla som to besnenie a vyčíňanie príšery, ktorou som bola ja.

Hanbila som sa, ako nikdy v živote.

Ostatní videli, že už nič nehrozí a pustili ma. Nemohla som sa na nich pozrieť. Nechcela som vidieť ich súcitné pohľady. Nezaslúžila som si to. Ublížila som každému jednému z nich, hoci mi nahrádzali rodinu. Chcela som zomrieť.


Otočila som sa odišla som z ich životov.

...

(Edwardov pohľad)

Všetci ostali ako obarení a ja som si myslel, že mi praskne hlava. Mal som ju úplne prepchatú. Okrem mojich vlastných myšlienok sa mi tam vtláčali aj myšlienky všetkých ostatných.

Tie Rosaliine boli zúrivé. Najradšej by sa za Emmou rozbehla a roztrhala ju na márne kúsky. Esme sa strachovala a rozhodla sa zavolať Carlislovi, ktorý bol v nemocnici. Alice, tá rozmýšľala nad tým, prečo nevidela, čo sa stane a hrozne sa obviňovala. Jasper sa ešte nevrátil.

Moje vlastné myšlienky však patrili Belle a našej dcérke. Našej odvážnej, no tak zraniteľnej Reneesme, ktorá sa postavila upírovi.

Pozrel som na Bellu. Tá sa tvárila otrasene a podlomili sa jej kolená. V momente som bol pri nej a držal ju v náručí.

„Ššš, miláčik, už je po všetkom", tíšil som ju. Aj keď bola upírom, stále som na nej badal, že celkom neprišla o to ľudské. Občas sa mi zdalo, že sa potkla alebo, že sa červená, aj keď som vedel, že to nie je možné. No bol som rád, že v nej zostalo niečo z tej ľudskej Belly, ktorú som si zamiloval.

Ona mi, ale nevenovala pozornosť a uprene sledovala našu malú Nessie.

„Mamička spravila som niečo zlé?"

V hlavičke jej vírili pochybnosti. Nerozumela presne tomu, čo videla, pretože my sme pred ňou nikdy neodhalili našu podstatu. Bola zmätená.

Bella sa na ňu vydesene zahľadela: „ Anjelik, ako si prišla na niečo také?"

Tak prečo ma už nemáš rada?

Obaja sme sa k nej rozbehli a v tej chvíli sme ju držali v náručí. Nessie mi zaborila tvár do ramena a ja som mohol vidieť všetky myšlienky, ktoré ju trápili. Myslela, že ona môže za to, čo sa stalo. Toto som nemohol nechať len tak. Nemohol som dopustiť, aby sa moje dva najväčšie poklady trápili.

„Miláčik, nespravila si nič zlé."

Otočila sa ku mne a v očkách jej bolo vidno nádej.

„Vlastne si veľmi odvážna, keď si sa tak postavila tej upírke." Usmial som sa.

„Nessie, ocko má pravdu", pridala sa Bella, „ som na teba veľmi hrdá." Usmiala sa aj ona.

„Aj ja!" , zahrmel s úsmevom Emmett, „ si veľká silná žena!"

Nessie sa rozosmiala a my ostatní s ňou. Bolo to nákazlivé.

Vydýchol som si. Moja dcéra je v poriadku, no aj tak je tu problém, ktorý treba riešiť...

...

Reneesme spokojne spala v Rosaliinom náručí. Za tri roky svojej existencie, ešte nikdy nebola uložená do postieľky. Spala buď v mojom, Bellinom, Rosaliinom alebo Esminom náručí. Carlisle jej vydezinfikoval a obviazal ranu. Všetka krv bola bezpečne odstránená a cez obväzy nebolo cítiť ani kvapôčku, takže sa mohol vrátiť aj Jasper. Vedel som, že ho trápia výčitky, no teraz na to nebol čas. Mali sme väčšie problémy.

Za stolom sedeli všetci a všetci boli napätí. O čo tu ide sme vedeli len ja a Alice.

Prvý sa ozval Carlisle:  „Edward, prosím, povedz nám, o čo ide?"

„Nie som si istý, či som ja ten kompetentný... Alice mohla by si ty?"

Alice zbledla viac, než bolo na upíra normálne. Jasper bol v okamihu pri nej a tíšil ju. Nepotreboval som ani jeho schopnosť, aby som vycítil, že sa nálada v miestnosti zmenila. Všetci boli šokovaní Aliciným správaním. Už druhýkrát za tieto dni.

Edward, tak to vyklopte. Počul som v Emmettovej hlave.

...

„Volturiovci prichádzajú."

Snažil som sa to povedať s tým najväčším kľudom ako som vedel, no aj tak som tušil Bellinu reakciu. Zbledla, rovnako ako Alice, a vyskočila na rovné nohy.

„Nesmú sem prísť!"

„Nie", povedal som, „Bella, ty za nimi nepôjdeš." Nedovolím to. Nestratím ju znova, na to ju príliš milujem.

Vrhla na mňa zmučený pohľad.

„A čo, ak áno? Edward Cullen, neprinútiš ma aby som zase ostala bokom, ešte stále som silnejšia, než ty."

„Nie," ozvala sa slabučko Alice, „zbytočne by si tam chodila Bella. Oni sú už a ceste."

Bella vypleštila oči.„Ako to myslíš „na ceste"?"

Nepotreboval som odpoveď, rovnako ako všetci ostatní.

„Pár dní?" spýtala sa opatrne Esme.

„Nie... hodín," dodala Alice.

No to nebolo všetko. Jasne som videl celú jej víziu, aj tú časť, ktorá ju vystrašila, až tak, že nemohla bojovať.

„Ale to ešte nie je všetko, Alice videla presne, prečo prichádzajú..."

Bella zatajila dych a pevnejšie mi zovrela dlaň. Pozrel som sa jej do očí. Ako sa nenávidím, keď jej spôsobujem bolesť!!

„Oni vedia o... o Nessie a chcú ju zabiť..."

...

14.ČASŤ

12.ČASŤ

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ukradnuté srdce (13.časť):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!