Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tři bratři, tři sestry. To bude zajímavé 2 - 3. kapitola


Tři bratři, tři sestry. To bude zajímavé 2 - 3. kapitolaJak bude vypadat ráno po párty ve Volteře?

Bella           

Doufala jsem, že je to jenom sen. Probudila jsem se v cizí posteli a vůbec jsem si nepamatovala, co se včera stalo. Najednou se vedle mě někdo pohnul. Otočila jsem se a uviděla Felixe. Ihned jsem si vzpomněla, co se včera asi stalo, potom, co jsme se oba tak hrozně opili.

„Do prdele,“ řekli jsme naráz.

Vylezla jsem z postele a začala se oblékat.

„Neudělali jsme nic špatného, byli jsme jen dva kamarádi, kteří se navzájem utěšovali,“ řekla jsem.

„Jo a nic to neznamenalo, byli jsme opilí,“ řekl Felix.

„Fajn, tak já jdu,“ řekla jsem a rychle vyšla z Felixova pokoje.

„Bello?“ ozvala se za mnou Rosalie.

A sakra, pomyslela jsem si. Tohle neměl nikdo zjistit, dokonce ani moje sestry. S úsměvem jsem se k ní otočila.

„To je Felixův pokoj?“ zeptala se mě Rose nevinně. Bylo vidět, jak se přemáhá, aby se nerozesmála.

„Tipuju, že jo,“ řekla jsem.

„A ty z něj vycházíš po propařené noci, protože?...“

„Protože jsem se s ním vyspala, jestli si chtěla slyšet tohle.

„Ty a Felix, hmm, tipuju to nato, že jste si řekli že to nic neznamenalo a myslíte si, že to mezi vámi teďka vůbec nebude divné.“

„Jo, to si přesně myslím,“ řekla jsem jí.

„To nikdy nefunguje, najednou totiž nevíš, jak se k němu máš chovat, o čem se sním máš bavit, přemýšlíš nad tím, jestli to on bere stejně a bla, bla, bla,“ řekla Rosalie.

„Myslím, že nám se tohle nestane.“

„Já spíš doufám, že spolu budete chodit, ty zapomeneš na Edwarda a budeš šťastná?“ řekla zamyšleně Rose.

„Myslím, že bychom to neměly rozebírat před Felixovými dveřmi, vsadím se, že slyšel celý náš rozhovor,“ řekla jsem potichu.

Rosalie mě odtáhla do svého pokoje a sedla si na pohovku.

„Takže povídej, jak se to stalo?“ vyzvala mě Rose.

„Stalo se co?“ zeptala se Alice, která vykoukla ze své ložnice, měly jsme totiž propojené pokoje.

„Bella se vyspala s Felixem,“ řekla jí Rosalie.

„Páni,“ řekla Alice a sedla si na pohovku k Rose.

Připadala jsem si, jako kdybych byla u výslechu a ony si hrály na policajtky.

„Nebylo to úmyslně, byli jsme opilí a ani jeden z nás nevěděl, co dělá,“ řekla jsem jim.

„Jenže se to stalo, Bello, to už zpátky nevrátíš,“ řekla Alice.

„Já vím. Byla jsem na té párty a s Felixem jsme popíjeli u baru, já mu řekla své problémy se vztahy a on mi řekl své problémy se vztahy, no a pak jsme se políbili a nějakým způsobem jsme se dostali do jeho ložnice a já ho začala vysvlékat, myslím, že detaily slyšet nechcete,“ řekla jsem jim.

„Takže, utěšování jeden druhého? Bude to mezi vámi teď divný, protože nebudete vědět, jak se k sobě máte chovat a...“

„Alice, stejné věci mi řekla i Rose, ale jsem si jistá, že nic takového se nestane.“

„To si jenom myslíš. Být tebou, tak začnu s Felixem chodit, zapomeneš na Edwarda a bud...“

„Holky, proč mi furt říkáte to samé?“ zeptala jsem se jich.

„Protože myslíme stejně a ty bys měla začít také,“ řekla Rosalie.

„Bella není jediná, které by tak měla začít myslet v praxi,“ řekla záludně Alice a podívala se na Rose.

Rosalie

Co máš na mysli, Alice?“ zeptala jsem se jí.

„Mám na mysli toho upíra, který se kolem tebe celý večer ochomejtal,“ řekla Alice.

Ihned jsem věděla, koho myslela.

„To by asi nešlo, Alice,“ řekla jsem jí.

„Proč ne? Byl celkem hezkej,“ řekla Alice.

„Jo, ale já už s ním chodila,“ řekla jsem na vysvětlenou.

„Kdy?!“ zeptaly se naráz holky.

„Deset let po mé přeměně.“

„Takovýho kluka bychom si pamatovaly,“ řekla Bella zamyšleně.

„Nemůžete si ho pamatovat, nikdy jste ho neviděly. Chtěl, aby náš vztah zůstal utajený, netušila jsem proč, jenomže pak jsem ho jednou spatřila s nějakou ženou a zjistila jsem, že je to jeho manželka. Viděla jsem na ní, jak je s ním šťastná. Nedokázala jsem dál ubližovat té ženě, a tak jsem se s ním rozešla.“

„A co na to on?“ zeptala se mě Bella.

„Nechtěl, aby to skončilo. Netušil, že vím o tom, že je ženatý. Když jsem mu ale řekla, že ho nenávidím, nechal mě jít. Včera jsme se tady náhodou potkali a já měla pocit, že si zaslouží vysvětlení.“

„A jak to včera dopadlo?“ zeptala se mě Alice.

„Zjistila jsem, že se rozvedl, protože se cítil provinile.“

Holky jenom přikývly.

Alice

„A co ty, Alice, nějaký nápadník?“ zeptala se Bella.

„Jo, ale všechny jsem je odpálkovala,“ řekla jsem potichu.

„Proč?“ zeptaly se mě holky nevěřícně.

„Vzpomínáte si ještě na Jaspera?" zeptala jsem se jich překvapeně, jako kdyby to nebylo jasné.

„Alice, ale on to přece dělal jenom kvůli sázce,“ řekla Rosalie.

„Já vím, ale já ne. To co jsem k němu cítila bylo opravdové. Sice už ho nemiluju, ale pořád k němu něco cítím. Neříkejte mi, že na tom nejste stejně,“ řekla jsem.

Holky jenom mlčely, ale bylo vidět, že jsem se trefila do černého.

„Pořád mi chybí Emmett. Když jsme se tenkrát poprvé políbili, tak mi připadalo, že mu na mně záleží, že je to opravdové,“ řekla Rose.

„Nemůžu říct, že by mi Edward nechyběl, já ho asi milovala, ale to je jedno,“ řekla Bella.

„Není to jedno, ale on hrál jenom hru,“ řekla Rose.

„Problém je, že tu hru nehrál jenom on. Neměla jsem v plánu se do něj zamilovat, ale prostě se to stalo,“ řekla Bella.

„Tak to občas bývá,“ řekla jsem.

Celý den jsme si povídaly, takže mě celkem překvapilo, když najednou byla venku tma.

„Myslím, že půjdu spát,“ řekla Bella a odešla.

„Já taky,“ přitakala jsem a šla do svého pokoje.

Usínala jsem s myšlenkami na Jaspera. Je možné, že v něm nebylo ani trochu citu k mně? Je možně, že vůbec nic necítil? Opravdu mi celé tři měsíce jenom lhal?

Bella

Vyšla jsem ze sprchy a oblékla se do pyžama. Někdo zaklepal. Otevřela jsem dveře a za nimi stál Felix.

„Co tady děláš?“ zeptala jsem se ho překvapeně.

On mě místo slov políbil. Nechala jsem se. Pokud mám být šťastná, tak budu.


Omlouvám se, že je to dnes kratší, ale potřebovala jsem se posunout dál v ději. Co se týče páru Felix+Bella, doufám, že na mě nezanevřete. Pro fanoušky E+B, nechte se překvapit.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tři bratři, tři sestry. To bude zajímavé 2 - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!