Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ty jsi mě kousl? - 9. kapitola

bd


Ty jsi mě kousl? - 9. kapitolaTakže kdo vyhraje - Bella, nebo Edward? :D A jaké budou následky?

EDIT: Článek neprošel korekcí.


„Klidně. Když prohraješ, budeš mi první týden ve škole dělat otroka. Budeš mě muset poslechnout ve všem, co budu chtít.“ Přikývl jsem. Nikdo mě nedokázal porazit. Byl jsem si téměř jistý, že ona také ne. Měl jsem to v kapse.

„Když ale prohraješ ty, budeš muset dělat, co budu chtít já!“ odpověděl jsem, usmál se a představil jsem si, co všechno bych mohl chtít. Zatřásl jsem se a snažil si utřídit myšlenky. Uklidni se Edwarde, to by v životě nechtěla...

„Platí!“ podala mi ruku a ještě chvíli mi ji nechala v dlani. Nechtěl jsem ji pustit, ale musel jsem, Bella se mi začala chichotat. Proč na mě najednou změnila názor? Proč mě neignorovala? Měl jsem v hlavě spoustu otázek.

Zahájila hru…

Bellla:

Musela jsem se přiznat sama sobě, že zrovna šachy nebyla moje parketa. Stačila chvilka a Edward mě skoro odzbrojil. Viděla jsem bílé figurky, které stály na pravé straně. Bylo jich moc. Podívala jsem se nalevo, kde ležela jen věž a nějací pěšáci. Zamračila jsem se. Tohle mému plánu zrovna nepomáhalo. Edward se pokřiveně usmál. Co ho trošku rozrušit? Spustila jsem pohled na šachovnici. No tak, Bello, soustřeď se.

„Už víš, že to prohraješ?" culil se na mě. Nechtěla jsem to prohrát. Usilovně jsem přemýšlela, jak z téhle šlamastiky ven, jak ho pořádně rozrušit.

„Už víš, jak vypadá ženské tělo?" rýpla jsem si do něj. Úsměv mu náhle zmizel a vystřídal ho úšklebek. Nic neříkal. Takže to byla vážně pravda, byl jediný v rodině sám a nikdy nebyl... Začala jsem se mu smát.

„Kolik že ti to je? Sto padesát?" smála jsem se jako pomatená. Já jsem s nikým taky nebyla, ale bylo to jiné. Já jsem byla na světě skoro osmnáct let.To on měl větší čas na "hledání lásky".

„Je mi sto deset a jestli chceš znát pravdu, tak jsem nikdy nenašel tu pravou." Topazovýma očima se mi vpíjel do mých. Přestala jsem se smát. Bylo to romantické, čekal na tu pravou. Jak ve starodávném filmu. On byl ale starodávný. Táhnul královnou, čímž se dopustil, že si odkryl krále. Podívala jsem se, jestli nemůžu dát šach. Všimla jsem si věže na levé straně. Táhla jsem.

„Šach!" usmála jsem se na něj. On mi to za dnešní večer řekl nespočetně krát. Pořád se mračil a vypadal, že přemýšlel o naší konverzaci. Vůbec se nesoustředil na hru.

„Šach mat," uznal a já si prohlédla znovu situaci na šachovnici. Vážně jsem mu dala mat. Usmála jsem se. Bylo dobré, rozptýlit ho.

Edward:

„Kolik že ti to je? Sto padesát?" smála se mi a vypadala, že brzy praskne. Ona určitě byla ten tip, co střídá partnery. Když jsem si to představil, bylo mi zle. Ne z toho jaká byla, ale jak se ji všichni dotýkají a já ne.

„Je mi sto deset a jestli chceš znát pravdu, tak jsem nikdy nenašel tu pravou." podíval jsem se jí přímo do očí. Při slově nikdy jsem lhal. Ona byla pravá. Cítil jsem to. Bylo to  moje jediná a zároveň první láska. Přestala se smát a jejích očích se zajiskřilo. Byl jsem z toho rozladěný. Nezkontroloval jsem situaci na šachovnici a udělal první tah, co se mi nabídl. Táhl jsem královnou. Když jsem se ale podíval, co jsem to udělal, mohla mi dát mat a to jednoduše. Samozřejmě, že mi ho dala.

„Šach!" usmála se. Já jsem ale nemohl přestat přemýšlet, o naší konverzaci. Vážně jsem si myslel, že byla ta pravá. Já ji musel získat. Šílel jsem z ní.

„Šach mat," přiznal jsem. Tohle až se dozví Emmett. Chtěl jsem sebrat všechny figurky a uklidit je, jenže ve stejnou chvíli, když jsem se naklonil já tak se pro ně naklonila i ona. A tak se stalo, že jsme se střetli a dali si pořádnou pecku na čele. Au! Začal jsem se smát a ona překvapivě taky.

Uklidili jsme šachy - teď už pomalu a seděli dál v obýváku. Měli jsme zapnutou televizi a "dívali se na ní". V tom se ale naše pohledy střetly a já překonal tu vzdálenost mezi námi. Chtěl jsem ji políbit a já ji musel políbit. Neměl jsem ale páru, jak se to dělá. Prostě jsem se naklonil a šlo to samo. Chvilku mi polibek oplácela, ale pak se odtáhla. Bylo to tak nádherné, šílel jsem z toho. Chtěl jsem znovu a znovu a znovu.

Bella:

Najednou se ke mně natáhl a políbil mě. Nevěděla jsem, co dělat a tak jsem mu polibek nervózně oplácela. Musela jsem se ale odtáhnout, začal se mi líbit a to jsem nemohla dopustit.

„Promiň," zašeptal ale pořád mě provrtával pohledem. Pokřiveně se usmál. Co jsem teď měla říct? Nevím, jestli jsem se v tuhle chvíli zbláznila nebo se mi prostě začal líbit. Začala jsem ho líbat a svalila ho na záda. Nevěděla jsem co dělám. Vždyť on ze mě udělal krvelačné monstrum. Vlastně jsem věděla, co dělám a co chci. Vždy, když se mě dotkl, když se naše pohledy střetly, když se pokřiveně usmál.

Zajela jsem mu rukou pod košili a nemohla se nabažit jeho cihliček. V té chvíli zastonal a jazykem mi obkreslil tvar rtů. Začal mi pomalu stahovat svetr, ale ten se zasekl a nemohla jsem z něj dostat hlavu. Zasmál se a já se tomu musela taky začít smát. Vadilo mi ale, že jsme museli přerušit náš polibek. Pak mě ale ze svetru vysoukal a jeho oči zářily. Rozhodně bych se červenala, kdybych byla člověk. Znovu spojil naše rty a začal si dovolovat to co předtím ne. Prudce prozkoumával moje ústa a já byla v nebi. Kašlala jsem na jeho košili. Doufám, že byla jeho oblíbená. Prudce jsem ji roztrhla a vysápala ho z ní ven...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ty jsi mě kousl? - 9. kapitola:

 1
29.08.2011 [11:00]

Se koukám, že ty šachy se pěkně vymkly kontrole. Emoticon Jen teď čekám, kdy se rodinka vrátí a načapají je nebo se Bella probere a odstoupí od něj až bude napnutej jak struna. Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.08.2011 [21:15]

Bella130Super kapitola! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. míša
23.08.2011 [23:52]

no šup,piš dál!

7. jane
23.08.2011 [23:20]

Nee jen at se mstí dál, tohle bylo docela zábavné ;-) Emoticon

6. Kačka
23.08.2011 [18:45]

hmmmm, zní to zajímavě Emoticon Emoticon Emoticon jen tak dál Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon doufám, že si to Bella brzo rozmylsí s tou pomstou Emoticon
Rychle další díl Emoticon Emoticon Emoticon

5. lelus
23.08.2011 [18:40]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.08.2011 [18:40]

kiQaCULLEN Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.08.2011 [18:06]

lelientunka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. van
23.08.2011 [17:51]

van Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. DAlice
23.08.2011 [15:18]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!