Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ty víš, že mě miluješ - 2. kapitola

Harry Potter - opravdu nenávidí Twilight


Ty víš, že mě miluješ - 2. kapitolaBella a Edward. Jejich první den ve škole po prázdninách.

Bella

Budík zazvonil přesně v sedm. To je dost času na to, abych se stihla dokonale připravit na první den ve škole. Umýt si vlasy, nalíčit se, vybrat si správné oblečení a doplňky a dojet do školy právě tak akorát, abych měla ten správný výstup.

Vylezla jsem z postele a rovnou šla do koupelny. Rychle jsem se vysvlékla z pyžama a vlezla do sprchy. Naregulovala jsem si hodně teplou vodu a úplně si namočila vlasy.  Rychle šampón a pak kondicionér.

Vylezla jsem čistá ze sprchy. Jeden ručník jsem si dala na vlasy jako turban a druhý si ovázala kolem těla. Přešla jsem k umyvadlu, vzala si zubní kartáček, dala na něj pastu a začala si čistit zuby. Jako kdybych někdy něco jedla, ale pokud jsem se nadále chtěla s někým líbat, nesměla jsem zanedbávat ústní hygienu.

Sundala jsem si ručník z hlavy a začala si fénovat vlasy. Zvuk fénu mi trhal moje upíří uši s velmi dobrým sluchem, ale přežívala jsem. Je to otrava mít takhle dlouhé vlasy a muset si je fénovat. V tomhle ohledu měla Alice neuvěřitelné štěstí. Jí na to stačilo pět minut.  Já na to potřebovala nejméně dvacet.

Když jsem si vlasy vyfénovala. Šla jsem zpět do pokoje a vzala si spodní prádlo. Teď nastala ta nejtěžší část. Výběr oblečení. Povzdychla jsem si a začala prohledávat svou obrovskou šatnu. Oči mi ulpěly na béžové halence s rukávy jenom těsně pod ramena a s výstřihem do V. ještě k tomu najít nějaký spodek. Chvíli jsem hledala, ale nakonec jsem si vzala černé upnuté kalhoty. Když jsem si oba kousky oblékla, začala jsem hledat ještě něco na tu halenku. Rozhodla jsem se pro šedé sako do půli rukou, které bylo z lesklého materiálu.

Boty. Jistě, moje Achilova pata. Nikdy se nejsem schopna rozhodnout, jaké si mám vzít. V regálech jsem jich měla několik. Nakonec jsem si vybrala černé lodičky s otevřenou špičkou a deseticentimetrovými podpatky. Byly jednoduché, ale elegantní, což bylo pro mě heslo na dnešní den.

Posadila jsem se k zrcadlu a sáhla po černém jednoduchém náramku. Do uší jsem jako náušnice dala jenom malé černé kuličky. Nakonec jsem si dala ještě přívěsek s velkým B.

Trochu jsem se nalíčila, aby se neřeklo a rty přejela leskem na rty.

Byla jsem hotová. Sáhla jsem po kabelce, ve které jsem měla všechny důležité věci a seběhla dolů. Podívala jsem se na hodiny, které byly v kuchyni. 8:30. Měla jsem ideální čas.

V garáži jsem nasedla do svého auta a vyjela ven. Poznala jsem, že ostatní už odjeli. Jejich auta v garáži nebyla. Zapnula jsem si rádio a naladila svou oblíbenou stanici. Hráli jednu z mých oblíbených písniček. Za rytmu písně od Adele jsem vyjela směrem ke škole.

Parkoviště už bylo skoro plné, ale přece jen jsem místo našla. Bylo hned vedle Edwardova auta. Mám já ale štěstí, pomyslela jsem si ironicky. Edward se tam vybavoval s Lauren a Jessicou. Přísahám, jestli se s jednou z nich vyspí, vyškrábu mu oči. Ať si klidně chrápe s celou školou, ale ne s holkami, se kterými chci já pařit.

Elegantně jsem vystoupila z auta. V tu chvíli na mě všichni upřeli svůj pohled, včetně Edwarda. Nebylo možné si mě nevšimnout. Nahodila jsem úsměv, za který by se nemusela stydět kdejaká filmová hvězda a počkala, až za mnou Jessica a Lauren přijdou.

Obě opustily Edwarda a šly za mnou. Prohlédla jsem si pořádně jejich oblečení. Zhodnotila jsem ho jako ucházející.

„Ahoj, Bello,“ řekly obě, když ke mně došly.

„Ahoj,“ řekla jsem a šla směrem k hlavnímu vchodu do školy.

Lidé na mě pořád zírali. Možná ještě víc, než když jsem sem přijela poprvé. Užívala jsem si to. Bylo to neuvěřitelně příjemné.

„Všichni na nás zírají,“ řekla ohromeně Lauren.

Všichni zírali jenom na mě. Pokud chci ale nohsledy, musím jím občas udělat nějakou tu radost, a tak jsem jí tu krutou pravdu neřekla. Místo toho jsem ale řekla něco povzbudivějšího:

„Zvykejte si na to. Dokud se budete držet mě, budete tohle zažívat pořád,“ řekla jsem a Lauren i Jessica horlivě přikyvovaly.

Když jsme došly k hlavnímu vchodu, ochotně nám otevřeli dva kluci. Jak milé. Ti lidé jsou prostě báječní. Věnovala jsem oběma jeden ze svých úsměvů a přísahala bych, že jsem slyšela, jak si oba blaženě povzdechli. Proti upírské kráse hold nic nezmohou.

Holky jsem nechala, aby šly do svých tříd, šla jsem ke své skříňce a hodila si tam učebnice, které se mi vešly do kabelky. Ještě že to chudák kabelka vydržela. Když jsem ji zabouchla, překvapil mě svou přítomností Mark, který se ležérně opíral o druhou skříňku. Usmíval se jako vždy.

„Ahoj, Bello,“ řekl mi a dál se opíral o skříňku.

„Ahoj, Marku. Jak se ti spalo v autě?“ zeptala jsem se ho s trochou posměchu vyváženého ryzím zájmem.

„Spalo by se mi líp, kdybys tam byla se mnou,“ řekl a pokusil se mě pohladit po tváři. Uhnula jsem.

Ajaj. Stalo se to, co jsem předpokládala. Myslí si, že včerejší noc něco znamenala. No, rychle ho toho názoru zbavím.

„Marku, včerejší noc byla skvělá, ale už se nebude opakovat. Poslední věc, co teď hledám, je vztah, takže je mi líto,“ řekla jsem a vydala se směrem ke své třídě.

Mark tam chvíli oněměle stál, jakoby čekal, že k němu přiběhnu zpátky, když zjistil, že to nemám v plánu, vydal se za mnou.

„Bello, vím, že jsi teď možná trochu zmatená, ale já vím, že jsi ke mně včera něco cítila. Přece bys se mnou jinak nic neměla, nebo ano?“ zeptal se mě zoufale a koukal na mě jako zatoulané štěně.

Za co? To prostě nemůže pochopit, že ho znovu nechci? Najednou se ale odněkud vynořil Edward a spustil:

„Marku, Bella nemá zájem. Pochop to. Jo chápu, musela to s ní být úžasná noc, ale musíš ji pustit z hlavy. A teď běž.“

Překvapilo mě, jak jednoduše Markovi nakázal a ten ho poslechl. Co na něj má? Přistihl ho při něčem? Uvědomila jsem si, že mě to ve skutečnosti nezajímá, hlavně, že jsem se Marka zbavila.

Edward se na mě otočil a usmíval se. Seklo mu to, jako vždy, ale já měla oči jenom pro jeho obličej.

„Díky,“ řekla jsem, když jsem se odpoutala od jeho kouzla osobnosti.

„Není zač, ale mám to u tebe. Až na mě bude dotírat nějaká holka, udělej pro mě laskavě to stejné,“ řekl Edward a odešel pryč.

Zamrkala jsem nad tím, jak rychle zmizel a vydala se do své třídy.

Posadila jsem se do prázdné lavice a čekala na příchod profesora angličtiny. Vždycky chodil o trochu později. Pak ale do třídy ve spěchu vešel nějaký kluk. Když zjistil, že profesor tady ještě není, pořádně si oddechl. Byl docela hezký. Krátké hnědé vlasy, zajímavý obličej, tělo sportovce. Že by můj budoucí úlovek? Kluk se rozhlédl po třídě, aby zjistil, kde je volno. Jeho pohled se zastavil na mně a volného místa vedle mě. Usmál se a šel mým směrem.

„Je tu volno?“ zeptal se mě a nahodil úsměv.

„Jasně,“ řekla jsem a sundala si z druhé židle kabelku.

Kluk se usmál a posadil se. Chvíli mlčel, ale pak se na mě otočil.

„Jsem Matthew Hansen,“ řekl a podal mi ruku.

„Bella Evensonová,“ řekla jsem a potřásla si s ním.

„Velice rád tě poznávám, Bello,“ řekl.

Jenom jsem se na něj usmála a pak se zadívala na profesora, který zrovna vešel do třídy. O pět minut později, jako vždy.

„Jak jste si jistě všimli, máme mezi sebou nového studenta. Pane Hansene, co kdybyste se nám představil?“ zeptal se ho profesor.

Matthew se jen pobaveně usmál a šel před lavice.

„Ahoj, jsem Matthew Hansen. Právě jsem se přestěhoval z Chicaga. Rád hraju americký fotbal, chodím ven s přáteli a na party,“ řekl a pořád se usmíval.

„No, děkuji, pane Hansene. Můžete se jít posadit,“ řekl profesor a Matthew si šel sednout zpátky ke mně.

Z Chicaga? No to mu to tady musí připadat nudné. Já o tom vím svoje. Rozhodla jsem se, že se ho na pár věcí zeptám.

„Chicago? To ti musí chybět velkoměsto,“ řekla jsem.

„No, docela jo, ale začíná se mi tady líbit,“ řekl a významně se na mě podíval.

Tak tohohle bude snadné dostat. Už teď mi prakticky ležel u nohou.

„Já jsem se přistěhovala z New Yorku, ještě se sestrami. Myslela jsem, že to tady bude pěkná díra, ale je tady pár míst, kde se dá slušně pobavit,“ řekla jsem.

„Vážně? A nechceš mi to tady ukázat?“ zeptal se mě. Jo, toho bude vážně hodně snadné dostat.

Edward

První den v novém školním roce. Bezva. Musím se dostat zpátky do hry. Moje reputace poněkud pokulhávala, když jsem pořád řešil drama s Bellou, ale každý věděl, že jsem si o prázdninách pořádně užíval. Holky mi budou padat k nohám, to je jisté. Bude to brnkačka.

Vylezl jsem z postele a šel se vysprchovat. Studená voda mě probrala. Vyfénoval jsem si vlasy, a poté si je udělal do elegantního rozcuchu, na ten holky letěly.

Oblékl jsem si obyčejné bíle tričko s krátkými rukávy a džíny. Slyšel jsem, že Bella se připravuje taky. Alice, Jasper, Emmett a Rose už odjeli. Poznal jsem to podle klidu v domě.

Obul jsem si boty, vzal si klíčky od auta a sluneční brýle. V předsíni jsem si vzal ještě koženou bundu. Bella se pořád ještě připravovala. No jistě, chtěla vypadat dokonale, to ona ale byla i bez líčidel a drahých kousků oblečení.

Nasedl jsem do auta a vyjel ke škole. Zapnul jsem rádio, ve kterém hrál jakýsi rap. Zřejmě Eminem. Začal jsem poťukávat prsty do volantu v rytmu melodie. Za deset minut jsem byl u školy. Zaparkoval jsem na volném místě a vylezl z auta. Myšlenky všech dívek se začaly točit okolo mě.

Ten je tak sexy.

V těch slunečních brýlích vypadá tak nebezpečně sexy.

K nakousnutí.

Usmál jsem se pro sebe a zjistil, že je vedle mě ještě jedno volné místo a na něm čekaly dvě holky. Myslím, že s jednou z nich jsem spal, ale s určitostí jsem to nevěděl. Nahodil jsem sebevědomý úsměv a vydal se k oběma slečnám, které hned jak mě uviděly, začaly slintat. Teda ne doslova, myslím, že v tu chvíli bych se rychle vydal jiným směrem.

Edward je sexy jako vždycky, hned bych ho brala. Nespal náhodou s Bellou? To by mohl být trochu problém, teď když jsem s ní kamarádka, ale co, Edward za to stojí. Bože, on jde ke mně, jenom zachovej chladnou hlavu, Lauren. O nic nejde, prostě buď svůdná jako vždycky.

Tak Lauren a vedle ní byla Jessica. Ty dvě byly nerozlučné a nic jsem s nimi neměl a ani nebudu, protože jsou Bellini nohsledi, a to by bylo nefér vůči Belle. Přesto jsem k nim ale došel a začal se s nimi bavit. Trochu flirtu zkusit můžu. Trénink nade vše.

„Ahoj, Lauren,“ řekl jsem a ona málem omdlela.

„A-ahoj, Edwarde,“ řekla a nesměle se usmála. Bylo by to tak snadné, stačilo by trochu jí polichotit a užili bychom si. Proč má Bella tak jednoduché kořisti jako nohsledy? To mě chce mučit?

„No, proč tady čekáte?“ zeptal jsem se jich a Jessica hned začala přemýšlet, proč Bella ještě nejede.

„Držíme místo Belle. Jsme teď kamarádky,“ řekla Jessica a usmála se.

Kamarádky? To určitě. Bella potřebuje jenom pár lidí, se kterými by mohla pařit a vzhledem k tomu, že Alice a Rosalie nejsou k dispozici, našla si náhradu.

„To je od vás tak milé,“ řekl jsem na oko vážně a ony se obě zachichotaly. Tak snadné. Možná, že kdybych si s jednou z nich trochu užil, Bella by se to nedozvěděla. Musel jsem se v duchu okřiknout. Tohle jí přece neudělám. Je to Bella. V tu chvíli jsem spatřil Bellino auto, jak přijíždí na školní parkoviště.

Jakmile Bella vystoupila z auta, musel jsem zatajit dech. Vypadala skvěle a neuvěřitelně sexy, ostatně jako vždycky. Ta holka si na sebe mohla dát pytel od brambor a pořád by vypadala stejně neodolatelně. Samozřejmě jsem nebyl jediný kluk, který zastával tento názor.

Tak na tuhle nemám.

Ty jo, ta je snad ještě víc sexy než minulej rok.

Tak s touhle bych si hned dal říct.

Potlačil jsem maličkou vlnu žárlivosti, která se drala na povrch. Není moje a nikdy nebude. My dva spolu být nemůžeme. Nejsme si souzeni. Já mám svůj nezávazný život rád a ona ten svůj taky.

Jessica a Lauren mě opustily a šly za Bellou. Správná chvíle jít jinam.

Uvnitř školy to bylo pořád stejné, žádné změny. Šel jsem ke svojí skříňce a vyndal si z ní učebnici na první hodinu. Chtěl jsem jít ke třídě, ale uslyšel jsem myšlenky Marka. Toho Marka, se kterým Bella strávila včera, nebo vlastně dneska část noci.

Proč mě odmítá? Copak nechápe, že k sobě patříme?

Viděl jsem jeho očima Bellin trochu podrážděný výraz a rozhodl jsem se pomoci. Šel jsem k místu, kde oba byli.

Věděl jsem o Markovi pár věcí a bylo mi jasné, že mě poslechne. Navíc jsem si musel připustit, že trochu žárlím a s žárlivým upírem si nikdo zahrávat nechce.

„Marku, Bella nemá zájem. Pochop to. Jo chápu, musela to s ní být úžasná noc, ale musíš ji pustit z hlavy. A teď běž.“

Mark poslušně odešel a Bella si oddychla a pak se na mě zadívala. No jistě, věděl jsem, že ji pořád přitahuju, přece jen, já jsem Edward Cullen, přitahuju každou.

„Díky,“ řekla, když se odpoutala od mého pohledu.

„Není zač, ale mám to u tebe. Až na mě bude dotírat nějaká holka, udělej pro mě laskavě to stejné,“ řekl jsem a šel pryč. Bylo fajn vědět, že mi Bella pomůže. Věděl jsem, že by to udělala, kdyby to bylo potřeba.

Vydal jsem se ke třídě, kde jsem měl první hodinu a užíval si vzdechy dívek. Může být život ještě lepší?

„Edwarde, ty, já za pět minut na dívčích záchodech. Nezpozdi se,“ zašeptala mi jedna holka do ucha a nahodila svůdný úsměv.

Ano může.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ty víš, že mě miluješ - 2. kapitola:

 1 2   Další »
15. AnysP
29.09.2011 [12:30]

AnysPkrása, doufám že co nejdříve bude dalšíí... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.09.2011 [17:55]

ThereSSa Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.09.2011 [14:59]

NissiBellrychle další!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Wera
07.09.2011 [14:54]

Wera Emoticon Emoticon Emoticon

11. schuchinka
07.09.2011 [7:22]

Emoticon Emoticon Emoticon

07.09.2011 [6:43]

DeninaLove Emoticon Emoticon Emoticon

07.09.2011 [0:27]

FaireProsím o další brzkou kapitolu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.09.2011 [22:00]

mima19974Perfektne úžasné!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Rýchlo ďalšiu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. viki
06.09.2011 [21:08]

Pěkný !

06.09.2011 [19:07]

kiQaCULLEN Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!