Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tři bratři, tři setry. To bude zajímavé 2 - 5. kapitola


Tři bratři, tři setry. To bude zajímavé 2 - 5. kapitolaJak bude probíhat návrat holek do Forks? Co na to kluci. A co mají holky vlastně za plán?

Rosalie

Ráno jsme si sbalily věci a daly je do auta.

Přemýšlela jsem nad naším návratem celou noc a pořád se mi vynořovalo jedno jméno. Emmett. Jak asi zareaguje, až mě po čtyřech měsících uvidí? Bude s nějakou holkou? Byla jsem rozhodnutá pěkně mu to zavařit. Hrát si s city Rosalie Evensonové je jako hrát si s ohněm. Musela jsem přiznat, že mi Emmett chybí, ale nesmělo se to jakkoliv dotknout plánu, který jsme s holkama probraly.

„Budete mi strašně chybět,“ řekla Jane a objala nás.

„Ty nám taky, ale realitě jsme utíkaly až moc dlouho,“ řekla Alice.

„Nám budete chybět taky,“ řekli kluci a objali nás.

Se všemi jsme se objaly a nasedly do auta, řídila jsem. Naposledy jsme se podívaly na město, které nám bylo několik měsíců domovem a vyrazily.

„Jsem zvědavá, jak se kluci budou tvářit, až nás uvidí vcházet do vchodových dveří školy,“ řekla Alice.

„Vsadím se, že nebudou rozhodně štěstím bez sebe,“ řekla Bella a zasmála se.

„To rozhodně ne,“ řekla jsem.

Dojely jsme k letišti a nechaly tam auto, vzaly jsme si jen kufry a klíče položily na kapotu, však on si ho někdo vezme, pomyslela jsem si.

Cesta letadlem probíhala vcelku v klidu, pustila jsem si svůj oblíbený film a nevnímala ostatní. Občas přišla letuška a ptala se nás, jestli něco nechceme, pokaždé jsem slušně odmítly.

Když jsme se po několika hodinách dostaly do Seattlu bylo už něco kolem půlnoci. Zaplatily jsme si hotel v centru města a zůstaly tam na zbytek noci.

Ráno nás probudil budík bylo půl sedmé, dost času, abychom se dostaly do Forks. Odhlásily jsme se  z hotelu a vyběhly směrem do Forks, bylo to rychlejší něž autem. Běh jsem milovala, byl to uvolňující pocit, slyšet kolem sebe jenom svištící vítr.

Stavily jsme se doma a převlékly se tam do čistého oblečení, poté jsme nasedly do Alicina auta, které k mému překvapení kluci nezničili. Vyjely jsme směrem k Forkské střední.

Bella

Když jsme byly asi dvě minuty od školy, vytočila jsem po dlouhé době Edwardovo číslo, vzal to po prvním zazvonění.

„Bello, kluci budou tak rádi, že jste se ozvaly. Kde jste?“ ptal se hned.

„Můžeš klukům vyřídit, že mrchy jsou zpět,“ řekla jsem a zaklapla telefon.

Kývla jsem na Alici a ta rozeslala celé škole sms, to už jsem dojížděly ke škole. Svým upířím sluchem jsem slyšela, jak všem zvoní mobily.

Edward

Zvonil mi telefon, když jsem se podíval, na to kdo mi volá, byla to Bella. Ihned jsem to zvedl.

„Bello, kluci budou tak rádi, že jste se ozvaly. Kde jste?“ ptal jsem se jí hned.

„Můžeš klukům vyřídit, že mrchy jsou zpět,“ řekla a típla to.

To znamenalo jediné, něco, o čem jsem doufal, že se nikdy nestane.

Zazvonil mi mobil s novou přijatou zprávou, stejně jak všem ostatním ve škole. Otevřel jsem sms.

Sestry Evensonovy jsou zpět.

Jenom jsem na sucho polkl.

„Edwarde, četl jsi to taky?“ zeptali se mě Emmett s Jasperem.

„Víc než to, Bella mi volala,“ řekl jsem.

„A co ti řekla?“ dožadovali se kluci odpovědi.

„Že mrchy jsou zpět.“

Pak jsme je spatřili. Zrovna vešly do vchodových dveří školy. Vůbec se nezměnily, koketní úsměv na tváři a nenávistné pohledy na nás tři, klasika.

„To není možné,“ řekli Emmett s Jasperem a zírali na ně.

Došly až k nám.

„Vážně jste si mysleli, že vám všechno projde?“ zeptala se nás Bella.

„S námi není radno si zahrávat,“ řekla Rosalie.

„Začíná válka, my proti vám, žádné limity,“ řekla Alice a ušklíbla se.

S povrchním úsměvem šly dál a my jen nasucho polkli.

„To s tou válkou nemyslely vážně, že ne?“ zeptal se Jasper.

„Myslím, že ano. Jak Bella řekla, mrchy jsou zpět,“ řekl Emmett.

Jenom jsme sledovali jejich vzdalující se postavy. Tohle je průšvih.

Alice

Poslal jsem další sms o párty, kterou dneska pořádáme. Je to sice jen zástěrka na to, jak provést náš plán, ale bude to stát za to. Zabočila jsem do jedné chodby, kde se většinou zdržoval jeden kluk, který na naší škole podával drogy. Byl tam, a nikdo nebyl okolo. Došla jsem k němu.

„Kdo by to byl řekl, že Alice Cullenová je závislá.“

„Evensonová. A ty drogy nejsou pro mě. Dostaneš dvojnásobek, když se o tom nikdo nedozví,“ řekla jsem a zamávala penězi.

„Máš moje slovo,“ řekl a podal mi balíček.

„Díky,“ řekla jsem mu a dala mu do ruky peníze.

Schovala jsem to  do kabelky a šla na hodinu.

Rosalie

Dostala jsem od Alice sms, že všechno jde podle plánu. Takže toho kluka našla.

Po hodině jsme se všechny tři sešly  kousek od školy.

„Máš to?“ zeptala se Bella Alice.

Alice vytáhla balíček a Bella se usmála. Tohle se policii nebude líbit.

„Proč to chceš udělat až na té párty?“ zeptala se Alice Belly.

„Bude to efektivnější. Kdybychom jim to narvali do skříňky, lehce by se z toho vymluvili, když to budou mít na párty všude rozsypaný a poschovávaný, nebudou mít jedinej důkaz, že to nebyli oni. Zvlášť, když oni budou pořadatelé párty, bude to všechno na nich.“

„Ale jak z nich uděláš pořadatele?“ zeptala jsem se Belly.

„Objednala jsem nějaké jídlo a pití, když to Edwrad, Jasper, nebo Emmett podepíšou, bude to na nich, nebo aspoň na jednom z nich,“ řekla Bella.

„Ty jsi geniální,“ řekla Alice.

„Já vím,“ řekla Bella a usmála se.

Emmett

Znovu ji spatřit bylo něco úžasného. Mohla mě nenávidět, mohla mi vyhlásit válku, ale nepřestal bych ji milovat. Každý den bez ní pro mě byl jako noční můra a teď když se vrátila, jako by se do mě vrátil život.

Na obědě kolem nich všichni poletovali a ptali se jich na různé otázky. Z toho co jsem slyšel, byli celé čtyři měsíce ve Volteře. Byla to ta nejjasnější možnost a nás za celou dobu ani jednou nenapadla. Taky jsem se dozvěděl, že dnes pořádají večírek. Nebyly by to ony, kdyby neoslavily svůj příjezd.

Byl jsem rozhodnutý, že Rosalie získám zpět, i kdyby to mělo trvat věčnost.

Jasper

Vrátila se. Alice se vrátila. Důvod mé existence se vrátil. Sice mi vyhlásila válku, ale stejně jsem byl šťastný, jenom ji vidět bylo skvělé.

Pozoroval jsem ji na párty, chodila sem a tam a se všemi se bavila, kluci stáli vedle mě a pozorovali Bellu s Rose. Někdo zazvonil. Otevřel jsem a stál tam nějaký muž.

„Přivezli jsme to jídlo, jak jste si objednali,“ řekl.

„Dobře, tak já to podepíšu,“ řekl jsem, mohu Alici alespoň trochu pomoci.

Pak přijely ještě nějací lidé s pitím a to podepsal Emmett. Edward nakonec ještě zavolal do jedné firmy a objednal uklízeče. Měli jsme ze sebe dobrý pocit, pomohli jsme holkám.

Bella

Nenápadně jsem šla nahoru a do pokoje kluků jsem dala několik prášků. Když jsem sešla dolů, Alice už nenápadně rozsypávala bílý prášek a Rosalie dávala pozor, aby si toho nikdo nevšiml.

„Hotovo,“ řekla Alice.

„Super,“ řekla jsem a vytočila číslo na policii.

„Policie? Jsem velice znepokojena večírkem, který se děje u Cullenů, zdá se mi, že tam pijí alkohol a užívají omamné látky. Myslím, že by jste to měli vědět,“ řekla jsem do telefonu.

„Hned tam budeme slečno,“ řekl policista a já zavěsila.

„Myslím, že bychom odsud měly vypadnout dřív něž se to semele,“ řekla jsem a šla ke schodům, holky šly přede mnou.

„Musíme si promluvit,“ řekl Edward a chytil mě za paži.

„Co chceš?“

„Co vy tři chystáte?“

Najednou se ozvalo houkání a já slyšela, jak policista mluví s Emmettem. využila jsem Edwardovy nepozornosti a zmizela.

Edward

Sešel jsem dolů a tam to prohledávali policisté.

„Ale, ale,“ řekl jeden policista a vytáhl z pod sedačky balíček s kokainem.

„To není naše,“ řekl jsem.

„Ale jste pořadatelé této párty, takže jste za to zodpovědní,“ řekl policista.

„Nejsme, to jsou naše sestry,“ řekl Emmett.

„Na všech papírech od firem, které sem dnes něco dovezly jsou vaše podpisy, takže je mi líto.“

Pak mi to došlo, celé to měly vymyšlené a párty byla jenom zástěrka. Dostali jsme všichni tři pouta a policisté nás vedli do aut. Spatřili jsme holky jak sedí na jednom stromu a smějí se.

Tak tohle jim jen tak neprojde. Chtěly válku? Mají ji mít.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tři bratři, tři setry. To bude zajímavé 2 - 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!