Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » To jsem Já! (1)


To jsem Já! (1)Tak mám tu novou povídku na pokračování.Zatím nevím kolik bude mít kapitol,ale to je asi dobře=)První kapitolka nese název-STARÁ LÁSKA NEREZAVÍ.A proč takový nadpis?Si přečtěte a uvidíte jen doufám že mě Team Jacob a Team Edward neukamenují=P Budu ráda za všechny komentíky...

                                           Stará láska nerezaví

Jmenuji se Isabella Swanová a je mi 17 let. Ale mám radši oslovení Bella nebo Bells, připadá mi to lepší. Právě jsem se přistěhovala za svým otcem policejním náčelníkem Charliem do Forks. Mimochodem do města, které je neustále pod příkrovem šedivých a hustých mraků. Stojím ve svém novém pokoji a skládám si něco málo z oblečení do skříně, když v tom na mě ze zdola volá Charlie ,,Bello, Bello pojď prosím dolů máme návštěvu. ‘‘ Povzdychla jsem si, ale sešla jsem schody dolů do obýváku.

Když jsem vešla do obýváku nestačila jsem se divit kdo nám to sedí na pohovce. Jacob, má dětská a zároveň tajná láska, ještě z dob kdy jsem jezdila do Forks na prázdniny. ¨,, Ahoj Jacobe ‚‘‘ pozdravila jsem ho a div mu neskočila kolem krku, ale to jsem se ovládla. ,, Ahoj Bells, ty jsi nám zkrásněla‘‘ pozdravil mě Jacob. Nad jeho lichotkou v pozdravu jsem se musela usmát, protože to bylo od něj velice hezké. Charlie asi vytušil, jaká atmosféra se nese pokojem, a tak raději odjel s Jimem na ryby, aby nás nerušil v našem povídání.

Seděli jsme na pohovce určitě dobrých pár hodin a vyprávěli si různé historky a věci, které se změnily od doby mé poslední návštěvy. S Jacobem jsem se vůbec nenudila, dokázal mě bez problémů rozesmát. Kolik je hodin jsem si uvědomila, až poté co Charlie otevřel dveře a začal vyhánět Jaka domů. Ještě jsme se stihli domluvit na následující den, že pojedeme navštívit známé v La Push a už byl pryč.

Hned jsem se odebrala do koupelny a napustila plnou vanu horké vodu a lehla si. Netuším, jestli mě přemohl spánek nebo jen myšlenky na zítřek, na školu, lidi v ní a na Jacoba, ale brzy jsem pocítila chlad na těle, tak jsem raději vylezla, usušila vlasy a zalezla do své připravené postýlky. Kupodivu jsem se přistihla, že se usmívám. Děkovat jsem mohla jedině Jacobovi. Než mě pohltil spánek problikla mi hlavou jedna jediná, ale důležitá věta- Stará láska nerezaví. A pak už jen tma a nic.

Ráno mě probudil z krásného snění ten otravný budík s příšerným zvukem, který mi oznamoval, že se musím vydat směr Střední škola ve Forks. Vstala jsem a hodně dlouho zírala do své uboze vybavené skříně a nevěděla co na sebe. Nakonec vyhrály khaki kalhoty a modrá halenka s menším výstřihem. Vlasy jsem si sepnula modrou sponou, popadla batoh a běžela dolů udělat Charliemu snídani. Rychle jsem usmažila vajíčka a slaninu, položila to na stůl. Vzala jsem z věšáčku klíčky od svého červeného náklaďáčku a, už sem vyrážela vstříc novému poznání.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek To jsem Já! (1):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!