Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » To, co byste nikdy nečekali 16.kapitola


To, co byste nikdy nečekali 16.kapitolaDalší dílek. Konečně se zbavíme Tanyy. Doufám v hodně komentů, jinak nebude pokráčko! Jinak tahle kapitola je pro Janu02 a pro Odehnalku a samozřejmě i pro stálé čtenáře.

„To bys mi neudělala.“ vykřikl naštvaně.

„Ale udělala! Nesmíš provokovat.“ upozornila jsem ho a šla jsem do kuchyně, kde jsem si vzala něco k jídlu a šla jsem ven na zahradu. Opatrně jsem vylezla na strom, bylo to jiné, pomalu jsem cítila, jak mě starosti opouštějí.

„Bello, kde jsi?“ ozvalo se od domu. Byl to Nick.

„No tak, Bells, vrat´se.“ přidala se i Lana. Po pár mintuách to vzdali a vrátili se zpět do domu. Nevím, jak dlouho jsem tam seděla, ale najednou za mnou přišla Holly.

„Máš v plánu strávit tu věčnost?“ ptala se vesele ze země.

„Nevím. Pojd´ nahoru.“ řekla jsem jí a ona se během pár minut objevila vedle mě.

„Vymyslela jsi něco?“ ptala se mě zvědavě.

„Já bych rovnou vraždila.“ přiznala jsem se s úsměvem.

„Joe by nám určitě pomohl. Můžeš použít svou schopnost?“ zeptala se mě s jiskřičkami v očích.

„Nechci se nikomu hrabat v hlavě.“ řekla jsem jí pravdu.

„Stačilo by jen jí. Ty vidíš vše, Edward ne. Ona je před ním může tajit.“ řekla mi a já uznale kývla hlavou.

„Zkusím to. Ty vysvětli Joeovi plán.“ požádala jsem ji a ona kývla.

„Půjdeme?“ zeptala se.

„Jasně.“ přikývla jsem. Ona seskočila první a já ji o pár minut následovala.

„Proč si lezla na strom?“ zeptala se mě jakmile jsem doskočila.

„Je to lepší na přemýšlení.“ přiznala jsem se.

„Soustřed´ se.“ řekla mi a já ývla. Postupně jsem cítila, jak se mi ta schopnost vrací. Během pár chvil už byla zpět. Holly zrovna myslela na to, co bude dělat s Joem v noci.

„Přestaň na to myslet.“ požádala jsem ji a ona s úsměvem přikývla. Opatrně jsem se dotkla její ruky a uviděla jsem její vzpomínky.

„Funguje to?“ zeptala se zvědavě.

„Jasně, že jo.“ žekla jsem jí po právě a vstoupila do kuchyně.

„Kd jsi byla, mladá dámo?“ ozval se naštvaně Nick.

„Na zahradě.“ řekla jsem mu a chtěla jsem jít do obýváku za Alisou.

„Tam si nebyla, neviděli jsme tě tam.“ řekla mi Lana.

„Byla tam. Možná trochu výš než jste se koukali.“ řekla jim Holly.

„Nebyla si na stromě?“ zeptala se Lana.

„Byla.“ přiznala jsem se vesele. Ta holka se mi snad jenom zdá. Proč nám tohle dělá?

„Nudím se.“ přiznala jsem se.

„Cože?“ zeptal se Nick.

„Protože se nudím. Myslel si na to.“ vysvětlila jsem mu.

„Chceš mi říct, že ji máš zpátky?“ ptala se mě vyděšeně Lana.

„Jo. Zatím je to v pohodě.“ řekla jsem jí s klidem.

„Zatím! Pamatuješ, co se málem minule stalo? Umírala si, chceš to zažít znovu?“ ptal se mě naštvaně Nick.

„Přestaň mě vychovávat.“ upozornila jsem ho a šla do obýváku.

„Už ti to řekla?“ zeptala jsem se Joea potichu.

„Jasně. Neboj se, všechno dobře dopadne.“ ujistil mě a já přikývla.

„Belli, nechceš si se mnou zahrát?“ zeptala se mě Alisa.

„Budeme hrát obě?“ zeptala jsem se a ona přikývla. Šla jsem tedy k piánu, kde jsem si sedla na židli a ona si sedla na druhou.

„Kterou si přeješ?“ zeptala jsem se.

„Tu, co obě milujeme.“ řekla mi a já se rovnou pustila do hraní a ona se postupně přidala. Vždycky jsme se dělili na půl.

 http://www.youtube.com/watch?v=t1-Y6HqHqy8

Po skončení se ozval potlesk.

„Bylo to nádherné.“ pochválila nás Lana.

„Děkujeme.“ řekla jsem za sebe i za Alisu.

„Belli, co bys řekla nějeký hře?“ zeptal se mě Joe.

„Vyhraju. Zapomněl si?“ řekla jsem s úsměvem a dotkla se hlavy.

„Tohle není fér.“ řekl naštvaně.

„No jo, ale ty s tím nic neuděláš.“ řekla jsem mu s úsměvem. Sedla jsem si kněmu na gauč a snažila jsem se ho rozesmát.

„Přece nebudeš pořád naštvaný.“ řekla jsem a on se konečně usmál.

„Co bych pro tebe neudělal.“ řekl mi.

„Já jsem unavená. Už půjdu do postele.“ řekla jsem jim a zmizela u sebe v pokoji. Tam jsem si sedla na postel a začala prozkoumávat hlavy ostatních. On ji pořád miluje! Však on přestane o to se postarám. Musím ji zabít. Tohle je určitě Tanya.

Kam jdeš Tanyo?“ slyšela jsem ze spoda.

Do pokoje. Musím někomu zavolat.“ řekla asi Edwardovi.

Jde za mnou.“ upozornila jsem Joea a Holly v myšlenkách. Za pár sekund už otevírala dveře.

Tanyo, copak potřebuješ?“ zeptala jsem se mile.

Tvou smrt!“ sdělila mi a vrhla se na mě. Snažila jsem se dávat pozor na to, abych si nezničila věci v pokoji a tek jsem náš boj přenesla na chodbu. Bohužel Tanya byla mrcha a vrhla nás přes zábradlí.

Nakonec jsme spadli dolů, kde byli všichni až na Joea. Boj pokračoval zde.

Ukradla jsi mi ho.“ vykřikovala neustále.

Neukradla. Víš, jak moc bolí, vidět tě, jak ho objímáš? Asi nevíš.“ odtušila jsem a vyhla se jejímu kopanci.

Udělejte něco. Ona ji zabije.“ ozvala se vyděšeně Esme. Emmett se ke mně už chtěl vrhnout, ale Holly ho zastavila.

Víš Tanyo, čemu ted´ka pomůžeš? Zabiješ mě a má rodina zabije tebe. Já zabiju tebe a tvá rodina zabije mě. Pořád to bude nerozhodný.“ řekla jsem jí a viděla Joea, jak je za ní.

No a co. Zabiju tě a tay tvý spratky.“ řekla mi naštvaně a odhodila mě skrz skleněnou stěnu. Takže nakonec jsem skončila venku na trávě. Ona se hned objevila u mě.

Vzdáš se?“ zeptala se a začala se bláznivě smát.

Zapomeň. Spíš ty by ses měla vzdát.“ řekla jsem jí opatrně.

Nevidím důvod.“ řekla mi a sebejistě se usmála.

Nebud´ si tak jistá.“ ozval se za ní Joe a skočil na ní. Holly mu hned šla pomoct. Během pár sekund byl konec a cítila ve vzduchu spáleného upíra. Nick se hned objevil u mě.

Bolí tě něco?“ zeptal se.

Hlava a myslím, že mám něco i s nohou.“ sdělila jsem mu a on přikývl.

Bello, to si nám to nemohla říct?“ ozvala se naštvaně Lana.

Lano, bud´ v klidu. Mám pocit, že Bella se zase zabíjí svými schopnostmi. Potlač je, jinak se můžeme rozloučit.“ upozornil mě a já ho poslechla. Pomalu jsem své dvě schopnosti potlačovala, abych je neměla. Během chvilky se mi to dokonce podařilo.

Dobře, ted´ tě vezmu do pracovny, kde tě dám trochu dohromady.“ oznámil mi Nick a opatrně mě vzal do náruče.

 

 

Lana

 

Moc se vám omlouváme za Tanyu.“ řekla mi už po 150 Carmen.

V pořádku, jestli bude Bella OK.“ řekla jsem jí.

Samozřejmě, že všechny škody uhradíme.“ oznámil mi Eleazar a já kývla. Po chvilce dolů přišel Nick.

Tak co?“ ptala jsem se ho.

Bude v pořádku. Usnula a tak jsem jí odnesl k nám do pokoje. Bude tam dokud se ten její nespraví.“ řekl mi a já přikývla.

Má nějaká zranění?“ ptala se Alice.

Otřes mozku, nohu má zlomenou, ale ta by se jí měla během noci uzdravit. Potom měla menší šrámy na rukách a na zádech, to by mělo být v pořádku. Pár řeznýcgh ran, ty jsem zašil. Takže jo, měla by se uzdravit.“ řekl nám všem a všichni jsme si oddychli.

Mohl bych za ní?“ zeptl se Edward.

Raději ne. My to s ní probereme a potom ti dáme vědět. Lano, možná byste měli začít dávat dohromady ten pokoj.“ oznámil mi Nick a já kývla.

Kdo mi půjde pomoct?“ zeptala jsem se. Ruku zvedla Joe, Holly, Alisa, Alice, Rose a Esme.

Takže budeme potřebovat ještě jednoho chlapa.“ řekla jsem jim a oni se rozesmáli. Nakonec se přihlásil Emmett, Edward a Jasper. Carlisle s Nickem budou dohlížet na Bells. Denaliovi mi tu nechali jejich kreditku s pinem a zmizeli neznámo kam. Aspoň, že tak. Budeme mít zase na nějakou dobu klid. Ale na jak dlouho?

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek To, co byste nikdy nečekali 16.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!