Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ty jsi mě kousl? - 11. kapitola

2.Lareth-Konec


Ty jsi mě kousl? - 11. kapitolaJak dopadla mise Edwarda? :D To se dozvíte v dnešní kapitole. S kapitolou nejsem vůbec spokojená, snad se Vám bude aspoň trošku líbit. :)

„Edwarde, teď půjdeš ke klukovi, co sedí vedle Jess a pozveš ho na rande!" usmála jsem se. Chvilku přemýšlel, jestli to myslím vážně. Věřte mi, já vážná byla. Rezignovaně se postavil a zamířil si to přímo k jejich stolu. Všichni jsme se smáli jak pomatení.

Ještě se na mě otočil a jeho výraz se ptal, jestli jsem opravdu vážná. Povzbudivě jsem mu přikývla a nechala ho pokračovat. Přišel nemotorně k jejich stolu a nervózně se podíval na Mikea. Nastražila jsem uši...

Edward:

„Ahoj, já jsem Cullen - Edward Cullen," podíval jsem se na toho kluka. U stolu sedělo pár holek, které vzdychly nad zvukem mého hlasu. Ten je tak rozkošný. Možná bych ho mohla sama pozvat na rande. Dnes večer? Přijal by? Co bych si vzala na sebe? Ne, co si vezmu na sebe? Určitě ho chce Jess, ale to nemůžu dopustit....

„Jsem Mike," řekl a natáhl ke mně ruku, potřásl jsem s ní a rychle ji zase stáhl. Nervózně jsem s sebou trhl a zadíval se do jeho očí. Je snad retardovaný, že tak na mě čumí? Bože. Ještě jednou jsem se podíval k našemu stolu, všichni čekali, co udělám. Dal jsem svůj slib, dal jsem ho jí.

„Chtěl jsem se tě zeptat, co děláš dnes večer?" vypadlo za mě bez myšlenek, a kdybych se mohl samou hambou propadnout, už jsem dávno dole. Slyšel jsem Emmetta, jak se tříská hlavou o stůl a Bellu, jak ohromeně vzdychla. Ona si vážně myslela, že to neudělám?

Pak se moje myšlenky vrátily bohužel k Mikeovi. Nevěřícně na mě pohlédl. Byl vystrašený ještě víc než já. Copak jsem nějaká bu*na nebo co? Vypadám tak? Já věděl, že to růžový tričko, co jsem dostal od Jess, nemám nosit.

„Promiň, kámo, ale já vážně s kluky nerandím," odsekl mě. Panebože, proč všichni hezcí chlapi musí být gayové? A já s ním chtěla mít děti! To jsem už nemohl poslouchat. Omluvil jsem se a sedl si zpět na své místo. Emmett mi dal pěstí do ramene a všichni ostatní byli v křečích. To ale nebylo zdaleka všechno. Bella vstala a zamířila si to přímo k potravinám. Když byla spokojená a tác byl přeplněný „dobrotami", vzala ho a podstrčila ho ke mně.

„Nemáš hlad, Edwarde?" uculila se na mě. Opatrně jsem vzal první do rukou. Přičichl jsem si. Fuj. To přece nemůže chtít? Ale co bych pro ni neudělal. Vzal jsem první toast a zakousl se. Bylo to jako bahno.

Hlavní pravidlo bylo - nežvýkat. Všichni spolusedící obdivně přihlíželi. Obzvlášť Rose, ta by nic takového do pusy dobrovolně nedala. Toastík byl za mnou a já se chtěl vrhnout na další, když mě ruka Belly zastavila.

„To nebylo pro tebe, bylo to jako krytí," zašeptala mi do ucha a usmála se. Přišlo mi to, nebo se rty letmo dotkla mého lalůčku? Byl jsem jako v transu. Civěl jsem na ni a ona se zatvářila zaujatě. Všiml jsem si, jak se natáhla pro další toast a pomalu se zakousla. Bylo vidět, že by to nejraději vyplivla.

„Tys to snědl, kvůli blbé sázce?" zeptala se nevěřícně. Přikývl jsem a pokřiveně se usmál. Dál si mě nevšímala a já ji nenápadně celý den pozoroval.

 

X

 

Seděl jsem na pohovce a četl knihu, kterou jsem si koupil v Port Angeles - Na větrné hůrce. Musel jsem přijít na to, proč je tím Bella tak fascinovaná. Nevšímal jsem si myšlenek, které vycházely ze dvou pokojů. Ze třetího bych myšlenky slyšet chtěl, ale ať jsem se snažil, jak jsem se snažil, nic jsem neslyšel.

Vypnul jsem a nevnímal vůbec nic, takže když se vedle mě objevila Bella, byl jsem v šoku. Proč jsem byl vždycky tak nervózní v její blízkosti? Podívala se na knížku, co držím a usmála se.

„Moje nejoblíbenější," zašeptala. Přikývl jsem. Bylo to možná hloupé, ale nic jiného mě prostě nenapadlo, byl jsem očarovaný blízkostí našich rtů. Neodolal jsem a políbil ji. Polibek oplácela. Oddychl jsem si, nehnusil jsem se jí.

Pak se na mě ale vyhoupla, a když jsem byl rozpálený jako briketa, praštila mě polštářem. Tak tohle ona chce? Dobře. Vzal jsem další dva polštáře a bránil se. Časem jsem se dostal do ofenzivy. To jsme se ale nemohli udržet a začali se smát. Kdyby přišli sourozenci do pokoje, asi by si mysleli, že jsme se zbláznili, ale já se náramně bavil. Pustila svůj polštář a dala ruce nahoru. Vzdávala se. Sladká výhra. Usmál jsem se ještě víc. Prohrála a já si rozhodl ukrást polibek.

Naklonil jsem se a vzal si ho. Pak jsem ale upustil své zbraně a přitáhl si ji víc k tělu. Neskutečně jsem po ní toužil. Její vůně byla dokonalá. Proč jsem se neudržel? Kdybych ji nekousl, políbil bych ji někdy?

Buch. Dostal jsem ránu a skončil na posteli. Využila moji nepozornosti a vytasila zbraň. Byl jsem out.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ty jsi mě kousl? - 11. kapitola:

 1
23.05.2012 [19:53]

AntjeCullenTy brďoooo.. :D Měla bys napsat další kapitolku, protože tahle povídka je fakt úžasná! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Taaw143101
04.01.2012 [15:02]

Upírica Bella Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Prosím o zmilovanie nad mojov nedočkavou maličkosťou Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.10.2011 [16:20]

Emoticon Emoticon Emoticon Co k tomu dodat. Bylo to senzační. Už se těším na další dílek jak to Bella s Edwardem zas vykoumá a jak ho dostane na kolena. Nebo to bude obráceně???
Opravdu nádnerné!!!!
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.09.2011 [21:12]

ssendy Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon úžasné, těším se na další kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. DAlice
06.09.2011 [19:17]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.09.2011 [19:14]

kiQaCULLEN Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. lelus
06.09.2011 [19:07]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!