Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Twins - 10. kapitola

1.Evvelyn-New Moon


Twins - 10. kapitolaAhojte! Tak, budete tu mať vysvetlenie Jacobovho štekania, takže uvidíte, či ste odhadovali správne. :-D Pekné čítanie!

Bolo už šesť hodín večer, keď sme si Jacobom tak nejako spomenuli, že sme sa o niečom dôležitom chceli zhovárať. Jacob dorazil o dvanástej a preto s nami obedoval. Vysvetlil Charliemu, že sa dostal zo školy skôr a žmurkol pri tom na mňa tak, aby to Charlie nevidel. Ja som mala na prvé tri dni po mojom zranení ospravedlnenie, ktoré som hodlala využiť iba dnes. Bola som stále pozadu s učivom a nerada som dávala Jakeovi ďalšie dôvody prečo vymeškávať školu.
Tých posledných pár hodín sme trávili rôznym zabíjaním času ako obvykle. Ako keby sme dobiehali ten jeden deň, ktorý sme spolu nestrávili. Aspoň ja som ho dobiehala, vpíjala som do seba Jacobovu milú prítomnosť, na ktorej som zrejme začínala byť závislá. Nie mučivým spôsobom ako na droge, ale ako na nejakom dobrom a kvalitnom jedle.

Keď som Jacobovi vysvetlila, čo sa včera zbehlo, úsmev mu z tváre razom zmizol.

„Zlomila som si ruku o neho,“ zopakovala som mu, lebo na mňa len pozeral so stisnutou sánkou. Žiadny udivený výraz, protest, alebo neveriacke krútenie hlavou, ktoré som očakávala.

„Počul som,“ kývol. Hryzla som si do spodnej pery a sledovala som ho. Po chvíľke si to všimol a snažil sa svoj tvrdý výraz tváre vyhladiť, ale moc sa mu nedarilo. „Som rád, že o tom hovoríš. Aj to, čo som ti chcel povedať ja sa týka Cullena.“ Zažmurkala som. Jacob sa tváril hrozne, ako keby mu Edward nejako zásadne ublížil.

„Tak do toho,“ hlesla som po chvíli. Jacob prikývol a ešte chvíľu trvalo, než spustil.

„Nechcel som na teba včera tak vybafnúť – do telefónu. Prepáč mi to. Mal som zlú náladu... to kvôli Billymu.“ Zamračil sa, oblízol si pery a nadýchol sa. „Posledných pár týždňov od neho neustále počúvam blbosti. Chce odo mňa, aby som sa začal kamarátiť s Bellou. Myslí si, že to nie je od nás pekné.“ Prevrátil oči a prstami naznačoval úvodzovky.

„S Bellou? Ako my?“ vstúpila som mu do toho.

„Billy si myslí, že Bella podľahla zlým vplyvom, pretože nemala na výber. Vraj sme ju mali prijať,“ napodobil svojho otca hlúpym hlasom, „medzi seba, aby nezapadla do zlej party. A teraz je našou povinnosťou ju odtiaľ dostať.“

Opäť som neveriacky gúľala očami. Nemala som ani slova.

„Nič si z toho nerob.“ Mávol rukou, keď videl môj výraz.

„Ale... ty si z toho robíš.“ Ukázala som na neho. Jacob sklonil hlavu, než odpovedal.

„O to nejde. Billymu šibe, háda sa s každým, so mnou, s Charliem – chcel ho donútiť, aby Belle zakázal stretávať sa s Cullenom. Ach, preboha, vždy som si myslel, že môj otec je...“ odmlčal sa.

„Benevolentný,“ dokončila som namiesto neho. Prikývol.

„Nikdy mi nič nezakazoval a aj keď som niečo vyviedol... ach, kde sa to v ňom berie, držať skoro dospelé dievča nasilu doma?“ Chytil sa za hlavu. Rýchlo som mu položila ruku na rameno. Nechápala som, čo má Jake s Bellinými slobodami, veď prednedávnom zastával podobný názor ako jeho otec. Ale bolo mi ho ľúto.

„Netráp sa tým, Billyho to možno prestane baviť,“ vymýšľala som v rýchlosti. Ale skutočnosť bola taká, že som netušila ako mu pomôcť.

„O to vlastne ani tak nejde. Ale Billy mi nedá dýchať. Stále sa mi vyhráža,“ zase sa odmlčal.

„Ako?“ držala som sa toho. Vypila som si jeden Jakeov prenikavý pohľad.

„Stále ma otravuje, že... je to predsa tvoja sestra. Vraví, že som sebec ak mi je to jedno. Že toto isté sa mohlo stať aj naopak – chápeš. Ty s Cullenovcami a Bella s nami. Že vraj je to len zhoda náhod a stačilo by, ak by si bola v zlom čase na zlom mieste. Stále ma s tým vydiera a pripomína mi, ako som sa s Bellou hral v piesku, keď sme boli malé deti – no je to normálne?!“ vybuchol a podráždene zamával rukami vo vzduchu.

„Pokoj, Jake. Nerozčuľuj sa. Myslím, že tvoj otec z toho má hru,“ pozrela som úprimne na neho. Zamračil sa. „Veď vieš – ja s vami, Bella s nimi – ako keby sme súťažili, akoby sme boli nejaké tímy,“ vysvetlila som.

„Môjmu otcovi straší vo veži,“ pritakal Jake.

„Tak čo budeme robiť?“ nadhodila som. Jake zničene pokrčil ramenami. Usmiala som sa.

„Nezúfaj. Môžeme vziať Bellu hrať vybíjanú, alebo čo si Billy predstavuje, ale pochybujem, že bude chcieť. Mala na mále, aby odmietla Renée a to ani neviem, kedy s ňou budeme môcť byť nabudúce,“ priznala som.

„Ak Bella chce, príde. Nemôžem nikoho nútiť.“ Mykol plecom. Prikývla som. Tak tomuto sa nedá vytknúť nič.

„Možno má pravdu. Čo moja ruka,“ predniesla som zamyslene. Jacob sa trpko usmial.

„Mal by som sa zachovať ako chlap a rozbiť mu za to hubu - Cullenovi,“ zhodnotil.

„Ehm, prečo? To chlapi robia?“ zaškerila som sa.

„Ó, áno, chlapi bránia svoje ženy,“ vysvetlil hrdo a položil mi ruku okolo krku. Zdá sa mi, že hovoril o niečom čo súvisí s jeho rodom, ale predsa len som sa začervenala a sklonila hlavu. Odmietala som to. Odkedy sa mama s otcom vypytovali hlúposti, niečo vo vnútri ma nútilo zamyslieť sa nad Jakeom ako nad mojím možným chlapcom. A ja som to niečo popierala a striaslo ma zakaždým, keď sa o to tá časť môjho ja pokúšala. Mala som naprogramované, že sme kamaráti a ja nechcem nič meniť.

 

„Ahoj, ocko,“ odzdravila som sa Charliemu. Otvoril dvere a dnu sa nahrnula zadychčaná Bella. Vymenila si s Charliem kľučku dverí a stihla mu akurát vysvetliť, kde sa zdržala tak dlho. Ocko si ju škaredo prezrel a vyrazil do práce na nočnú službu.

„Bella ty si... čo sa ti stalo?“ zarazila som sa a ukázala som na jej dlane. Boli celé vyšúchané, zrejme spadla.

„Zakopla som.“ Mykla ramenom a naberala si poriadny tanier večere.

„V knižnici?“ využila som jej výhovorku, ktorú predostrela ockovi.

„No a?“ Pozrela na mňa. Pristúpila som k nej a skontrolovala som zblízka jej vlasy.

„A ihličie sa ti do vlasov dostalo z kníh?“ spýtala som sa a vytrhla som tri ihličia. Pozrela som sa na ďalšie usadené v jej hustých vlasoch a zdvihla som obočie. Bella zbledla.

„Sme vo Forks, tu sú ihličnany všade,“ snažila sa pôsobiť pokojne. Myslím, že klamala.

„Áno, ale pri búrke nepadajú do suchých vlasov,“ podotkla som.

„Máš pravdu, bola som sa túlať v lese, ale som celkom suchá, najnovšie odpudzujem vodu,“ prevrátila oči a pustila sa do jedla. Sledovala som ako prežúva a rozmýšľala som.

„Neprší tak veľmi, a hlboko v lese,“ uvažovala som nahlas, ale Bella ma umlčala pohľadom. Ako by sa dostala hlboko do lesa, však? Bella nedokázala prejsť ani po parkovisku, než aby sa potkla. To mi niečo pripomenulo. Sadla som si oproti nej a ona zvedavo zdvihla hlavu.

„Prečo si bola v nemocnici?“ vyhŕkla som. Belline oči sa rozšírili údivom a opäť o tón zbledla.

„Ehm, drobné zranenie. Edward je prehnane starostlivý,“ povedala rýchlo a naplno sa pustila do jedla. Pohľad upiera do taniera a pravidelne si napchávala ústa. Ale mňa to neodradilo. Príliš dobre vedela o čom hovorím, keď si ani nemusela osviežiť pamäť, hoci to už bolo pred nejakým časom.

„Vie o tom otec?“ Bella zazerala a dala si na čas, kým všetko jedlo, čo mala v ústach zhltla.

„Nechcela som ho vyľakať. O nič nešlo,“ trvala na svojom.

„To si mala vysvetliť Edwardovi.“

„Ver, že som sa snažila. Budeš ma za všetko spovedať?“ Zamračila sa podráždene. Naraz som si prišla hlúpo.

„Nie, to nie. Prepáč, len ma to zaujímalo,“ ustúpila som. Bella prikývla.

„Vieš, že sa mi Edward nepáči?“ povedala som po chvíli. Bella prekvapene zdvihla hlavu. „Ani ockovi, Jakobovi a Billymu Blackovi. Je čudný. Niečo na tom chalanovi je čudné,“ povedala som. Bella si povzdychla.

„Nejdeme sa brať, takže... asi mi to je jedno,“ pokrčila ramenami. Odzbrojila ma. Vnútorne som s ňou súhlasila, a tak som sa len s mlčanlivým prikývnutím postavila od stola. Potichu som zasunula stoličku a vrátila sa do svojej izby. Posadila som sa na posteľ z ťažkým vydýchnutím.

„Tak?“ spýtal sa Jake.

„Nič,“ pokrútila som hlavou. Jacob si vzdychol.

„Nemá to zmysel a cítim sa ako hus. Zajtra budeme u teba,“ povedala som mu. Jacob razantne pokrútil hlavou.

„Ani náhodou, Billy by ťa donútil priviazať Bellu ku stoličke a zaháňať Cullena fakľou alebo čímkoľvek. Budeme tu. Alebo si môžeme zájsť do kina, chceš?“ Pozrel na mňa usmievavo.

„Jasné, urobíme si výlet.“ Žmurkla som na neho. Jacob sa rozplýval a mňa zase uhryzlo svedomie. Zostane toto kamarátstvo také, ako doteraz?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Twins - 10. kapitola:

 1
5.
Smazat | Upravit | 18.07.2011 [22:28]

Musím uznať, že naozak pekne píšeš a už som naozaj závislá na tejto poviedke Emoticon Jacob asi očakáva od Betty viac... No, ale rozhodne sa teším na pkračovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Zdenuše
18.07.2011 [11:52]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. andysek
18.07.2011 [7:40]

Super :-) Emoticon

2. lulu
17.07.2011 [22:40]

waw! Emoticon Emoticon

17.07.2011 [18:49]

ada1987parada! takze este je normálny. uvidíme ako dlho! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!