Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Twilight - Jasper Whitlock Hale - 3. kapitola: Bella

Lol


Twilight - Jasper Whitlock Hale - 3. kapitola: BellaNázev kapitoly je stručný, ale obsahuje vše, co se kapitoly týká. Nemám co napsat do perexu, zkrátka Bella... =D Stane se něco zajímavého? Ne! Ale stejně čtěte. ;-)
BreeTanner

Edward na dva dny odjel na lov do hor. Carlisle se mu to snažil rozmluvit, ale on Bellin pach nepoznal. My ostatní jsme Edwarda plně chápali. Dnes ráno se vrátil.

Podíval jsem se na něj, měl sytě zlaté oči. Ani náznak po černé, musel lovit ještě dnes brzy ráno.
„Dneska si s ní nejspíš budu muset promluvit. Nechápu to,“ řekl, než jsme se všichni vydali ke škole.
„Myslím, Edwarde, že to nikdo z nás nechápe. Bylo by dobře zjistit, co její štít způsobuje, ale nemyslím si, že ona sama by to věděla,“ Carlisle se na něj podíval, promluvil vážně.
„Jasně, to vím… kdybych jí řekl: ´Bello, co způsobuje tvůj štít?´ Bude se ptát spíše ona, než já.“
Alice se krátce zasmála. Zasmál jsem se také, stejně jako ostatní. Včera si Alice koupila nové auto, takže jsme alespoň nepůsobili jako milovníci výšlapů. Ty nevěřícné pohledy mi stačily předevčírem, když jsme šli s Alicí ke škole pěšky.
„Myslíte si, že něco zjistí?“ zeptal jsem se, když jsme čekali na parkovišti na Edwarda, až mu skončí biologie.
„Ne z rozhovoru s ní,“ řekla Alice tajemně a podívala se na nás.
„Jak to myslíš, Alice?“ zeptala se Rosalie.
Alice jí to chtěla vysvětlit, když si všimla Edwarda, jak vyšel ze školy a mířil k nám. Zmlkla. Zastavil se a pozoroval Bellu, která si uklízela něco do batohu. V tom jsme všichni ztuhli. Viděli jsme Tylerovo auto, jak dostalo smyk. Mířilo přímo k Belle.
„Edwarde, ne, stůj!“ vykřikla Alice, když se Edward upíří rychlostí rozběhl k Belle tak, aby auto vlastní rukou zastavil. Když se ujistil, že je Bella v pořádku, zase se k nám vrátil. Využili jsme poplachu a odjeli. Zatímco já, Alice a Emmett jsme dojeli domů, Rosalie s Edwardem se od nás po cestě odpojili, Carlisle si je zavolal do práce. To by mě zajímalo, jestli to souvisí s Bellou. Esmé se na nás tři vrhla hned, jakmile jsme vystoupili z aut.
„Tak co? Mluvili jste s Bellou? Kde je Edward s Rosalií?“ vyhrkla.
„My jsme s Bellou nemluvili, jen Edward,“ řekl jsem.
„… a Edwarda s Rosalií si Carlisle zavolal do práce,“ doplnila mě Alice.
„Aha. Kdyby se Carlisle vrátil a ptal se, kde jsem, tak na lovu,“ řekla Esmé a odešla.
„Jasně…,“ poznamenal Emmett a šel se dívat na televizi. Od chvíle, co přijde domů, nemyslí na nic jiného než na baseball. Alice odešla do svého pokoje. Nedalo mi to, musel jsem jít za ní. Usmála se na mě, když si mě všimla. Seděla na posteli a pozorovala obraz na stěně, než pootočila hlavu a zadívala se mi do očí. Zavřel jsem dveře. Když jsem se otočil zpátky, Alice stála těsně u mě.
„Fuj, Alice, to jsem se lekl!“ zaskučel jsem, ona se zasmála. Políbila mne na krk. Usmál jsem se, políbil ji do vlasů. Ovinula mi paže kolem krku a začala mě vášnivě líbat. Se stejnou dychtivostí a vášní jsem jí polibky oplácel. Svými drobnými prsty mi probírala vlasy, nepřestávala mě líbat. Vyzvedl jsem ji do vzduchu a poodnesl na postel. Teď jsem víc než líbání nepožadoval, ale bylo mi jasné, že líbat v leže či v sedě bude pro Alici pohodlnější, než se natahovat, aby na mě vůbec dosáhla. Stáhla mě za sebou, takže i když jsem zamýšlel, že budeme sedět, vlastně jsme leželi. Líbal jsem Alici dychtivěji, než jsem chtěl a probudilo se ve mně mé divočejší já. Právě když jsem se definitivně rozhodl, že ruším to mé dnešní předsevzetí ´jen líbat´, zaslechl jsem dole Carlislea. Já i Alice jsme zavrčeli, ale zvedli jsme se a šli jsme dolů za ním. Věděl, na co se chceme zeptat, takže začal sám.
„Jistě vás zajímalo, proč jsem si zavolal Rosalii a Edwarda,“ řekl a my jsme přikývli.
„Edwarda jsem se chtěl zeptat na tu biologii a na tu scénu s autem před školou. A Rosalie to chtěla slyšet také, tak jsem jí dovolil, ať přijede.“
„A ty se zlobíš, že ji zachránil?“ zeptal jsem se.
„Ovšem, že se nezlobím. Ale… způsob, jakým ji zachránil je dost… nápadný.“
Alici se podlomily nohy, spadla by, kdybych ji nechytil. Ruce se jí volně svěsily, přestaly jí pracovat svaly. Věděl jsem, co to znamená. Vize. Vždy, když je v tomto stavu, funguje jí jen mozek, svaly přestanou reagovat. Nikdy se neudrží na nohou, stejně jako by vše upustila, kdyby něco držela v rukou. Podle výrazu, který měla v tváři jsem poznal, že se ta budoucnost týká Belly. Nebo Edwarda.
„Alice…? Alice, co vidíš?“ zeptal jsem se.
„Ne - neuvěřitelné…,“ zašeptala Alice.
„Co se děje?“ zeptal se Carlisle.
„Edward… bude chodit s Bellou.“
Emmett vyprskl smíchy. „Vtipné!“ zasmál se.
„Emmette!“ vykřikl Carlisle podrážděně. „Alice si své vize nevymýšlí, takže když to viděla, stane se to!“
„Kdy se dozví, co jsme?“ zeptal jsem se.
„Bude to vědět, už když s ním začne chodit.“
„A to bude kdy?“
„Zítra. Pozítří se to proflákne.“
Emmett s Carlislem zbystřili a podívali se na Alici a na mě, jako kdybych i já něco věděl. Jako bych věděl něco víc než oni.
„Pochybuji, že budeme moci něco proti tomu udělat,“ řekl jsem.
„Nebudeme muset nic dělat,“ Alice se mi podívala do očí, „nebude pro nás nebezpečná.“
„Rosalii to asi jen tak nevysvětlíš,“ řekl Emmett, ale Carlisle to vyřešil.
„Neřekneme jí to. Zjistí to sama,“ řekl.
Alice přikývla. „Dobrý nápad.“

***

Všichni jsme mlčeli. Jen jsme po škole pozorovali, jak jde Edward za Bellou kamsi do lesa. Emmetta napadlo, že bychom je mohli sledovat, ale ten nápad byl okamžitě zavrhnut.
„Měli bychom jim dopřát soukromí,“ řekl jsem s úsměvem, „ostatně nám Alice může říct, co se tam bude dít,“ zasmál jsem se.
„Ale, Jazzi!“ zasmála se Alice, „já jsem přeci hodná sestřička.“
Rosalie měla dnes ještě tělocvik, takže jsme se mohli bavit o Belle s Edwardem jako o páru bez toho, že by něco zjistila. Tělocvik. Jako by ho má světlovlasá upíří sestřička potřebovala.
„Třeba už se líbali,“ řekl Emmett.
Právě k nám došla Rosalie.
„Kdo se líbal?“ vyhrkla zvědavě.
„Bella a… Mike Newton,“ řekl jsem, Mike byl první kluk ze školy, který mě napadl.
„Proč zrovna on?“ Rose zavrtěla nechápavě hlavou.
„No jede po ní, nezdá se ti?“ zeptala se Alice a podívala se na ni.
„No… jo. Možná trochu,“ připustila Rose. „A kde je Edward?“
„Šel se projít. Do lesa,“ řekl Emmett a políbil ji, aby se ukončilo téma.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Twilight - Jasper Whitlock Hale - 3. kapitola: Bella:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!