Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Twilight - Jasper Whitlock Hale - 9. kapitola: Hra začíná


Twilight - Jasper Whitlock Hale - 9. kapitola: Hra začínáBaseball... a setkání s Laurentem, Victorií a Jamesem.

EDIT: Článek neprošel korekcí.

 

Dívka, která se jmenovala Kristie, se brzy uzdravila, jelikož jí Carlisle s Esmé věnovali veškerou péči. Také z té práce byli unavení a měli velmi zvláštní metody na odpočívání… no, myslím, že to zde nemusím zveřejňovat, jistě to každému dojde. Edward tahal Bellu všude s sebou, ale mě, ani mé rodině (tedy až na Rosalii) to nevadilo. Jenže v jedné chvíli by bylo vše lepší, kdyby s námi Bella nebyla. Nebo kdyby nebyla člověk…


Čekali jsme na louce. Čekali jsme na poslední dva. S Alicí jsme se odsunuli stranou a já jí držel kolem pasu. Líbali jsme se. Náhle jsem uslyšel zaparkování auta. Ovšem, Edward s Bellou jsou tady. Vrátili jsme se s Alicí k ostatním. Esmé Bellu uklidňovala.
„Jen se neboj,“ říkala.
„Jasně, v pohodě,“ řekla Bella a usmívala se.
Zahřmělo.
„Je čas,“ řekla Alice svým zvonivým hlasem.
Usmál jsem se. Tolik jsem ji miloval, byla můj anděl, i když to Emmett nikdy nemohl pochopit. A Edward také ne. Lidé zase nemohli pochopit, jak já můžu být anděl pro ni. Já to také nechápu. Proč já? Jak to, že zrovna já měl takové nehorázné štěstí? Alice vyhodila míček a Rosalie odpálila. Běhala mety a mě to přišlo, jako by měla v zadku vrtuli. Stejně to nestihla. Zajímalo by mě, co si o naší rychlosti asi myslí Bella.
Potom byl na řadě Carlisle. Zajímalo by mě, jestli někdy budu lepší než on. Ne, že by byl nějak přehnaně rychlý, nebo soustředěný, ale prostě hraje perfektně. Závidím mu. Někdy bych ho měl poprosit, aby mě pořádně naučil hrát baseball. Dostal jsem do rukou pálku a chvíli si s ní pohrával. Potom jsem se podíval Alici do očí. Teď jsem byl na řadě já. Zlehka jsem se usmál a ona mi úsměv oplatila. Prásk! Odpálil jsem. Tryskal jsem, jak jsem mohl, ale Emmett měl prostě štěstí. Můj míček letěl přímo k němu, takže mi za chvíli Esmé uzamkla metu. Rosaliino druhé kolo. Vypadá to, že vyhraje.
„Konec!“ křikla Alice a já se na ní udiveně podíval.
Co se stalo? Rose přeci ještě nevyběhla. Potom jsem to poznal. Zachytil jsem pach tří upírů. Pach, který už jsem někde cítil. Na tom místě, kde jsme našli Kristie. Všichni jsme se seběhli, abychom chránili jeden druhého.
„Odcházeli, ale pak nás zaslechli,“ oznamovala nám Alice.
Edward si dělal starosti o Bellu. Říkal jí něco o tom, aby si rozpustila vlasy, protože to zmírní její pach. Říkal jí, že se omlouvá za to, že jí sem vůbec bral. Podíval jsem se na tři přicházející upíry. Jejich popis seděl na kamerové záznamy, o kterých nám vyprávěl Carlisle, když to začalo. Blondýna, černoch s dredy a blonďatý mladík, který vypadal jako druh té dívky.
„Jsem Laurent, to je Viktorie a James,“ představil černoch své společníky a sebe.
Carlisle podle slušnosti představil i nás. Všechny tři jsem si je změřil pohledem. Vůbec jsem jim nedůvěřoval a nepotřeboval jsem umět vidět budoucnost abych nevěděl, že se něco semele. Samozřejmě že nedali pokoj.
„Nepotřebujete další tři hráče? No tak, jen na jednu hru,“ řekl Laurent.
Carlisle nechtěl vzbudit dojem, že je podezříváme, takže přijal. Viktorie se začala vychloubat.
„Budete koukat, jaký mám odpal,“ řekla s úsměvem.
Rozhodl jsem se po ní mrštit něco, co neodpálí.
„Myslím, že vás zvládneme,“ řekl jsem chladně.
Odpálila.
„To se uvidí,“ zasmála se.
Hledal jsem v té odpovědi skrytý význam a našel jsem ho. Edward se mnou posunkem souhlasil.  
Jako naschvál se zvedl vítr. Belliin pach zahnal přímo k Jamesovi, který mi připadal nejdivočejší. Otočil se, skrčil se a zasyčel.
„Máte tu svačinku?“ zeptal se.
Všichni jsme zaujali útočný postoj, zatímco se Carlisle snažil uklidnit situaci.
„To děvče je s námi, možná byste měli jít,“ řekl.
Laurent chápavě zakýval hlavou.
„Vidím, že hra skončila. Půjdeme,“ řekl, otočil se a i se svými přáteli zmizel v mlze.
Hleděl jsem za nimi a věděl jsem, že tohle není konec. Zdaleka ne. Kéž by Bella do Forks nikdy nepřijela.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Twilight - Jasper Whitlock Hale - 9. kapitola: Hra začíná:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!