Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » True love? 4

BULLYING


True love? 4Večírek u starostů. Zde se také objeví důležitá postava povídky. Pěkné čtení. ;)

Na společenský večírek se nijak netěšil. Byl by daleko raději zůstal doma. Ale pozvání musel vyhovět. Těmto povinnostem se jako majitel panství nemohl vyhnout. Uvědomoval si, že Forks je malé městečko, v němž je on středem společnosti, která by mu neodpustila, kdyby nechtěl zachovávat zdejší zvyklosti. A Jazz byl od malička zvyklý udržovat tradice…

Umínil si, že se omezí skutečně jen na ty nejnutnější společenské povinnosti a pečlivě se vystříhá všeho, co by snad mohlo vést k falešným domněnkám.

U starostů se začínali scházet hosté.

True love?

4. kapitola

Paní starostová ještě letmým pohledem zkontrolovala, zda je všechno v pořádku a prohlédla si naposledy dceřiny šaty. Vše bylo v pořádku. Zatím...

Jen aby Jasper Hale Cullen přišel! Paní starostová, jako první dáma v městečku, byla předvojem všech matek a její společenský večírek byl úvodem k dlouhé sérii domácích slavností. Kdyby Jasper Hale Cullen nedorazil, byla by to hrozná ostuda a paní starostová by byla společensky vyřízena.

Paní starostová s vynuceným úsměvem vítala ostatní hosty a dohlížela na to, aby se všichni patřičně bavili. Její dcera vypadala dnes skutečně roztomile a sklízela chválu, obdiv i špatně tajenou závist od všech přítomných. To by v tom byl čert, aby se nelíbila i zámeckému pánovi... Jen aby už tu byl.

Všem se zdálo, že se čas nesmírně pomalu vleče. Ale nakonec se přece jen dočkali.

Zdvořilý Jasper Hale Cullen se konečně objevil a všichni jako by se probudili ze zimního spánku. Jasper se úkláněl, žertoval, lichotky na hlavy přítomných dam a slečen se jen sypaly. Dívkám zrůžověly tváře a rozzářily se jim oči. Společenská událost se teprve jeho příchodem stala skutečnou událostí.

Když se začalo tančit, Jasper postupně provedl všechny dámy a pak i slečny. Snažil se, aby ani jednu nevynechal, aby ani jednu z nich nevyznamenával víc než ostatní. Nenápadně si při tanci všechny prohlédl a jen tak pro zábavu uvažoval, která by se pro něj hodila co nejlépe. Musel se upřímně usmát při představě, že by si snad jednu z nich mohl vybrat za manželku. Že by snad horečka, co opanovala celé městečko, byla tak nakažlivá, že zachvátila i jeho?

Proto byl velmi překvapen, když při tanci s Isabellou Maria Swanovou najednou uslyšel:

„Jak se vám tu líbí, pane Cullene? Nepřipadáte si trochu jako štvaná zvěř?"

Jasper zůstal, jako když do něj hrom uhodí. Ani ve snu ho nenanadlo, že by se tu mohl najít někdo, kdo by měl odvahu nazvat věci pravým jménem - a dokonce v jeho přítomnosti. Proto se pozorně zahleděl do rozesmátých hnědých očí, v nichž jiskřily šibalské ohníčky. Zahlédl i potutelný úsměv v sympatické tváři mladé dívky.

„Jak to myslíte, slečno Isabello?"

„Však vy to víte stejně dobře jako já," pokračovala Isabella se smíchem. „Mně ale připadá, že všechno jejich snažení je stejně marné, že?"

Jasper se rozhodl, že této dívce bude důvěřovat. Jediná unyle nevzdychala v jeho náruči, netiskla mu významně ruku, nehleděla mu dlouze do očí, neklopila oči v předstíraném zmatku. A její šelmovská otázka ho přesvědčila, že u ní je v bezpečí a že se Isabella skutečně nebude snažit ho nalákat do svých sítí.

„Uhodla jste, slečno. Vím dobře, že všechna ta paráda kolem byla přichystána jako hedvábná past na mě. A přiznávám se vám, že já do žádné léčky padnout nehodlám, alespoň jistě ne v dohledné době," usmál se na svoji tanečnici Jasper, teď už se zřejmým zalíbením. Pozoroval, jak přirozeně se Isabella chová. Byla tak docela jiná než ostatní vdavekchtivá děvčata - veselá, upřímná a kamarádská. A všechny tyto vlastnosti Jazz u lidí vyhledával a vážil si jich.

V duchu si pomyslel, jaká je škoda, že se s ní nemůže bavit i nadále a pokusit se s ní spřátelit. Ale uškodil by tím sobě, a hlavně jí. A to skutečně nechtěl. Po skončení tance ji, jako všechny ostatní, jen odvedl ke stolu, za nímž trůnila její matka, dvorně jí políbil ruku na důkaz díků za tanec a ihned se vzdálil.

Přestože spolu tančili jen jednou, pozorným matinkám jejich přátelská rozmluva neušla a hned na Isabellinu adresu začaly padat jízlivé a uštěpačné poznámky.

Večírek se pomalu chýlil ke konci a Jasper se už těšil, že konečně bude moct jít domů a přestat pečlivě odvažovat každý úsměv či slůvko. Bohužel si ale uvědomoval, že toto byl pouze začátek společenské sezóny.

Teď určitě budou následovat podobné podniky ve všech významnějších rodinách městečka. Nakonec mu nezbyde, než aby uspořádal dýchánek i on sám, protože slušnost velí přijatá pozvání takto oplatit. To se Esme zapotí...

Stejně rozladěné byly i matinky. Jistě by je vyhlídka na večírek potěšila, jenže zatím zažívaly první neúspěch, který sklidily jejich dcerušky. Nákladné šaty jako by Jasper ani neviděl, žádné z nich nepochválil nově nakadeřenou hlavičku. Všem se dostalo pečlivě stejného dílu společenské konverzace. Mnohá děvčata v noci dokonce uronila slzičku. Všem bez výjimky se vysoký, opálený a tak cizokrajně působící zámecky pán velmi líbil. Jen Isabella Swanová se smála, když si vzpomněla, jak přátelsky se Jasperovi rozsvítily oči, jakmile se ubezpečil, že mezi dívkami má svého spojence.

Jediná spokojená byla Renné Swanová. Isabellin společenský úspěch ji blažil, i když ji - upřimně řečeno - překvapilo, že právě prostořeká Isavella, děvče téměř ještě nedospělé, si získala jeho pozornost.

Hlavní hrdina všech těchto úvah - Jasper - se přesvědčil o tom, že se skutečně stal návnadou a lovci jsou plně vyzbrojeni a odhodláni ke všemu. Věřil, že se dokáže vyhnout všem nástrahám, jež jsou na něj líčeny. Ano, Isabella Swanová měla pravdu. Připadal si, že by stačil jediný chybný krok a každou chvíli by mohl spadnout do pasti. Musí si pořád dávat bedlivý pozor.

A přitom mu všech těch děvčat bylo upřímně líto, neboť je dokázal pochopit.

Nejprve ho napadlo, že by bylo lepší, kdyby okamžitě odjel do ciziny. Ale ihned tuto myšlenku zavrhl. To nebylo možné. I za tu chvíli, co byl doma, zjistil, že hospodářství, přes všechnu snahu Esme, bez svého pána strádá a že nanejvýš načase, aby přiložil ruku k dílu. Nezbývalo mu než zůstat. Ostatně to nebyla zase tak velká oběť, neboť jinak se mu ve Forks velmi líbilo.

Jen kdyby dokázal nějak šťastně vyřešit svůj poměr ke zdejším děvčatům! A přitom Jasper vůbec nebyl škarohlíd, který by se stranil žen. Naopak. Jenže jak se tedy mohl s kteroukoliv dívkou bavit, aby z toho hned nevznikla spousta pověstí a dohadů? Nesměl ani na vteřinu zapomenout, že žije v malém městečku, kde je každý jeho krok bedlivě sledován.

Naštěstí ho práce v hospodářství zaměstnávala až do večera, takže skoro neměl čas se podobnými starostmi zabývat. O to silněji na něj však doléhaly, když mu vybyla volná chvilka. Pronásledování ze strany všech dam a dívek bylo již téměř neúnosné a Jasper si div nezoufal. Až moudrá Esme nalezla na jeho nemoc lék.

Jasper jezdil na její radu za rozptýlením a zábavou do blízkého městečka.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek True love? 4:

 1
4. Sara
26.06.2011 [21:47]

Dokonalý Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon PLS napiš další kapitolku Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon PLS PLS PLS

11.06.2011 [19:21]

Charlotte147 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.06.2011 [15:54]

ElisnAž teď jsem objevila, že jsou další díly, přečetla jsem se jedním dechem a hroooozně se mi líbí. Emoticon Emoticon Prostě výborný, krásný, užasný skvělý. Těšim se na další. Emoticon Emoticon

28.05.2011 [12:07]

MaiQa Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!