Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ticho pravej lásky 13. kapitola


Ticho pravej lásky 13. kapitolaPo trochu dlhšom čase sa na scéne objavuje nová kapitola poviedky Ticho pravej lásky. Ja oveľa kratšia, ale prelomová. Bella sa dozvedá pravdu a táto poviedka sa už blíži ku koncu. Príjemné čítanie. Alsee

13. kapitola

 „Rád ťa vidím, dcérka.“

Prekvapene som sa na neho pozrela a vytrhla si ruky zo zovretia. Ustúpila som o pár krokov dozadu a narazila do steny.

„Čo to hovoríte?!“ Hlas mi poskočil o oktávu vyššie.

Nie je to náhodou tak, že keď niekto niekomu povie dcérka, je to jej otec?!

Marcus sa usmial a znova sa ma chcel dotknúť, ale ja som sa mu vyšmykla. Zamračil sa a v jeho očiach sa zjavila zlosť. Pritlačila som sa o stenu a sklopila zrak.

„Takže ty mi neveríš?“ spýtal sa Marcus a bolo počuť, ako ním lomcuje zlosť. „Ty mi neveríš, že som tvoj otec?!“ zakričal nahlas.

Počula som, ako niečo zachrapčalo, a tak som prekvapene zdvihla hlavu. Marcus stál oproti stene a polovica jeho ruky bola v nej. Keď omietka padala na zem, videla som každú jej čiastočku. Oči sa mi rozšírili od údivu a skoro som aj zabudla, že v miestnosti nie som sama.

Marcus vytiahol ruku zo steny a tým sa spustil ďalší príval omietky. Bolo to ako divadlo. Malé čiastočky prachu a omietky sa zrážali a tým sa od seba odrážali. Bolo to niečo fantastické...

Neďaleko mňa sa ozvalo šuchotanie papiera. Proti svojej vôli som sa obzrela a uvidela Marca, ako sa nakláňa nad stolom a snaží sa niečo vyhrabať zo zásuvky. Neviem prečo, ale vedela som, že toto nie je dobré. Že tu stojím neďaleko nejakého človeka, ktorý sa snaží niečo vyhrabať zo zásuvky. S nádejou som sa pozrela na dvere. Boli neďaleko mňa. Stačil by jeden krok a mohla by som utiecť...

„Tu máš dôkaz, že som tvoj otec,“ začula som vedľa seba Marcov hlas a od ľaku poskočila. Otočila som sa a pohľad mi padol na papier, ktorý držal v rukách. „Prečítaj si ho.“

Prekvapene som sa na neho pozrela a myslela, že žartuje. Ale nie. Tvár mal vážnu a jeho postoj bol meravý.

Roztrasenými rukami som si od neho zobrala list. Papier už bol zničený a pokrčený, takže som myslela, že sa mi v rukách rozpadne. Pomaly som ho roztvorila a vykuklo na mňa kostrbaté písmo písané atramentom.

 

Milovaný Marcus,

zrejme nevieš prečo Ti píšem.

Keď som sa vrátila domov, zistila som niečo neuveriteľné. Vždy, keď som niečo zjedla, hneď som to aj vyvrátila. Bolo mi hrozne zle a krútila sa mi hlava. Schudla som päť kíl, až mi raz moja chyžná, Leona, na moje požiadanie prehmatala brucho. S kamenným výrazom na mňa pozrela a... bola som tehotná, Marcus!

Billius dobre vedel, že to medzi nami poslednú dobu neklapalo, a že dieťa určite nie je jeho. Ale nič nepovedal. Tešil sa spolu so mnou a predstieral to tak dobre, až som si myslela, že je to skutočne jeho dieťa, čo nosím pod srdcom. Ale skutočnosti mi moje predstavy zakopali hlboko pod zem.

Vo štvrtom mesiaci som mala brucho veľké ako v deviatom a Leona mi potajomky nosila v pohároch krv. Nepýtala som sa jej, odkiaľ ju zohnala, hlavné bolo, že mi po nej bolo lepšie. Stále som ležala len v posteli, až to prišlo.

Rýchlo som zavolala Leonu, a tá mi rozrezala brucho, lebo inak to nešlo. Strácala som vedomie, keď do izby vtrhol Billius.

Priskočil ku mne, ale ja som mu nevenovala pozornosť. Pozerala som sa na malé stvorenie, ktoré bolo v Leoninom náručí. Billius mi len rýchlo strčil pod ruku papier a ja Ti teraz z posledných síl píšem tento list.

Marcus, obaja vieme, že naša dcéra nebude normálny človek. Moje posledné želanie je, aby si sa o ňu postaral a aby bola šťastná.

 

 

S láskou Maria

 

Cítila som, ako mi z rúk padá list na zem, a ako spolu s ním na zem padám aj ja. Zahmlilo sa mi pred očami a ani som si neuvedomovala chlad podlahy.

Všetko zrazu do seba zapadalo ako puzzle. Moje čudné detstvo, matkina smrť a nakoniec toto všetko.

Leonu si pamätám. Bola k nám hrozne dobrá a my sme ju brali ako druhú matku.

Ale nedokázala som pochopiť, že všetci mi po tie roky klamali. A hlavne otec. Nie, on nie je môj otec. Len sa robil, že ním je. Chcela som ho nenávidieť, no potom som si uvedomila, čo musel prežívať on. Musel znášať vo svojom dome dieťa, ktoré nebolo jeho. Musel ho vychovávať. A tiež musel zniesť to, že ho jeho manželka podviedla...

Niekto mnou silno zatriasol a ja som sa prebrala z tranzu. Uvidela som tvár, ktorá patrila... Marcovi?

Konečne som všetko videla jasne a začala si uvedomovať veci okolo seba. Trochu som sa od Marca odtiahla a oprela sa chrbtom o stenu. Stále som nedokázala stráviť to, čo som sa dozvedela.

Marcus natiahol ruku a niečo mi podával. Uprene som sa zahľadela na jeho dlaň a dych sa mi zastavil. Bol tam náhrdelník s troma malými diamantmi a prívesok visel na jednoduchej striebornej retiazke. Poznala som ho. Až priveľmi.

Taký istý mi venovala Leona, keď som mala štyri. Povedala, že si ho nikdy nemám dávať dolu - za žiadnych okolností. Aj teraz som ho mala pripnutý na krku a jemne sa mi hompáľal na hrudi.

„Toto prišlo spolu s tým listom. Myslím, že to poznáš,“ zašepkal Marcus.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ticho pravej lásky 13. kapitola:

 1
4. Wera
14.09.2011 [8:42]

Wera Emoticon

20.08.2011 [22:26]

kiQaCULLEN Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. schuchinka
20.08.2011 [16:47]

naprosto perfektne.... no comment .... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. RoDiLiCh
20.08.2011 [16:19]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!