Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Together we are strong 8. kapitola

ofic. poster


Together we are strong 8. kapitolaŽivot v Helsinkách není jednoduchý.

Pohled Belly:

 

Měla jsem hned zabaleno. Na chodbě už na mě čekali Jane, Alec a Angie. „Jdeme,“ zavelela jsem.


Z letiště jsme odletěli soukromým letadlem přímo do Helsinek - našeho nového domova. Aro nám už koupil dům v jedné čtvrti pro bohaté. Na letišti na nás už čekala naše auta. Pro mě černé BMW, pro Jane červené Porche a pro Angie a Aleca zelenou Mazdu 2. Vysokou rychlostí jsme vyrazili k našemu novému domu. Byl až úplně na konci, skoro u moře.


Zaparkovali jsme na příjezdové cestě a vyrazili na prohlídku domu. Dole byl fialový obývací pokoj (pro lidi, aby nezačali mít podezření) a pak ještě knihovna. V patře byly troje dveře.


Angie s Alekem si vzali ten uprostřed, byl totiž největší. Já si vzala ten nalevo, ze kterého bylo vidět na moře, a na Jane zbyl ten napravo.


Hned potom, jak jsme se zabydleli, mě Jane vytáhla na nákupy. Naše dvojka s námi nešla, měli něco na práci. Jeli jsme do nákupního centra, byla to představa ráje podle Jane. Překvapením bylo, že mě netáhla do obchodů, procházely jsme a míjely jeden za druhým a ona mířila dál. Aha, už to vidím - mířila do salónu krásy.


„Dobrý den, mám tu rezervaci na jméno Volturiová,“ promluvila na dámu za pultem. Slyšela jsem její myšlenky. Páni. Co dělají tady, takhle přece nemůžou vypadat normálně. Raději jsem to nevnímala.


Přiběhla k nám nějaká kadeřnice: „Dobrý den, jsem Kate. Takže, co si budete přát?"


Opět promluvila Jane: „Tady sestra by potřebovala něco udělat s vlasy.“ Kate mě hned usadila do pohodlného křesla. Umyla mi vlasy a pak mi je začala stříhat. Koukala jsem na to v zrcadle, ale pak ho Jane zakryla a já neviděla, co se mnou dělají. Trvalo to další hodinu. Obě okolo mě lítaly, až nakonec odstoupily a Jane odkryla zrcadlo.


Zkoprněla jsem úžasem. Kdybych nevěděla, že jsem to já, asi bych se nepoznala. Vlasy jsem měla zkrácené - ty nejdelší byly k ramenům a nejkratší jsem měla dlouhé jen pár centimetrů. V hnědých vlasech jsem měla červené a blonďaté proužky. Lítaly mi na všechny strany - prostě bomba!


„Děkujeme,“ pověděla Jane a už mě tahala dál po nákupech. Strávily jsme tam zbytek dne, až do zavíračky - jako vždy. S plným kufrem auta jsme vyrážely domů.


OoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoO


Po ránu jsme se připravily do školy. Jane už mi připravila věci na sebe. Bylo září, takže bílé šaty s květinovým vzorem, které se vlnily nad koleny. Vepředu měly docela velký výstřih, ale no a co. Přes to jsem si vzala zelený kabátek a na nohy zelené páskové střevíčky. Mohla jsem vyrazit. V obýváku na mě čekali Jane, Alec a Angie. Jane na sobě měla červenou minisukni a k tomu černé kozačky a nahoře černý top a přes něj červené bolerko. Angie na sobě měla proužkované kraťasy a k nim žlutou halenku a přes ni sáčko. Alec k ní dokonale ladil, měl tmavé džíny, světlé sako a pod ním žlutou košili. Teď jsme mohli vyrazit.


Každý jel vlastním autem. Teda Angie a Alec spolu. Všichni jsme milovali rychlou jízdu. Připomínalo mi to tu dobu s Jacobem, když jsem prahla po nebezpečí. Do školy jsme dorazili celkem brzo, zašli jsme do kanceláře. Aro nás už prý přihlásil jako sourozence Jane, Aleka, Francesku (moje jméno - podle Františka z Asisi patrona Itálie) a jejich adoptovanou sestru Angelu - všichni samozřejmě Volturiovi. Naši rodiče jsou burzovní makléři a nemají na nás čas, a tak nás všechny poslali sem.


„Dobrý den, jmenuji se Francesca a tohle jsou mí sourozenci, jsme tu první den,“ řekla jsem sladce paní za stolem. Slyšela jsem, jak se jí zastavilo srdce, ale nic to se mnou nedělalo. Svou schopností jsem zaštítila i ostatní, takže nikoho z nás nestravovala žízeň a všichni jsme se drželi vegetariánství. Ale přesto musíme i tady nosit červené čočky, co kdyby se tu objevili nějací jiní upíři.


„Jistě. Tady máte rozvrhy hodin. Všichni nastupujete do prváku, že?“ sekretářka se probudila ze svého transu.


„Děkujeme a sbohem.“


Jak jsme vyšli z kanceláře, upřelo se na nás spousta pohledů, protože do školy začali přijíždět žáci a my jsme byli čerstvé maso.


Slyšela jsem ty myšlenky kluků a měla toho dost. Byli jsme pro ně prý ideální: krásné jako modelky a bohaté, když chodíme na tuhle školu. Byli to všichni do jednoho namyšlení frajírci.


Zato dívčí myšlenky byly plné vzteku a žárlivosti. Každá, co měla kluka, si ho hned šla ohlídat. Jako kdybychom chtěly ty blby.
Jak jsem pochopila z jejich myšlenek, čekali na místní „dokonalý pár" - královnu krásy a hlavní roztleskávačku Carol a kapitána hokejového týmu Björna. Kdo jiný by to byl.


Na parkoviště právě vjelo nablýskané Ferrari a v něm oni. Čekalo se, co udělají při pohledu na nás. A co se stalo? To co vždy!!!
Björn na nás koukal jak na anděly a v mysli plánoval, jak mě pozve na schůzku, a já štěstím omdlím – no fuj.


A Carol, ta by nás nejraději uškrtila hned na místě. Byla to taková druhá Jessica, zmalovaná nána.


A jak to tak bývá. Do zítřejšího dne se „dokonalý pár" rozešel a my tu museli trávit další čtyři roky.


No potěš pánbůh!!!

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Together we are strong 8. kapitola:

 1
9. Kačka
02.05.2012 [22:58]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Wera
16.04.2012 [17:09]

Wera Emoticon Emoticon

15.12.2011 [15:28]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. elis
09.12.2011 [10:46]

boží.honem další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. martty555
09.12.2011 [10:04]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Jana
08.12.2011 [21:53]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.12.2011 [21:31]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon

2. Simona
08.12.2011 [21:03]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.12.2011 [19:26]

KacenQaCullenČlánek jsem ti opravila, ale dávej si pozor na následující nedostatky. Díky.

+ čárky,
+ překlepy,
+ nepoužívá se caps lock, jestli chceš něco zvýraznit, tak kurzívu,
+ píší se 1 nebo 3 vykřičníky - ne méně, ne více,
+ počáteční uvozovky jsou vždy dole,

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!