Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Twilight - Jasper Whitlock Hale - 8. kapitola: Alicina nakupovací mánie

Laurent- bábika


Twilight - Jasper Whitlock Hale - 8. kapitola: Alicina nakupovací mánieAlice... je jisté, že s ní nákup nezůstane jen u postelí. :D

EDIT: Článek neprošel korekcí.

 

No a bylo to tady. Přijeli jsme s Alicí do obchodního centra. První zastávka: Postele.


„Tak jakou tedy chceš?“ zeptala se mě Alice.
Velmi ochotná a milá prodavačka nás zavedla do uličky, kde stálo v řadě za sebou asi dvacet postelí a já si měl vybrat.
„Já nevím…,“ řekl jsem zkroušeně.
Alice si povzdychla.
„Co třeba tahle?“ zeptala se mile a ukázala na krásnou, světlounce modrou manželskou postel s nebesy.
Přikývl jsem, moc se mi líbila. Usmál jsem se.
„Dobře, tuhle,“ řekl jsem a objal jsem Alici kolem pasu. Usmála se na mě, potom na prodavačku.
„Takže… bereme si tuhle,“ řekla.
Prodavačka s úlevou přikývla, byla ráda, že už jsme si konečně vybrali. Přeci jen už jsme tam stáli přes půl hodiny.
„Takže… my se sem pro ni dnes ještě stavíme, ještě jdeme tady do jednoho obchodu,“ dodala Alice a táhla mě z obchodu ven.
„Alice, já myslel, že půjdeme hned zase domů?“
„Ale Jaspere! Viděla jsem přes uličku krásné šaty.“
Alice se zastavila u výlohy obchůdku s dámskou módou. Náhle se rychle otočila a rozběhla se k drogerii.
„Ta… ta kosmetická taštička je tak nádherná!“ zašeptala.
Zasmál jsem se. Ta taštička mi přišla úplně normální. Jako každá druhá. V obchodech mají takových podobných tisíce. No… ale já se ve zboží z drogerie nevyznám, já se vlastně vůbec ve zboží nevyznám. To Alice pozná, jestli je ta taštička úžasná, nebo průměrná. Třeba má nějaký speciální háček na zavěšení, nebo nějakou kapsičku navíc. Nebo obsahuje ten lesk na rty, co byl včera v reklamě jako ´novinka´, i když ho Rosalie obdivovala ve výloze už asi před měsícem. Nebo to byl ten bez třpytek? Ten v reklamě se třpytil. Ach bože, jaký je v tom sakra rozdíl? Všechny tyhle gely, se třpytkami i bez třpytek… všechno se to dává na rty. Usmál jsem se.
„Chceš jí koupit, lásko?“ zeptal jsem se.
Alice se na mě podívala a nadšeně přikývla. Skočila mi okolo krku.
„Jaspere, ty jsi tak milý!“
Zachytil jsem ji. Na ni bych byl milý vždy. Stejně předem věděla, že jí tu taštičku koupím. Jinak by mi to ani neřekla. Vešli jsme do obchodu, a Alice stále o té kosmetické taštičce básnila. Když jí dostala do ruky, ihned si ji prohlížela ze všech stran.
„Jaspere, podívej…
Tato kosmetická taštička značky Lancome obsahuje:
karamelovou a růžovou rtěnku,
dvě řasenky,
červenou, růžovou a hnědou tvářenku,
lesk na rty sekce Lancome 2010,
“ řekla Alice a začala mi číst obsah taštičky, kterou jsem jí koupil.
Měl jsem pravdu, ten nový lesk obsahuje. Usmál jsem se a vzal jsem ji kolem pasu.
„No vidíš, to se zase zmaluješ, viď?“ zasmál jsem se, ale Alice se na oko zamračila.
„No dovol! Říká se namalovat, ne zmalovat,“ řekla mi.
„Pardon, slečno Cullenová,“ řekl jsem s úsměvem, „jen ti to víc sluší, když jsi přirozená, k dokonalosti nepotřebuješ make-upy, ty už dokonalá jsi.“
„I já mám své mínusy, Jaspere,“ odpověděla mi Alice a usmála se.
„Jen jeden, ale s tvým vzhledem nesouvisí… no dobře, souvisí… trochu,“ řekl jsem opatrně.
Alice se na mě podívala.
„Jak to myslíš? Jaký mínus?“
„Tvá nakupovací mánie!“ zasmál jsem se.
Alice se také zasmála, věděla, že jí jen škádlím, že jí nechci urazit.
„Podívej, kytara,“ řekl jsem, když jsme procházeli kolem obchůdku s hudebninami, ale Alice mě vtáhla dovnitř a já litoval, že jsem nedržel jazyk za zuby.
„Je moc pěkná, ukaž, jak bys na ní hrál,“ řekla Alice s úsměvem.
„Alice, neumím to, neblázni,“ smál jsem se.
„Ty přeci umíš všechno, lásko,“  řekla a podala mi tu kytaru.
No, co jsem měl dělat? Alice už stejně stála u kasy a platila.
Zvláštní, jak mě to začalo bavit. Seděl jsem v autě a brnkal si na kytaru, zatímco dva pracovníci nám rozložili postel, dali nám jí do kufru a zatímco Alice řídila naše auto směrem k domovu.
„Vidíš, vidíš, jak ti to jde!“ usmívala se na mě.
Dorazili jsme k domu a oba jsme vystoupili. Pomohl jsem dostat Alici naší novou postel do mého pokoje. Složili jsme ji. Bylo to moc krásné.
„Pojď, musíme náš nový nábytek vyzkoušet, jestli něco vydrží,“ řekla.
Podíval jsem se na ní.
„To budeme lámat postel na kusy?“ zeptal jsem se a povytáhl obočí.
Alice se zasmála a zamkla.
„Ale ne! Něco mnohem lepšího,“ zavrněla, usmála se a strčila do mě.
Spadl jsem na postel. Stáhl jsem Alici za sebou, protože jsem se jí instinktivně zachytil.
„Ale lásko, co to vyvádíš?“ zasmál jsem se.
„Hádej,“ zašeptala a začala mě líbat.
Polibky jsem jí oplácel, už vím, co chtěla…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Twilight - Jasper Whitlock Hale - 8. kapitola: Alicina nakupovací mánie:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!