Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tři bratři, tři sestry. To bude zajímavé - 4. kapitola


Tři bratři, tři sestry. To bude zajímavé - 4. kapitolaTak a máme tu konec 1. série. Nebojte se, budu normálně pokračovat, jen si myslím, že to prostě potřebovalo tak trochu zakončit. Kajushqa1

Bella

Odjely jsme, doma jsme po sobě zanechaly jenom věci. Napsaly jsme našim dopis. Doufala jsem, že si ho přečtou a pochopí nás. Rose hladila Alici po vlasech, ta pořád vzlykala. Přísahám, že jednou se Jasperovi pomstím a nejen jemu, ale i Emmettovi a Edwardovi. Vůbec jsem nechápala, jak jsem Edwardovi mohla naletět, jenže nebylo to tak těžké, bylo to mezi námi opravdu fajn a docela jsme si rozuměli a mně se podařilo do něj zamilovat. Věděla jsem, že Rose na tom není o nic lépe s Emmettem, ale já a Rose jsme to dokázaly celkem dobře nevnímat, pokud jsme nechtěly, ale Alice? Ta ne, a vypadalo to, že to, co cítila k Jasperovi, není jen pobláznění, což byl také hlavní důvod, proč jsme odjely. Jane řekla, že můžeme ve Volteře zůstat, jak dlouho budeme chtít, bylo mi jasné, že to nějakou chvíli bude vzhledem k situaci. Rosalie zazvonil mobil, típla to.

„Emmett,“ řekla, když jsem se na ni nechápavě podívala.

Jenom jsem přikývla a věnovala se silnici. Přemýšlela jsem o Edwardovi a o našich společně strávených chvílích, tenkrát mi nepřipadalo, že to všechno dělá kvůli sázce. Zastavila jsem v nějakém městě a tam jsme si vyměnily sim karty, důvod byl jednoduchý, nikdo nám nebude volat. Nakonec jsme tam nakoupily i nějaké značkové oblečení a převlékly se v autě, bylo opravdu teplo, takže tílko a kraťasy byla velice dobrá volba, Alice se nepřevlíkla, spala.

Když jsme dorazily před Volterskou bránu, byla už tma, Jane už tam na nás spolu s Alecem, Felixem a Demetrim čekala. Ti čtyři byli naši nejlepší přátelé od chvíle, kdy jsme se seznámili. Já a Rose jsme vystoupily z auta, Alice už se sice probrala, ale odmítala vyjít ven z auta.

„Ahoj, holky,“ vypískla Jane a objala nás.

„Ahoj,“ odpověděly jsme jí já a Rose.

Když jsme se pak objaly ještě s klukama, podívali se všichni čtyři směrem k autu.

„Do telefonu jsi zněla vážně, Rose, tak co se stalo?“ zeptala se Jane.

„Pojď a hned uvidíš, o čem jsem mluvila,“ odpověděla jí Rosalie.

Všichni jsme šli zpátky k autu a já otevřela zadní dveře auta, tam byla Alice stále schoulená do klubíčka a vzlykala.

„Pane Bože, Rose, co se jí to stalo?“

Jasper

Poté, co nám Edward udělal tu malou přednášku, byl jsem rozhodnutý Alici co nejdříve získat, ale nemohl jsem ji nikde najít, napadlo mě, že by možná mohla být s Bellou a Rosalie v garáži a dělat vychytávky na svém autě, a tak jsem se tam vydal, když jsem do garáže přišel, nemohl jsem uvěřit svým očím, ne často se někomu podaří překvapit upíra. Moje auto bylo zmačkané do krychličky a na něm vzkaz, že sázku jsem prohrál.

„Edwarde, Emmette!“ řekl jsem tak, aby mě uslyšeli.

Ve chvíli byli u mě. Zírali na svoje auta, ze kterých zbyla jen krychlička, a na vzkaz, který na nich byl.

„Dozvěděly se to,“ konstatoval Emmett.

Jenom jsem němě přikývl. Edward vypadal, že každou chvíli vybouchne vztekem.

„Samozřejmě, že se to dozvěděly, Emmette, jinak by tady byly?“ řekl Edward naštvaně.

Pak mě něco napadlo, šel jsem k Alicinu autu, abych se podíval, jestli tady náhodou nenechala naše společné fotoalbum. Nenechala. Najednou mě přepadl smutek, začala mi chybět, ale opravdu moc chybět, no jo, jednou se to muselo stát i mně, dámy a pánové, Jasper Cullen se zamiloval.

„Na to ani nemysli,“ řekl výhružně Edward.

„Tak to půjde těžko,“ řekl jsem mu smutně.

„Čím je pro tebe zajímavá, Jaspere, není zas tak úžasná,“ řekl Edward naštvaně, ale já z něj a z Emmetta vycítil i jiné emoce a to hlavně stesk, jim se po nich stýskalo taky.

„Nebuď pokrytec, Edwarde, cítíš k Belle úplně stejný cit jako já k Alici, nejsem tady jediný zamilovaný, ani zdaleka,“ řekl jsem mu a pak se podíval i na Emmetta.

„Přestaň kecat kraviny, Jaspere,“ řekl Edward, ale bylo poznat, že jsem se trefil do černého.

Emmett zatím vytáčel telefonní číslo Rosalie, típla mu to po prvním zapípání. Emmett naštvaně hodil mobil o zeď a vyběhl z garáže ven do lesa. Následoval jsem jeho příkladu, jenom Edward tam zůstal stát a přemýšlel.

Když jsem se později vrátil domů, párty už skončila a na pohovce v obýváku teď vzlykala Esmé a Carlisle se ji snažil utěšit, na stole ležel dopis, vzal jsem ho a začal ho číst.

Drazí rodičové,

Je nám moc líto, že tak náhle odjíždíme, ale máme jistý problém, který musíme vyřešit, kdyby byl čas, rozloučily bychom se s vámi osobně, vězte, že vás máme moc rády a myslíme na vás.

S láskou,

Bella, Rosalie a Alice.

Bella

„Tady to řešit nebudeme. Kluci, mohli byste ji prosím donést do jejího pokoje?“ řekla Rose a Alec, Demetri a Felix, už Alici vynášeli z auta.

Pohled na Alici mě úplně ničil, vypadala tak zranitelně a tak moc zničeně. Rose zavrčela, myslím, že měla na Jaspera stejný vztek jako já.

Když Alici donesli do jejího pokoje, zavedli nás do našich pokojů, které byly hned vedle Aliciného. Volterra je opravdu zmodernizovaná, pomyslela jsem si. Všichni členové gardy teď nosili moderní oblečení a pokoje byly všechny moderně zařízené. Když jsem si vybalila tu hromádku věcí, co jsem nakoupila, chtěla jsem jít spát, ale přišla za mnou Rose.

„Bello, nemůžu dneska spát u tebe?“ zeptala se mě a já přikývla.

Půjčila jsem jí kousek své přikrývky a ona si lehla vedle mě.

„Co teď budeme dělat, Bello?“ zeptala se mě Rosalie.

„Teď musíme hlavně pomoct Alici, aby se aspoň trochu dostala z Jaspera a pak vymyslet plán pomsty,“ řekla jsem a Rosalie souhlasila.

Čekal nás těžký úkol a já mohla jen doufat, že ho zvládneme.


Konec 1. série.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tři bratři, tři sestry. To bude zajímavé - 4. kapitola:

 1
2. mim
30.09.2011 [10:04]

trošku som nepochopila že Alice spala.. to bol asi omyl že..? Emoticon ale inak super dufam že už je napísaná druhá séria Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. gsákk
25.08.2011 [12:15]

konec?já du další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!