Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Together we are strong 21. kapitola

katealice


Together we are strong 21. kapitolaUrychlený odjezd.

Pohled Belly:


Během chvíle jsme dojeli ke klubu, vystoupili jsme a vydali se na parket. Tancovali jsme nějakou dobu, až jsem slyšela podezření v myšlenkách lidí okolo. Raději jsem ostatní upozornila a šli jsme si sednout k tomu nejvzdálenějšímu stolu. Když ale začali hrát pomalou písničku, všechny páry se zvedly. Vlastně Edwarda musela tahat Tanya skoro násilím, protože pořád zíral na mě. Někdy je opravdu nepříjemné, jak je beznadějně zamilovaný. Takhle jsem se chovala předtím já, topila jsem se v jeho zlatých očích a zastavil se mi dech pokaždé, když mě políbil.


U stolu jsme zůstaly samy s Jane, ale to se mělo brzo změnit, neboť si se mnou chtěla Alice promluvit. Byla zvědavá na můj příběh, mělo mě napadnout, že jí ta zkrácená verze nebude stačit. Ptala se mě na Edwarda, ale i na Jacoba. Já jí vyprávěla o své závislosti na jeho hlasu. Byla jsem ráda, že Alici nebaví knížky, jinak by znala ten citát z mé oblíbené knížky - Na Větrné hůrce. Objevila jsem ho až po Edwardově odchodu, zvlášť se mi líbilo to „vysál krev“, přesně to na něj sedělo.


Snažil se za sebou sice zamést stopy, ale nemohl se ode mě odpoutat - to, jak schoval moje věci pod uvolněné prkno v podlaze. Našla jsem je, když jsem se tam vrátila pro pár osobních věcí. Bylo to pár dní po mém pohřbu a já se zašla podívat na svůj hrob. Dolů pod náhrobek jsem dopsala své motto: Láska je věčná. Rychle jsem odtamtud vypadla, nechtěla jsem potkat nikoho známého. Asi by z toho dostali infarkt.


Alice mě už zbytek noci nechala a já jí byla neskonale vděčná, neboť její otázky vyvolaly nepříjemné vzpomínky. Vzpomínky na dobu po jeho odchodu. Co by se asi stalo, kdybych se tehdy dala dohromady s Jacobem - žila bych teď v La Push se svým manželem a několika dětmi, ale byla bych opravdu šťastná? A co on?


OoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoO


Plynuly dny a naše vztahy s Cullenovými se prohlubovaly. Alice vyrážela na nákupy vždy jenom s Jane a staly se z nich nejlepší kamarádky. Emmett, Bob, Jasper a Alec se spolu pravidelně dívali na zápasy, buď u nás, nebo u nich. Esmé přišla na to, že Angie ráda navrhuje, a od té doby nevylezly z Esméiny pracovny. Carlisle chodil do práce. A zbytek - Tanya se snažila nenechat nás s Edwardem pohromadě, ale měla smůlu, čas od času potřebovala na lov. To jsme pak spolu trávili celý den a povídali si. Jiskření mezi námi sílilo a my se ho snažili nevnímat. On si nebyl jistý, stále miloval Bellu a myslel, že ji podvádí, a já jsem prostě nemohla zapomenout, jak mě opustil.


Tanya byla čím dál víc naštvaná a já se nemohla jinak než smát. Snažila se mi nějak ublížit, ale nepočítala s tím, že jí čtu myšlenky. Vždy jsem se řehtala jak pominutá, když vymyslela nový plán, až si Cullenovi mysleli, že jsem asi blázen. Ale vidět v jejích myšlenkách, jak se mě snaží zabít všemi možnými způsoby, kdo by se nesmál?


Alice mě začínala více a více podezírat, neustále mě sledovala a to mi opravdu nebylo příjemné, strašně jsem si přála, aby konečně zjistila pravdu, ale zároveň jsem nechtěla, aby mě brali jako Bellu, já jsem totiž jiná. Nakonec to za mě vyřešil osud, nebo spíše Aro.


Jednou, když jsem přišla ze školy, čekala na mě ve schránce obálka nadepsaná známým písmem, byla určená mně. Opatrně jsem ji otevřela a začala číst.


Milá Iss,

už tak dlouho jsem vás neviděl. Ve Volteře je bez vás ticho jako v hrobě a ze mě se stává starý mrzout. Ale o tom jsem psát nechtěl, blíží se datum, které se stalo mým oblíbeným dnem. A to den, kdy ses stala mojí dcerou - 27.4. Zvu tě na tvoji oslavu, samozřejmě s sebou vezmi i ostatní a já doufám, že se tady chvíli zdržíte. Heidy už vše zařídila - máte rezervovanou letenku a na letišti vás bude čekat limuzína. Všichni se na vás už moc těší a já samozřejmě taky.


Tvůj otec, Aro Volturi


To znamená, že už se sem asi nevrátíme, ostatní se budou chtít ve Volteře chvíli zdržet a to by se místním učitelům asi nelíbilo. Moje poslední šance, aby Cullenovi znali pravdu, ale nechtěla jsem jim to usnadnit. Je tu jediná možnost - dát jim nápovědu.


Než dorazili ostatní domů, stihla jsem nám zabalit věci a napsat dopis pro Edwarda. Položila jsem ho na stůl v kuchyni a v tu chvíli bouchly dveře a v nich ostatní. Mlčky jsem ukázala na dopis od Ara a oni si ho přečetli. Podle kufrů u dveří pochopili, co se chystá, a s kufrem v ruce se vydali k autům. Já jsem ještě sebrala Arův dopis a své věci a naposled se podívala na náš bývalý dům.


Sbohem. A vyjeli jsme na letiště.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Together we are strong 21. kapitola:

 1 2   Další »
05.05.2012 [2:35]

monokl009 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. Kačka
02.05.2012 [23:56]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. Wera
16.04.2012 [19:06]

Wera Emoticon Emoticon

13. Ceola
19.02.2012 [21:05]

Skvělé...těším se na další :)) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Jana
19.02.2012 [19:37]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.02.2012 [19:00]

AddyCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Roel
19.02.2012 [18:40]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.02.2012 [17:31]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. martty555
19.02.2012 [17:04]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. marcela
19.02.2012 [16:39]

Prosííím,prosíííím,prosííím další. Emoticon Emoticon Já vím jsem závislák,ale když ono je to tak hezký. Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!