Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ty nejsi táta - 24. kapitola

Edward By Lareth


Ty nejsi táta - 24. kapitola„Počasí je to poslední, co by mě zajímalo. Všichni okamžitě do sprchy a obléknout, za půl hodiny sraz v trůním sále. Jede se do ZOO, aspoň jednoho muzea a na pořádnou rodinnou večeři,“ zavelel a ještě ztuhlým krokem šel započít plnění seznamu. Pěkné počtení přeje Kaliban

24. kapitola

 

Einar

 

Seděl jsem s Bellou v náručí v Nathanielově pokoji a přemýšlel, kdy tohle příšerné čekání konečně skončí. Jestli pak budeme mít chvíli klid na něco, co by alespoň vzdáleně připomínalo život normálních rodin. A v neposlední řadě, jestli tenhle šílený začátek života nezanechá na Nathovi psychické stopy a pokud ano, jestli zdědil Bellinu houževnatost a ignoraci vůči problémům. Nejsem zrovna rozený optimista a vidět našeho syna trpět mi zrovna nebarvilo myšlenky na růžovo, o mé drahé nemluvě.

Najednou se z Natha vydralo šokované vydechnutí. Oba jsme s Bellou okamžitě zpozorněli.

„Konec?“ zeptal jsem se s nadějí.

„Netroufám si být takový optimista,“ hořce se uchechtl.

„Nezbývá než doufat,“ pokrčila Bella rameny.

Před námi seděl mladý muž, který už neměl společného naprosto nic s tím dítkem, které se teprve nedávno násilím vydralo z Belly.

Postavu měl atletickou, široká ramena s úzkým pasem. Vysoký byl nejspíš jen o pár čísel míň než já, ale těžko odhadnout když seděl. Podelší tmavě hnědé vlasy, stejné barvy jakou má jeho matka, se mu lehce vlnily kolem tváře s ostrými rysy, na kterou se hodil jeho vážný, trochu zamyšlený výraz. Podíval se na nás a vesele se zazubil. A bylo to tu, jeho nejsilnější zbraň. Tenhle úsměv by se dal prodávat jako univerzální klíč k pásům cudnosti. Za tímhle klukem se holky potáhnou, jako děti za krysařem. Začínal jsem mu závidět.

„No páni, tohle mám v genofondu? A kde je, sakra, můj podíl?“ potvrdila Bella s lehkou výčitkou mé myšlenky.

„Mami, každá matka věří, že její dítě je nejkrásnější na světě,“ blýskl se okamžitě moudrem z knížek.

I hlas měl sympatický, takový trochu nakřáplý, i když to mohlo byt tím, že ho zatím skoro nepoužíval.

Jedinou starost mi dělaly jeho temně zelené oči. Měl v nich zřetelnou stopu tvrdých let, která si ani neprožil a pohled někoho o hodně staršího, kdo si prošel bolestivou cestu do pekla a zpět.

„Jdeme někam ven,“ zavelel rázně, „toho pokoje mám plné zuby. Kolik je vůbec hodin?“

„Deset ráno, ale netuším, jaké je počasí,“ informoval jsem ho po kontrole hodinek.

„Počasí je to poslední, co by mě zajímalo. Všichni okamžitě do sprchy a obléknout, za půl hodiny sraz v trůním sále. Jede se do ZOO, aspoň jednoho muzea a na pořádnou rodinnou večeři,“ zavelel a ještě ztuhlým krokem šel započít plnění seznamu.

Bella se na mě pobaveně podívala.

„No na mě nehleď, slyšelas vůdce,“ odbyl jsem ji žertem a pomohl jí z křesla.

 

                                                                *      *      *

 

Když si chlap představuje první rodinný výlet, nezřídka ho napadne právě ZOO. Konec konců, děti mají zvířata rády, hlavně ty, která jim připadají exotická. Pochybuji však, že náš výlet by si někdo představoval jako vzorový.

Nathaniel si u každého výběhu, voliéry, akvária i terária četl podrobně informační tabulku a pak si každé zvíře prohlížel s takovým zaujetím, jako by z toho večer měl psát test a ještě dané zvíře kreslil do bloku do nejmenších podrobností. Ujišťuji vás, že dnešní výlet přestal být sranda už u třetího exempláře.

Jste-li na dynamický život, v němž lezete z průseru do průseru, může být takové bezvětří celkem nezvyk. Ale co, na klid a pohodu se zvyká vždycky líp a rychleji.

Nathaniel se prudce otočil od voliéry s nějakým papouškem.

„Jde se na oběd,“ zavelel a popadl nás oba kolem ramen a s mírně přiblblým úsměvem nás kormidloval směrem, jímž tušil jídlo.

 

                                                          *       *         *

 

My dva jsme po talířku honili jídlo z jednoho konce na druhý, zatímco v Nathovi mizela porce rychlostí, kterou jsem zatím nepovažoval za možnou. Během chvíle už měnil svůj prázdný talíř za Bellin plný. Za pár okamžiků provedl stejný manévr znovu, tentokrát s mojí porcí. Zběžným pohledem zkontroloval restauraci, neupoutal-li jeho apetit pozornost a upřel oči zpět na nás.

„Desert?“ navrhl s naprosto nevinným pohledem.

Bella málem smíchy spadla ze židle.

 

 

                                                           *     *    *

 

Rychlým krokem jsme se řítili chodbou hradu k trůnnímu sálu. Arův telefonát nás odvolal z druhé půlky prohlídky ZOO. Kromě toho, že je naše přítomnost žádána tady, jsme však nevěděli nic.

Ani bezprostředně po vstupu do trůnního sálu jsme nebyli o moc moudřejší. Byli tu všichni. Vládci trochu nervózně poposedávali na trůnech, za kterými stála celá garda. Jediný Felix stál před trůny a nesmlouvavě svíral Heidi ruce za zády.

„Co tak hoří?“ přejížděl jsem nechápavě pohledem po vládcích.

„Konečně se nám podařilo vystopovat ten únik informací. Tady naše Heidi ochotně informovala Cullenovi o všem, co se týkalo vaší rodiny. A protože se to týká hlavně vás, rozhodli jsme se na vás nechat i rozhodnutí o trestu,“ obeznámil nás Aro stručně se situací.

„Proč?“ otočila se Bella na Heidi s nejzákladnější otázkou.

„Protože Alice je moje dobrá kamarádka. Protože pro Edwarda bych dýchala. A hlavně proto, že jako otec má plné právo vědět o svém synovi,“ zazmítala se vzdorovitě ve Felixově sevření.

Bella se zhluboka nadechla a já přivřel oči v očekávání výbuchu, kterého jsem byl svědkem už několikrát.

Místo toho však zase vydechla a sevřela rty.

„Ať si jde,“ pokrčila rameny.

„Cože?!“ vydechli vládci unisono a celé gardě se stejná otázka dala lehce vyčíst z obličeje.

„Ať si táhne. Ať zvěstuje Cullenům, jaké štěstí mě potkalo. Ať se vrhne do náručí svého vyvoleného. Třeba jí dojde dřív než mě, že ten bastard není žádná výhra,“ objala mě rukou kolem pasu.

„Půjdu. Já ho budu hodna. Ale tohle není konec. My si pro chlapce přijdeme,“ slibovala Heidi horlivě.

Aro pokynul Felixovi, který ji neochotně pustil.

Heidi vykráčela ze sálu s důstojností, která ale neladila s její rychlostí, takže výsledek byl poněkud groteskní.

„Asi bychom si měli udělat výlet,“ ušklíbla se Bella bez nadšení.


P. S.: Takhle asi nějak vypadá dospělý Nathaniel

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ty nejsi táta - 24. kapitola:

 1 2   Další »
20. kate
02.08.2012 [11:50]

Netrap nás dlouho a prosíííím další kapitolku. Jinač super, super a napsala jsem, že je to super? Hmmm taže super povídka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19. kate
02.08.2012 [11:50]

Netrap nás dlouho a prosíííím další kapitolku. Jinač super, super a napsala jsem, že je to super? Hmmm taže super povídka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.07.2012 [8:46]

zuzinecckaaHeidy? HEIDY? To je ale překvapení... Emoticon Emoticon Čekala bych to od kohokoliv, ale od Heidy? Emoticon Překvapila jsi mne. A ne málo. Emoticon
Kapitola byla super, hlavně po tak dlouhé době... Emoticon Emoticon A Nathaniel nám krásně vyrostl do krásy. Emoticon Toho herce zbožňuju, takže žeru i Natha. Emoticon Emoticon
Mno a ten výlet asi stál za to. Emoticon Emoticon Taky bych fakt chtěla prolézat všechna zvířátka i s jejich popisky. Ne, nechtěla, to bych se zbláznila. Emoticon Emoticon A ten jeho apetit... Emoticon Papá, jako kdyby v životě nic nesnědl... Mno, pokud ale bereme v úvahu jeho příliš zrychlený růst, je to pochopitelné, že to musí nějak dohnat. Emoticon Emoticon
Tak snad další kapitola už bude brzy na obzoru, už se na ni neskutečně těším. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. Kačka
13.07.2012 [8:43]

Tsss, to je mrcha!! Já bych jí zabila Emoticon Emoticon
Jsem zvědavá, co bude dál. Emoticon Emoticon
Tak snad i nadále bude mít Nathaniel svůj rozum, jako do posud a rodiče budou jen Bella a Einar.
A taky by mě zajímalo, jestli v týhle povídce Edward Bellu opustil pro její dobro a nebo jí fakt využil :-)
A byl by suprovej pohled od Cullenů až se dozví o "dítě" Emoticon Emoticon Emoticon

Suprovej díl Emoticon Emoticon těším se na další Emoticon Emoticon

16. Rena16
13.07.2012 [0:21]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.07.2012 [19:25]

kikuskaV prvom rade musím podotknúť, že dospelý Nathaniel vyzerá vážne moc, moc, moc dobre. Emoticon Emoticon
No a tak trocha mám chaos v tom, čo sa deje s Cullenovcami a celé je to dosť zmätené, takže by som prijala, keby sa tá situácia nejako vysvetlila a objasnila. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. kamčí
12.07.2012 [18:52]

no, Nat k tomu snad taky bude mít co říct ne?
Emoticon Emoticon Emoticon

13. Ceola
12.07.2012 [18:06]

Páni...skvělá kapitolka!...Pochybuju, že Nath půjde k někomu kdo ublížil jeho nejbližším :) Rychle další! :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.07.2012 [17:54]

NessieCullenBlackRychle dalšíí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. Lucka
12.07.2012 [17:22]

ta Heidi musí být padlá na hlavu ne. Nathaniel má svoji vlastní hlavu a už vidím, jak bude chtít jít k Edwardovi.
Už se moc těším na další pokračování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!