Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » The werewolf secret - Prolog a 1. díl

romantic


The werewolf secret - Prolog a 1. díl Toto je moje nová kapitolovka. Bells je vlkodlak, ne však obyčejný. V mládí jí Volturiovi vyvraždili rodinu, ji však nedostali, neboť utekla do lesa. Tam ji našli vlkodlaci z La Push. Svůj život vykoupila přeměnou na vlkodlaka, když vypila lektvar. Teď žije jen pro smečku. Tenhle díl je jen úvodní, nic moc se v něm nestane, přesto budu ráda za komentíky. Vaše Tortie. :)

Prolog

 

Pohled Belly (7)

19. 9. 2004, městečko Forks

 

Konečně! Mé 7. narozeniny. Mamka s taťkou mi připravili překvapení v podobě obrovitánského dortu ve tvaru princezny. Potom se to ale pokazilo. Přišli takoví divní, studení a bílí lidé a rodiče někam odnesli. Moji sestru vzali taky. Mě však nechytili, protože jsem utekla do lesa. Teď jsem tady, schoulená u nějakého vysokánského stromu a bojím se. Vůbec nevím, co se mnou bude. Třesu se zimou. Bojím se. Přichází noc. Neodvažuju se ani pohnout, když vtom někde blízko zapraskají větve.

__________________________________________________________________________

Kapitola 1.

 

Pohled Belly (18)

rok 2015, městečko Forks, rezervace La Push

 

Crrrrrrrrrr…, zvonil budík. Naštvaně jsem do něj třískla, až sletěl na podlahu, protáhla jsem se a vstala jsem. Byl nejvyšší čas začít se vypravovat do školy. Naštěstí byla doma Andie, má „adoptivní" matka, která spíš vypadala na mou sestru.

Byly jsme si tak podobné, ale příbuzné jsme nebyly. Ale jednu věc jsme měly společnou. Byly jsme vlkodlaky a obě ze stejného důvodu. Naši rodiče nějak naštvali vládce upírů, ano, upíři existovali, a ten rozkázal vyvraždit celou naši rodinu. My dvě jsme jako zázrakem přežily a ujali se nás vlkodlaci z rezervace La Push. Ovšem nic nebylo takové, jak to vypadalo. Musely jsme se stát vlkodlaky, jenže jsme neměly potřebný gen. Proto jsme musely vypít lektvar, který byl částečně složený z krve měniče a částečně z upířího jedu, na který jsme byly díky tomu imunní. Tak se z nás stali vlkodlaci, nestárly jsme, avšak musely jsme zůstat navždy se svou smečkou. Ve dne z nás byli normální lidé a v noci vlci. To byl náš úděl.

Sešla jsem do kuchyně, pořádně jsem zívla a posadila se ke stolu. Andie mi přichystala snídani, za což jsem jí byla neskonale vděčná. V noci jsem totiž měla hlídku a vrátila se až k ránu. Byla jsem strašně vyčerpaná. Naneštěstí jsem musela do školy. Sebrala jsem si věci, zašla do lesa, svlékla se, oblečení nacpala do tašky a proměnila se. Byl ze mě čokoládově hnědý vlk. Tašku jsem vzala do tlamy a rozběhla se směr škola.

 

Už několik dní se šuškalo, že prý má přijít nový žák. Byla jsem na něj zvědavá a proto jsem si pospíšila. Když jsem přišla, již proměněná, na parkoviště, zahlédla jsem ostatní ze smečky. Gabriel, nejsilnější z nás, to byl alfa - vůdce. John, George, Karl, Stephen, Victor a Betty. To byl zbytek smečky. Betty byla sestra Gabriela a John byl brácha Stephena. Všichni byli navzájem příbuzní, až na mě a Andie. Navíc se mi zdálo, že se na mě Gabriel potají kouká, ale vždy, když jsem se otočila, uhnul pohledem. Bylo to divné. Chvíli jsme tam stáli a rozebírali včerejší hlídku. Za chvíli zazvonilo. Šli jsme tedy na hodinu.

 

Po škole jsme šli domů. Proměnili jsme se a jako smečka vyrazili domů. Já jsem se těšila, až si zdřímnu, protože včerejší hlídka mě zmohla. Najednou jsme uslyšeli nějaké podezřelé zvuky. Jako by se někdo prodíral lesem přímo k nám. Zastavili jsme se, a když Gabriel zavelel, abychom se schovali, všichni se rozprchli do křoví a tam se proměnili. Mohli se tak lépe schovat. Nakonec bylo všech osm lidí namačkaných vedla sebe v nevelkém křoví.

Byla to podívaná, že kdyby nás někdo viděl, myslel by si, že jsme mentálně postižení. Bylo tam strašlivě těsno a Gabriel se na mě pořád lepil jak žvýkačka. Prostě strašný. Nakonec jsme zjistili, že to byla pouze Andie, která se nám vydala naproti.

Celí rozlámaní jsme vylezli z toho zatraceného křoví, v duchu jsme nadávali na Gabriela, že Andie nepoznal, a shlukli jsme se kolem ní. Smála se, když viděla, jak jsme zubožení z toho nepohodlného ležení na jehličí a potom nám řekla, že nám šla naproti, protože se doma nudila.

Řekla to s tak provinilým výrazem, že jsme se tomu smáli jak přihřátí. Teda všichni kromě Gabriela. Ten stál, celej špinavej a popíchanej od jehličí a nevěděl, jestli se má smát, nebo brečet. Když jsme viděli tu jeho bezradnost, rozchechtali jsme se ještě víc. On se zamračil a dal povel k odchodu. Chvíli to trvalo, než jsme se vůbec byli schopni postavit. Když jsme se konečně dost vynasmáli, šli jsme každý domů. Já jsem si šla hned lehnout. Usnula jsem a probudila se do chladného a deštivého rána.

 

 

Pokračování příště (možná)

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The werewolf secret - Prolog a 1. díl :

 1
1. Ceola
15.03.2012 [14:51]

Super! Skvělá povídka!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!