Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » To, co byste nikdy nečekali 10.kapitola

4.WWewa -S Knihou


To, co byste nikdy nečekali 10.kapitolaDalší dílek a jen tak v další opět Cullenovi. Prosila bych zase komenty a chci vědět, jestli se vám to vůbec líbí

Alisa

 

„Budíček Bello.“ vstoupila jsem do jejího pokoje a roztáhla závěsy.

„Zapomeň.“ zněla její odpověd´.

„Bello, ty si asi zapomněla, ale já tu mám Joa.“ řekla jsem jí a v ten okamžik přede mnou stála.

„To bys mi neudělala.“ řekla vyděšeně.

„Ale ano. Nezapomeň, že je tu i Joe.“ řekla jsem jí a ona se usmála.

 

Bella

 

„Jak to vlastně mezi vámi funguje?“ zeptala jsem se a ona si jen povzdechla.

„Není to jednoduché, protože jsme tři. Holly a já si ho obě nárokujeme a díky tomu vzniká spousta bojů, ale všichni tři se navzájem milujeme.“ řekla mi a usmála se.

„Nežárlíš n ni někdy?“ zeptala jsem se.

„Ale, jo a docela často. Přesto je, ale oba miluju.“ svěřila se mi a krásně se usmála.

„Já si ten váš vztah neumím představit.“ přiznala jsem se jí.

„Neboj se, nejsi jediná.“ uklidnila mě.

„Ok. Takže, co je v plánu?“ zeptala jsem se.

„No, ty se ted´ka zkulturníš a pak půjdeš na snídani. Lana ti udělala od všeho trochu a pak bude zábavný den.“ řekla mi a tajemně se usmála. Jen jsem kývla a ona odešla z pokoje. Vyrazila jsem do sprchy a potom jsem si docela dlouhou dobu vybírala věci. Bylo těžké tu něco najít, ale pár kousků bylo větších. Poté jsem vyšla za vůní, která mě dovedla do kuchyně.

„Bell, udělala jsem ti snad všechno, co máš ráda, stačí si jen vybrat.“ řekla mi Lana a já kývla.

„Kde je Nick?“ ptala jsem se během ládování.

„V nemocnici, ale odpoledne bude doma. Docela ho zajímá průběh těhotenství.“ odpověděla mi a s úsměvem sledovala, jak se cpu. Jakmile jsem dojedla, v kuchyni se hned objevila Holly.

„Bello, jde se hrát.“ řekla mi a já se zatvářila nechápavě. Jen kroutila hlavou a vedla mě do obýváku, kde byl připraven Joe a v ruce držel nějaké hry na playstation.

„Ahoj Bello, mám tu pár her. Kterou chceš?“ ptal se jakmile je všechny přede mě položil. Prohlédla jsem si jejich opbaly a nakonec vybrala nějaká auta.

„Já to tušil.“ řekl, když jsem mu to cd podávala. Dal to doivnitř a po chvilce jsme už soupeřili.

„Porazím tě.“ řekla jsem mu výhružně a on se d´ábelsky zasmál.

„S tím nepočítej. Vyhraje Joe, že lásko?“ řekla Holly a políbila ho.

„Já si vsadím na Bellu.“ řekla pro změnu Alisa.

„Co když prohraje?“ zeptala se Holly.

„Tak, Alisa bude muset jen přihlížet tomu, že si budu užívat jen s tebou.“ řekl jí Joe a políbil ji.

„Co když vyhraju?“ zeptala se Alisa.

„Tak, to bude platit pro ni, kotě.“ řekl jí Joe a políbil ji. Nakonec jsem po 2 hodinách vyhrála a to jen díky tomu, že nás Lana vyrušila a hru vypla.

„To není fér!“ vykřikla naštvaně Holly.

„Máte smůlu. Bella vyhrála, ale můžeš se domluvit s Alysou na jiném trestu.“ navrhla Lana a na Holly bylo vidět, že se snaží něco vymyslet..

„Bell, pojd´ se mnou. Pomůžeš mi připravit ty pokoje.“ řekla mi Lana a já přikývla. Společně jsme se odebrali do druhého patra, kde budou mít pokoje. My je měli ve 3. a a ve 4. patře. Připravili jsme ty pokoje a najednou byla skoro jedna odpoledne.

„Máš hlad?“ zeptala se Lana a já nechtěně přikývla.

„Bella, bude mít hlad pořád.“ řekl Nick, který se u nás zrovna objevil.

„To není pravda!“ vykřikla jsem naštvaně.

„Ale je.“ šklebil se na mě Nick.

„Nechte toho, co by sis dala Bello?“ zeptala se mě.

„Já nevím, co třeba špagety?“ navrhla jsem.

„Dobře. My si dáme s tebou, že lásko?“ podívala se na Nicka.

„Co bych pro tebe neudělal.“ řekl jí roztomile a políbil ji na nos.

„Nechte si to na jindy.“ navrhla jsem jim a Nick na mě potichu, ale zřetelně zavrčel. S úsměvem jsem odcházela do kuchyně, kde zrovna Alisa pila kafe.

„Tak, co?“ zeptala jsem se.

„No, bude si s námi užívat, ale aktivně se zapojovat nebude.“ řekla mi s úsměvem.

„Vyspím se vůbec v noci?“ zeptala jsem se strachem v hlase.

„Doufej, ale nevím. Mám na to dneska strašnou chut´.“ řekla mi a já se jen zasmála.

„Tak si jděte už ted´ven.“ navrhla Lana, která se zrovna objevila u nás.

„Víš o tom, že to není špatnej nápad.“ řekla jen a zmizela ve dveřích.

„Nechceš pomoct?“ zeptala jsem se po chvilce.

„Ne! Ty sed´ a užívej si to, že tě obskakujeme.“ řekla mi a otočila se ke sporáku. Jen jsem si povzdechla a vzala do ruky časopis, který ležel na stole. Byl to katalog s věcmi pro dítě.

„Lano, co je to?“ zeptala jsem se.

„No víš, my chceme zařídit pokojík tomu malému a nakoupit věci.“ řekla mi s úsměvem.

„Tomu nerozumím.“ přiznala jsem se.

„Ty a to malé budete žít společně s námi.“ řekla mi s úsměvem.

„Já nevím jestli je to dobrý nápad.“ přiznala jsem se.

„Všechno bude v pořádku a dokonce i naše zamilovaná trojka uvažuje o delším pobytu.“ řekla mi.

„Budu si to muset rozmyslet.“ upozornila jsem ji a ona jen přikývla. Zbytek dne jsem strávila v jejich společnosti, koukali jsme se na nějaký filmy. Večer se potom vrátil i zbytek.

„Jak jste se měli?“ zeptala jsem se zvědavě.

„Skvěle.“ řekla Alisa.

„Jak pro koho.“ namítla Holly.

„Mám dotaz, paltí ty zítřejší nákupy?“ ptala jsem se.

„Ty platí v každém případě a ještě jsem uvažovala o návštěve salonu.“ přiznala se Holly.

„To není špatný nápad.“ souhlasila Alisa.

„Musím jít taky?“ zeptal se rychle Joe.

„Ty jdeš povinně.“ zarazila jeho možné přemlouvání Alisa.

„Já už se s vámi rozloučím. Jsem docela unavená a jak vás znám, budíček bude brzy.“ řekla jsem s úsměvem.

„S tím pořítej.“ řekla mi Alisa. Ještě jsme se rozloučili a já vyrazila do svého pokoje a potom do sprchy. Strašně jsem se těšila na nákupy, protože půlka mého oblečení mi už byla malá. Myslím si, že ráno přišlo až moc brzy. Jakmile přišel živáý budíček, podívala jsem se ven, kde byla ještě tma.

„Kolik je?“ zeptala jsem se.

„Něco málo po 6. hodině.“ řekla mi Holly. Já se z nich snad zblázním.

„Víš, co? Jed´te beze mě, já jdu ještě o postele.“ řekla jsem jí a mířila jsem si to do peřin.

Máš smůlu, mě vytáhli ještě dřív.“ řekl mi Joe, který se tam najednou objevil.

„Tohle není fér, kde vás můžu reklamovat?“ zeptala jsem se.

„Já nevím, že by v porodnici, ale nás by tam už asi nechtěli.“ řekl mi zvesela a odcházel. Holly mi mezitím podala nějaké oblečení a já zahučela do koupelny. Musela jsem uznat, že má vkus. Na sobě jsem měla tmavěmodrou volnou tuniku, bípé uplé džíny a bílé balerínky.

„Nebude mi zima?“ zeptala jsem se jakmile jsem byla zpět u mě v pokoji.

„Neměla by. Na dnešek hlásí zataženo, ale bude něco kolem 23 stupňů.“ řekla mi Holly a táhla mě do kuchyně, kde zrovna pil kafe Nick.

„Jak je ti?“ zeptal se hned jakmile jsem si sedla.

„Dobře, ale asi je zabiju za to, že mě tak brzy vzbudili.“ řekla jsem mu a on se začal smát.

„Odpoledne tě vyšetřím.“ oznámil mi a já kývla. Pak už mě Holly táhla ven do auta.

„Budou mít vůbec otevřeno?“ zeptala jsem se.

„Jo, ale my nejdřív jedeme do salonu a pak až nakupovat.“ oznámila mi Alisa, která řídila.

„Nezapomeňte na mě.“ řekl zničeho nic Joe.

„Co ti slíbili?“ zeptala jsem se.

„Koupí mi prý auto, které si vyberu a já už pár favoritů mám.“ řekl mi a já jen kroutila hlavou. Za pár minut už jsme parkovali u vlasového salonu. Jakmile jsme vstoupili dovnitř, ujali se nás 4 profesionálky.

„Co s tím uděláme?“ zeptala se mě.

„Já nevím, ale chtěla bych nějakou barvičku.“ řekla jsem jí a ona jen kývla. O chvilku později mi ukazovala katalog plný různých vzorků. Nakonec jsem si vybrala takovou tmavěhnědou až černou a na proužky bronzovou.

„Budeme i stříhat?“ zeptala se mě, když míchala barvy.

„Jo, ale nevím o kolik. Co si myslíte?“ zeptala jsem se.

„Já bych to vzadu zkrátila asi o 6-8 cm a vepředu bych to sestříhala. Co si o tom myslíte?“ zeptala se mě.

„Souhlasím. Už to chtělo změnu.“ přiznala jsem se a ona se jen usmála. Hned potom hodila přes zrcadlo nějaký ručník, abych sama sebe neviděla. Hlavně at´se mi to líbí.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek To, co byste nikdy nečekali 10.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!