Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ty jsi mě kousl? - 8. kapitola

Stephenie Meyer


Ty jsi mě kousl? - 8. kapitolaNechci ani říkat, po jak dlouhé době přidávám kapitolu. Měla jsem nějaké technické problémy. Doufám, že se tu i po takové době objeví komentáře, které mě popoženou k dalšímu dílku, a že povídka neztratila své čtenáře. Když Bella zjistila, co jí Edward udělal, slíbila si, že se mu pomstí. Nemohla se mu pomstít fyzicky, a tak se rozhodne jinak... DyDy

„Šup šup!“ Nacpala mě do kabinky a Edward mi tam přehodil pár věcí. Oblékala jsem na sebe každý kus hadru, co mi přišel pod ruku, a Alice vcházela do kabinky a spokojeně pobrukovala. Poslední, co mi donesla, byl onen kousek černé látky - spodního prádla. Otočila jsem se na ni, a pak pochopila. Zatřepala hlavou a odešla. Plná studu jsem se ještě jednou podívala na černá tanga a krajkovou podprsenku před sebou. Vydechla jsem. Nakonec jsem si je ale vyzkoušela. Když jsem byla hotová, statečně jsem zvedla pohled a podívala se na sebe.

„Edwarde!" zapištěla jsem a snažila se zakrýt co největší část svého těla. Stál tam jako přimražený a v rukou držel další část toho, co mi Alice vybrala. Nemohla jsem si nevšimnout, jak jeho oči ztemněly a prohlížely si mě. V tu chvíli jsem dostala nápad, jak se mu pomstím. Slíbila jsem, že bude trpět...

„Nechceš si mě i vyfotit?!" podrážděně jsem vypískla a doslova ho vyhodila z kabinky. Nemohla jsem použít všechnu sílu, protože by proletěl celým obchůdkem, ale nesmírně mě to lákalo.

„Já... Omlouvám se," odpověděl a hodil mi další oblečení ze svých paží. Rychle jsem se oblékla a vyšla z kabinky. Měla jsem toho dost. Tolik oblečení jsem neměla ani ve skříni, co jsme dnes nakoupili. Protestovala jsem, ale proti Alice jsem šanci neměla. Vytáčelo mě to, ale chtěla jsem ji na druhou stranu udělat radost. Byla to moje nejlepší kamarádka, přesně jak prorokovala. Usmála jsem se nad tím.

Už jsme se jen prošly po pár obchůdkách s botama a zašly pro Edwarda, který po mé naštvané scéně zůstal na lavičce uprostřed centra. Snažila jsem se být klidná, ale stejnak jsem si pár nadávek neodpustila. On mi neodporoval, prostě si nechal nedávat a sklopil pohled.

Alice mu podala haldu nových tašek a pak se natáhl i pro mé. Šli jsme k východu a já si vůbec neuvědomovala, že je tu spousta lidí, které bych mohla mrknutím oka zabít. Nechtěla jsem, vážně jsem musela mít výborné sebeovládání, Carlisle to obdivoval.

Když jsme přijeli domů, všichni, kromě mě a Edwarda, vyrazili na lov. Já jsem byla nedávno, a tak jsem se odebrala do pokoje, kde jsem si na oko otevřela knihu. Nějakou dobu jsem přemýšlela nad tím, co mě napadlo v kabince. Neměla jsem už tak velké odhodlání svůj plán realizovat. Musela jsem být hloupá, že mě napadlo, že by něco takového mohlo fungovat. Věděla jsem, že jsem teď hezčí než předtím, ale nemohla jsem vědět přesně, jak moc se Edwardovi líbím.

Rozhodla jsem se to zjistit.

 

Edward:

Ležel jsem v pokoji a poslouchal hudbu. Od té doby, co jsem viděl Bellu v kabince jsem se do ní zbláznil ještě víc. A to jsem si myslel, že už to nejde. Zaposlouchal jsem se do melodie a nevnímal nic jiného. Zavřel jsem oči a viděl obličej Belly. Snil bych dál, kdybych nepocítil letmý dotyk na mé tváři. Zmateně jsem otevřel oči a uviděl ji, jak se sklání nad mým obličejem.

„Co-co-tu děláš?" vykoktal jsem ze sebe zmateně. Nikdy se ke mně nepřibližovala, nenáviděla mě za to, co jsem jí udělal. Usmála se, ale mně se zdálo, že tohle nebyl její úsměv. Byl křečovitý.

„Nudím se, nevěděl bys o něčem, co bychom mohli dělat?" řekla a upíří rychlostí se na mě vyhoupla. Byl jsem zmatený, co po mně chtěla? Nikdy mi takhle do pokoje nepřišla.

„Já... Ne, nevěděl," vypustil jsem ze sebe a byl naprosto omámený její blízkostí. Dokázal jsem se soustředit jen na její obličej, plné rty, topazové oči. Pousmála se a propalovala mě pohledem. Já se nedokázal hýbat, naprosto mě ochromila.

„Já bych věděla..," zašeptala mi do ucha a já se zatřásl. Byla najednou tak blízko, stačilo by trošku námahy a mohl jsem ji políbit. Jen jeden polibek. Možná by se nezlobila...

„Jdeš hrát šachy?" řkla, usmála se na mě a zvedla se. Pak se ale na mě starostlivě podívala. „Není ti nic? Zčernaly ti oči, měl by sis dojít na lov." Očividně se bavila. Mně to moc vtipné nepřipadalo.

„Jasně, rád porazím někoho, kdo se nebude moc vymlouvat na moje schopnosti,“ řekl jsem a snažil jsem se uklidnit.

„Ty mě neporazíš,“ řekla. Vzala mě za ruku a táhla dolů. Jakmile se mě dotkla, tak mi mnou proudil elektrický proud, přemýšlel jsem, jestli i jí.

„Chceš se vsadit?“ snažil jsem se ji dopálit. Chvilku přemýšlela a nemohl jsem si nevšimnout, jak si mě při tom prohlížela.

„Klidně. Když prohraješ, budeš mi první týden ve škole dělat otroka. Budeš mě muset poslechnout ve všem, co budu chtít.“ Přikývl jsem. Nikdo mě nedokázal porazit. Byl jsem si téměř jistý, že ona také ne. Měl jsem to v kapse.

„Když ale prohraješ ty, budeš muset dělat, co budu chtít já!“ odpověděl jsem, usmál se a představil jsem si, co všechno bych mohl chtít. Zatřásl jsem se a snažil si utřídit myšlenky. Uklidni se Edwarde, to by v životě nechtěla...

„Platí!“ podala mi ruku a ještě chvíli mi ji nechala v dlani. Nechtěl jsem ji pustit, ale musel jsem, Bella se mi začala chichotat. Proč na mě najednou změnila názor? Proč mě neignorovala? Měl jsem v hlavě spoustu otázek.

Zahájila hru…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ty jsi mě kousl? - 8. kapitola:

 1
6. lelus
21.08.2011 [22:56]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. míša
21.08.2011 [21:43]

SUPER!!!

21.08.2011 [21:29]

kiQaCULLEN Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.08.2011 [16:45]

KristinaCullensuper

2. van
21.08.2011 [11:25]

van Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Kačka
21.08.2011 [11:09]

Krása!!!!!! Jsem ráda, že zase pokračuješ, tyhle dlooooooooouuuuhý pauzy mě pěkně štvou Emoticon
Já doufám, že vyhraje Bella :-) Bylo by fajn Edwardovi shodit hřebínek :-) Ale zároveň doufám, že na něj nebude Bella moc zla a že se do něj nakonec zamiluje Emoticon Emoticon Emoticon dřív než udělá nějakou pitomost a bude ho muset těžce dostávat zpátky Emoticon
Doufám, že další díl bude dřív než za půl roku Emoticon Emoticon Už teď se těším Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!