Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Titanic - Prolog

Jamie12


Titanic - PrologJe rok 1912 a Renesmé s rodiči pluje Titanicem do Ameriky. Koho na lodi potká? Do koho se zamiluje? A přežije katastrofu? To se dozvíte, když budete číst moji povídku. Jsem tu nová a tohle je můj úplně první článek. Tak buďte hodní. :) Vaše MartinaBlack P.S. Divíte se, že tam nejsou upíři? Tak to si jen myslíte...

Prolog

Jmenuji se Renesmé. Bydlím v Anglii, ale zítra se stěhuji do Ameriky. Popluji Titanicem. Je mi patnáct let a moji rodiče mi už hledají nápadníka. Vážně otrava. Chtěla bych se vdát z opravdové, vášnivé lásky a ne proto, že je to dobrá partie. Nezajímá mě, kolik by měl můj muž peněz, ale jestli by mě opravdu miloval. Toužím po lásce, jako nikdo jiný. Chtěla bych to mít stejné jako rodiče. Oni sice měli takový ten domluvený sňatek, ale zamilovali se do sebe a jsou spolu šťastní. Jinak bych vám popsala svoji rodinu takhle. Otec má dva sourozence, Emmetta a Alici. Emmett je zasnoubený s Rosalie a Alice má manžela Jaspera. Nikdo z nich nemá děti, ale vím, že Rosalie by je moc chtěla.

Už jsem se nemohla dočkat na zítřek. Ale zárověň jsem byla smutná, protože jakmile dojedu do Ameriky, definitivně mi skončí dětství a já se budu muset začít seznamovat s muži. Ach jo.

Jsme teď v hotelu ve městě, ze kterého zítra v deset hodin odpolouvá Titanic. Ten hotel je velmi pěkný, ale já se nudím. Matka a otec jsou teď zřejmě na večeři. Já chtěla zůstat tady, abych byla chvíli sama. Vymluvila jsem se na to, že je mi trochu špatně. Rozhodla jsem se, že se půjdu projít. Upravila jsem si vlasy a narovnala sukni. Vyšla jsem z pokoje a zamířila k výtahu. Ten pán, co výtah řídí, se na mě usmál.

„Hezký večer, slečno,“ popřál mi.

„Děkuji,“ usmála jsem se. Výtah mě svezl až do přízemí a já se vydala ven na ulici. Procházela jsem se večerní Anglií a loučila jsem se s ní. Vymotala jsem se z uliček a najednou byla v přístavu. Spadla mi čelist. Přede mnou se na moři houpala loď. Ale jaká loď. Byla obrovská! Větší věc jsem v životě neviděla. Neskutečné. Titanic přede mnou vypadal majestátně a krásně. Tak na tomhle zítra pojedu až někam do Států. Páni. Stála jsem v přístavu hezkou chvíli a dívala se na muže, co nakládali různé věci do lodě, nebo dolaďovali poslední detaily před vyplutím. Vdechovala jsem mořský vzduch a sledovala modrofialové nebe, které se stmívalo.

Pak jsem se vydala zpět na hotel. U recepce jsem potkala rodiče.

„Kde jsi byla, Renesmé?“ zeptala se mě matka.

„Byla jsem v přístavu,“ odpověděla jsem po pravdě.

„Něměla jsi nikam chodit!“ rozzlobila se. „A jak vypadala ta loď?“ zeptala se,

protože zvědavost jí nedala.

„To bys nevěřila. Je obrovská, největší pohybující se věc na světě!“ vychvalovala jsem Titanic.

„To rád slyším,“ řekl otec a křivě se usmál. „Pojď do pokoje, Renesmé, musíme se vyspat. Zítra nás toho čeká hodně."

„Já vím. Dobře,“ odpověděla jsem.

Tentokrát jsme nejeli výtahem, ale šli po schodech. Byly to tři patra, tak jsem byla docela udýchaná. V pokoji jsem hned odešla do své postele a převlekla se do košile. Víčka se mi přivírala únavou a pak, když už jsem byla v polospánku, v tom stavu, kdy usínáte, ale jste při vědomí, ale zároveň nevíte, co se kolem děje, mi hlavou bleskla myšlenka. Zítra potkám někoho, kdo mi změní život…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Titanic - Prolog:

 1
29.03.2012 [20:45]

dcvstwilight Emoticon Emoticon Emoticon -> Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!