Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tři bratři, tři sestry. To bude zajímavé 2 - 1. kapitola

5.Evvelyn-Rosalie


Tři bratři, tři sestry. To bude zajímavé 2 - 1. kapitolaA je tu 1. díl 2. série. Jak je to s holkama ve Volteře? Dostane se Alice ze zamilování do Jaspera? A co kluci ve Forks? Jak to zvládají? Chci vám poděkovat, že jste moji povídku až doteď četli, moc si toho vážím. Kajushqa1.

Rosalie

 

Ve Volteře jsme byli už dva měsíce. Já a Bella jsme se snažily Alici co nejvíce pomoc dostat se z Jaspera, ale vůbec se nám to nedařilo. Celé dny jen ležela v posteli a nic nevnímala. Nosily jsme jí krev v termoskách, protože sama na lov nešla. Dělaly jsme si o ni s Bellou a Volturiovými starost. Jane se ji snažila vytáhnout na nákupy, ale Alice nechtěla, byla jako tělo bez duše.

 

Já jsem zase nemohla přestat myslet na Emmetta, i přesto, že mi ublížil, jsem ho stále svým způsobem milovala. Vzpomínala jsem na naše společné chvíle. Tehdy se mi nezdálo, že je to všechno jenom kvůli tomu, aby mě dostal do postele. Hned druhý týden ve Volteře jsem si zapnula mobil a našla v něm snad sto nepřijatých hovorů od něj. Nezavolala jsem mu zpět, bylo by to pro mě příliš bolestné. 

Jediný kdo se z nás tří opravdu držel byla Bella. Chodila nakupovat vše potřebné, bavila se a tvářila se jako že se nic nestalo. Ve skutečnosti to ale bylo tak, že Bella ten smutek držela v sobě a to nebylo vůbec dobré, věděla jsem, že dříve nebo později to ze sebe bude muset dostat. Ona Edwarda miluje alespoň trochu. Myslím, že při všech těch jejich hrách se do něj zamilovala.

 

Nenáviděla jsem jak Jaspera, tak i Edwarda a doufala jsem, že se budu moci pomstít za své sestry. Co se týče Emmetta, tomu se pomstím také, ale mnohem hůř než těm dvěma.

 

Emmett

 

Už to byly dva měsíce. Dva měsíce od té chvíle, kdy Rosalie odjela. Doma to teď bylo jako kdyby někdo umřel. I když mám dojem, že by bylo lepší umřít, než snášet tu bolest. Nebrala mi telefony, neodpovídala na zprávy. Nevěděli jsme, kde holky jsou. Bylo to jako kdyby se po nich slehla zem. Nezanechaly nám žádné vodítko. Poslední stopa bylo auto na parkovišti u letiště. Esmé netušila, kam by její dcery mohly odletět a ani nad tím moc nepřemýšlela, příliš ji to bolelo, než aby nad tím přemýšlela.

 

Jasper se uzavřel do sebe, bylo to pro něj dvojnásob těžší, protože musel snášet emoce všech. Alice mu opravdu chyběla a on hrozně litoval té pitomé sázky. Myslím, že Alici opravdu miluje. Už nepřijímal čísla žádných dívek a já také ne.

 

Edward byl ale úplně jiný případ. Flirtoval jak jen mohl a tvářil se, že je v pořádku. Jasper mi prozradil, že není, že z Edwarda cítí smutek. Když jsem se na to Edwarda zeptal, jenom prohodil něco o tom, že plácám nesmysly a odjel na noc pařit. Snažil se odreagovat co nejvíc, jenom aby nemyslel na Bellu. Při těch jejich hrách se do ní očividně zamiloval.

 

Doufal jsem, že se holky brzy vrátí, jinak to zřejmě ani jeden z nás nezvládne.

 

Alice

 

Měla jsem sen.

 

Byla jsem v lese. Bloudila jsem tam a cítila prázdnotu. Najednou se tam objevil Jasper.

 

„Jaspere,“ zavolala jsem na něj a běžela k němu.

 

Jasper se jen zasmál a podíval se na mě povrchně.

 

„Vážně si myslíš, že bych o tebe opravdu stál? Tak hloupá snad nejsi.“

 

„Ale já tě miluji. Proč mi ubližuješ?“

 

„Kdybys nebyla tak hloupá, tak se sebereš a začneš zase žít, ale ty jsi jen troska.“

 

„Já nejsem troska!“ zakřičela jsem.

 

Najednou jsem se s křikem probudila. Co to znamenalo? Ať už to bylo cokoliv, rozhodla jsem se, že tohle musí přestat. Už žádné trápení, ne kvůli někomu, komu jsem ani nestála za špetku citu. Trápila jsem se kvůli Jasperovi až moc dlouho, nevnímala jsem. Věděla jsem, že holky mi nosí krev a že ji piji, ale jinak nic.

 

„Alice, jsi v pořádku? Slyšela jsem křik,“ ozvala se Jane za dveřmi.

 

„Ano, jsem v pořádku a víc než to, za chvíli jsem u vás,“ zavolala jsem na ni.

 

Zapnula jsem si mobil, abych zjistila, kolik je hodin. Hned po zapnutí jsem zjistila, že mám hrozně moc nepřijatých hovorů a nepřečtených zpráv od Jaspera. Jedním kliknutím jsem vše smazala, nechtěla jsem to číst. Po kouknutí na čas, jsem s hrůzou zjistila i datum, byla jsem v limbu dva měsíce. Tak dlouho jsem neměla sprchu a nebyla nakupovat. No, holky asi budou muset chvíli počkat. Sundala jsem ze sebe oblečení, které mi oblékly na spaní a šla se vysprchovat.

 

Sprcha mi trvala snad půl hodiny. Venku už byla tma, když jsem se sprchou skončila. V županu jsem se dívala po pokoji a hledala nějakou tašku s oblečením. Po chvíli jsem něco našla, ale místo oblečení na mě vykouklo fotoalbum. Moc dobře jsem věděla, co je v tom za fotky, ale pokud se nebudu schopna podívat na fotky, jak se budu moct setkat s Jasperem tváří v tvář? Sedla jsem si na křeslo u krbu a odhodlaně jsem album otevřela. Nebylo to tak hrozné, jak jsem čekala, i když to bolelo, dalo se to přežít. Na první fotce byl jenom Jasper v obleku, který měl představovat oblek sluhy. Na dalších fotkách jsem byla jenom já, ale pak už jsme na všech fotkách byli společně. Vypadali jsem tam oba tak šťastní, tenkrát bych ani nepomyslela na to, že by mě Jasper byl schopen takhle zradit a že všechny ty fotky jsou vlastně lež. Unikl mi tichý vzlyk, ale ovládla jsem se. Už žádný smutek kvůli němu, už nikdy. Pomalu jsem roztrhla naši první společnou fotku a hodila ji do ohně, pak druhou, třetí a pak jsem se rozhodla, že tam hodím celé fotoalbum naráz.

 

„Miluji tě, Jaspere Cullene, vždycky budu, ale už se kvůli tobě trápit nebudu,“ řekla jsem potichu a hodila celé fotoalbum do ohně.

 

Převlékla jsem se do celkem ucházejícího oblečení a vyšla ven ze svého pokoje. Všude kolem pobíhalo plno upírů, hned mě odchytila Jane a odtáhla mě do nějakého pokoje.

 

„Alice?“ zeptaly se mě šokované sestry.

 

„Ano, jsem to zase já. A teď  byste mi mohly vysvětlit, co se tady děje.“

 

„Strýčkové odjíždějí na týdenní dovolenou a řekli, že si můžeme uspořádat večírek, celá garda je nadšená a hádej kdo má na starost přípravu?“ řekla Bella.

 

„My?“ zeptala jsem se s nadějí v hlase.

 

„A nejen my, ale i Jane, Demetri, Alec a Felix, i když kluci budou spíš jenom dělat co jim řekneme my,“ řekla Rosalie.

 

„Bezva. A kdy se ten večírek koná?“ zeptala jsem se.

 

„Zítra večer,“ řekla Jane.

 

„Tak to se stihne, když se do toho hned dáme, takže zavolejte všechny, kdo má pomáhat, ale rozhodně ještě někoho, protože pochybuji, že to sami zvládneme,“ řekla jsem.

 

„Dobrá, hned seženu pár lidí navíc,“ řekla Jane a vyběhla z pokoje.

 

Teprve teď jsem si uvědomila, že jsou všichni moderně oblečeni, konečně. Bella a Rosalie mě objaly a nechtěly pustit.

 

„Alice, jsme tak rády, že už je ti lépe.“

 

„Já taky.“

 

„A, co se stalo, že jsi najednou tak procitla?“ zeptala se mě opatrně Bella.

 

„Měla jsem sen, ve kterém jsem si uvědomila, že mi to za to vůbec nestojí, takže stará Alice je zpět,“ řekla jsem vesele a pustila se do plánování večírku.

 

Nakonec se nám podařilo sehnat dost pomocníků a všichni dělali, co jsem jim řekla, aby byla párty perfektní. Byla jsem ve svém živlu a holky mi daly volnou ruku, prý, že stejně dělám nejlepší párty já. Velký sál jsem za pár hodin proměnila k nepoznání. Na stropě byly teď přidělaná světla různých barev a výzdoba byla také skvělá. Kdyby sem někdo teď přišel, zřejmě by si to tu spletl s tanečním klubem. Byla jsem na své dílo patřičně pyšná a všichni ho moc chválili.

 

Druhý den přišlo na řadu nakupování. Nasedli jsme spolu s Jane, Alecem, Demetrim a Felixem do limuzíny a ta nás odvezla do jednoho z nejlepších nákupních center.

 

Prvně přišlo na řadu oblečení. Koupila jsem si několik společenských šatů na akce, které se ve Volteře budou pořádat a také nějaké oblečení na normální nošení. Pak přišly na řadu boty. Vyzkoušela jsem tolik párů bot, že se prodavačky nestačily divit, nakonec jsem jich nakoupila asi deset. Nakonec mě čekaly líčidla a doplňky. Myslím, že jsem toho koupila dost na půl roku dopředu, ale stejně jsem věděla, že za dva týdny si půjdu koupit opět něco nového. S rukama plnýma tašek jsme došli k limuzíně a dali to do kufru.

 

Poté jsme se rozhodli jít ještě na něco do kina, času jsme měli dost. Vybrali jsme si nějakou komedii a koupili jsme lístky. Film vcelku ušel a docela jsem se pobavila.

 

Po kinu jsme se vydali zpátky do Volterry. Když jsme dorazili, měli jsme dvě hodiny, než večírek začne. Dala jsem si sprchu, umyla si vlasy, vyfoukala si je, oblékla se do oblečení na párty, které se skládalo z fialového trička, černé minisukně a černých balerínek. Nakonec jsem se namalovala lehce fialovými, očními stíny a leskem na rty. Šla jsem za Rosalie a za Bellou a společně jsme šly do sálu. Když jsme vešly do dveří, všichni přestali tancovat a fascinovaně na nás koukali, vypadaly jsme dobře. Usmála jsem se a podívala se na Bellu a Rose.

 

„Holky, myslím, že sestry Evensonovy se vrátily.“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tři bratři, tři sestry. To bude zajímavé 2 - 1. kapitola:

 1
1. cherry
15.07.2013 [18:28]

Pořád jsem nepochopila jestli je Alice a spol upíři, poloupíři nebo něco jineho.. Když muže spát.. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!