Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » To, co byste nikdy nečekali 25. kapitola

ttttttttttttttttttttttttt


To, co byste nikdy nečekali 25. kapitolaDalší dílek, ještě jich pár bude a potm zase konec. Doufám, že se vám tento dílek bude líbit a věnujete mu komentář. Jiank bych ho chtěla věnovat Kecce a Neymiss, protože jenom díky nim jsem se na to ještě nevykašlala. Mimochodem nevím, kdy bude další, protože toho je ve škole docela dost, ale potom se budu snažit vám to vynahradit. Zatím se mějte, Adioma!

 

„Láska všechno překoná, ale ta z tvé strany nic neudělala!“ vyjela jsem na něj a v rychlosti jsem restauraci opustila. Šla jsem do garáží, kde jsem měla auto a v rychlosti jsem vyrazila někam, kde bych mohla být sama. Dostala jsem se až do nějakého jiného města, kde jsem se měla v plánu najíst. Našla jsem si příjemnou restauraci a něco jsem si objednala. Najednou si ke mně někdo sedl.

„Ahoj Bello,“ pozdravilo mě neznámé dítě. Byla to holčička a mohlo jí být kolem 6 let.

„Ahoj, ty mě znáš?“ zeptala jsem se jí a ona s úsměvem kývla.

„Jsem tu, aby ti pomohla rozhodnout se,“ řekla mi a já se zarazila. Najednou u nás byla servírka a pokládala přede mě jídlo. Dívenka si objednala vodu, kterou jí hned donesla.

„V čem rozhodnout?“ zeptala jsem se jí, ale ona jen kroutila hlavou.

„Upozorňovali mě, že jsi trochu pomalá, ale neřekli mi, že až tak,“ řekla mi s úsměvem.

„Kdo ti, co měl říct?“ zeptala jsem se jí s plnou pusou.

„Já patřím ke společenství poloupírů. My nás bráníme, před ostatními upíry, ale vy jste vyjímeční. A nejvíce ty,“ řekla mi upřímně a já jen sklopila hlavu.

„No tak. Bello, my vidíme vztahy a další věci. Váš vztah s Edwardem je z rodiny tím nejsilnějším a proto nechápu, proč se tomu všemu tak bráníš. Miluješ ho a on tebe, co je na tom tak těžkého?“ zeptala se mě a já jen vyvalila oči.

„Není to jednoduché. Zase mě opustil,“ řekla jsem jí a on kývla.

„Ale vrátil se, to musíš uznat,“ připomněla mi a já kývla.

„Ty mě sleduješ?“ zeptala jsem se jí.

„Ne, nesleduju. Jen na tebe občas dávám pozor, jsi vyjímečná a my musíme dávat pozor, aby se ti nic nestalo,“ řekla mi popravdě a napila se vody.

„Jsi poloupírka?“ zeptala jsem se jí. Ona je zavrtěla hlavou.

„Nejsem poloupírka, ale moji rodiče jimi jsou. Jsem v podstatě hodně zvláštní, skoro jako tvoje děti, ale oni budou unikát. Bell, asi by jsi měla jít. Mají o tebe strach,“ řekla mi a já kývla.

„Kdy tě uvidím?“ zeptala jsem se jí, ale ona se jen tajemně zasmála.

„Až zase budeš tak moc nerozhodná,“ řekla mi vesele a odešla. Zavolala jsem servírku a vše zaplatila. Hned potom jsem vyšla ven, kde mezitím začalo sněžit. Pomalu jsem došla k autu a sedla si do něj. V rychlosti jsem se podívala na mobil, kerý jsem zde nechala. Bylo tam hodně nepřijatých hovorů, ale já se rozhodla to neřešit a vyjela jsem zpět. U domu na mě již všichni čekali.

„Kde jsi byla?“ vyjela na mě hned Lana.

„Na obědě a trošku jsem se projela,“ řekla jsem jí upřímně a ona kývla.

„Bell, koupila jsem něco rpo děti, pojd´ mi to zkritizovat,“ požádala mne Alyssa a já ji s kývnutím následovala do pokoje pro ně. Bylo tu hodně tašek s oblečením.

„Není tam jen oblečená, že ne?“ zeptala jsem se jí vyděšeně a ona k mojí smůle kývla.

„Bell, tvoje děti budou rozmazlované, zvykej si na to,“ upozornila mne a já kývla.

„Na tohle si nejde zvyknout,“ přiznala jsem se jí a ona chápavě kývla. Hned potom mi začala ukazovat různé kousky oblečení, musím říct, že bylo nádherné, ale pro miminka ho byla škoda.

„Kolik jsi za to utratila? A chci pravdu!“ zeptala jsem se jí a ona jen sklopila pohled.

„Bylo to hodně přes 2000 dolarů,“ řekl za mnou Joe.

„Tos jí nemohl zastavit?“ vyjela jsem na něj, ale on jen kroutil hlavou.

„Bell, já bych to bral v pohodě, protože takhle je většina nakoupena a ty již tolikrát na nákupy nemusíš,“ řekl mi a já s úsměvem kývla.

„Vybalíme to?“ zeptala se mě Alyssa vesele a já kývla. Joe se k nám přidal. Pomalu jsme se zbavovaly tašek, ale najednou se Joe ozval.

„Kam mám dát tohle?“ zeptal se nás a v ruce držel 2 úplně stejné kousky.

„Co kdyby jsio si to vzal v noci?“ navrhla jsem, ale on mě spražil pohledem.

„Lásko, to není špatný nápad,“ připojila se ke mně Alyssa. Joe se na nás zhrzeně podíval.

„Mamííí, oni mi ubližují!“ vykřikl najednou, ale my s Alyssou jsme se jen smáli.

„Ano, co se děje?“ zeptala se Lana, když k nám dorazila.

„Oni chtějí, abych si tohle oblékl v noci,“ a ukázal na obleček.

„To ti nebude,“ řekla mu Lana a chtěla odejít, ale on jí v tom zabránil, protože jí chytl za nohu.

„Co bych taky mohl čekat od ženský, půjdu za tátou,“ oznámil nám a v rychlosti se sebral a odešel. My tři jsme ho se smíchem následovaly.

„Tatííí, oni mě chtějí zabít,“ vykřikl hned, jak uviděl Nicka. Ten se dole bavil s Cullenovými.

„Jako by to šlo,“ zašeptala jsem si sama pro sebe.

„A ta uprostřed se na to už chystá,“ žekl mu a ukázal na mě.

„Jak si to o mě můžeš myslet?“ vyjekla jsem překvapeně.

„Tak tati, potrestáš ji?“ zeptal se ho, ale Nick se jen zasmál.

„A co kdybych potrestal tebe?“ navrhl mu a Joe se zašklebil.

„Tady mě nikdo nemá rád!“ vykřikl a šel ke Cullenovým.

„Esme, neadoptujete mě?“ zeptala se jí a ona se na nás šokovně podívala.

„Ale jasně, proč ne!“ vykřikl Emmett a už k němu běžel.

„Jestli se od nich necháš adoptovat, skončili jsme spolu!“ upozornila ho Alyssa a šla nahoru.

„Ted´ sis to zavařil!“ řekla jsem mu popravdě a následovala ji nahoru. Našla jsem ji v dětském pokoji, jak přendavá oblečení. Po pár minutách se ozvalo jemné zaklepání na dveře.

„Vstupte,“ řekla Alyssa a dovnitř nevstoupil nikdo jiný než Edward.

„Alysso, máš jít dolů,“ řekl mojí společnici a ona se s kývnutím zvedala.

„Ty nejdeš s ní?“ zeptala jsem se, když byl ještě v místnosti.

„Ne, já si chci s tebou promluvit,“ řekl mi a tázavě se na mě podíval.

„Tak mluv,“ pobídla jsem ho a on kývl.

„Dneska v té restauraci jsi říkala, že láska by všemu zabránila, ale taky nemusela. Její schopnost dokázala všechno zamezit, proto jsem tě opustil a jim to připadalo nesmyslné,“ řekl mi a chtěl pokračovat, ale já ho zarazila.

„Sypeš mi do rány sůl,“ upozornila jsem ho a on kývl.

„Já jsem ti chtěl říct, že tě pořád miluji a nikdy se moje city k tobě už nezmění. Nikdo je nezmění a je mi jedno jestli mě nenávidíš, ale já tu budu a budu vychovávat naše děti. At´ se ti to líbí nebo ne !“ řekl mi rozohdně a já se zastavila v půlce dechu.

„Nenávidím tě!“ zašeptala jsem, ale on se jen zasmál.

„Nenávist je vášnivý cit,“ upozornil mě a pomalu ke mně přicházel.

„Ublížíš mi ještě jednou a přísahám, že tě zabiju,“ řekla jsem mu a on kývl.

„Nikdy bych ti už neublížil,“ zašeptal mi do ucha a opatrně mě opřel o zed´.

„Moje rodina by tě zabila, kdyby se to stalo,“ upozornila jsem ho a on jen kývl.

„Ta moje by mě za to zabila, takže už mě to ani nenapadne,“ ujistil mě a opatrně mě políbil. Nejdřív jsem byla pasivní, ale jakmile se mi jeho jazyk dobýval do úst, musela jsem reagovat a trošku jsem je otevřela. Jeho zvědavý jazyk mě hned začal prozkoumávat.

„Povedlo se!“ ozval se výkřik z obýváku a já od Edwarda odskočila.

„Co se povedlo?“ zeptala jsem se ho vyděšeně.

„Dali jsme se dohromady a Alice to oslavuje,“ oznámil mi a já mu skočila do náruče a zuřivě jsem ho líbala.

„Tohle mi chybělo?“ zašeptal mi do ucha a já se na něj tázavě podívala.

„Co ti jenom mohlo chybět?“ zeptala jsem se nevěřícně.

„Ty a tvoje tělo. Tvá osobnost, prostě ty!“ řekl mi rozhodně a vášnivě mě políbil.

„Jsem jenom obyčejná holka,“ namítla jsem, ale on jen kroutil hlavou.

„Už jako člověk jsi byla nádherná, ale ted´ jsi prostě přenádherná. Může za to i těhotenství, které ti přidává na správných místech,“ zešeptal mi do ucha a přitom mi přejel po ňadrech a citlivé bradavky mu odpovídaly.

„Edwarde, nebud´ perverzní!“ upozornila jsem ho, ale on jen s úsměvem pokračoval.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek To, co byste nikdy nečekali 25. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!