Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » The Vampires King - Prolog

true love by jitule


The Vampires King - PrologTakže, tohle je moje úplně první povídka. Je o Edwardovi, který je synovec Ara. Carlisle je čtvrtý bratr Volturiových, ale stále se jmenuje Cullen a s ním i celá jeho rodina. Carlisle má manželku Esmé, dceru Rosalie a dva syny Emmetta a Edwarda. Jednou se stane, že Ara kousne vlkodlak. Vlkodlaci mají zvláštní jed ve slinách, a když kousnou upíra, tak upír zemře. Aro si ve svých posledních minutách zavolá Carlislea a Edwarda. Co jim bude chtít, si přečtěte v mé povídce. Byla bych ráda za jakékoliv komentáře a hlavně kritiku, protože nepíšu nějak suprově, tak bych se chtěla zlepšit. Děkuji za všechno.

The Vampires King - Prolog

Vládnu upírům už několik staletí. Stále jsem silný, zdravý a mladý. Jsem Aro Volturi. Mými třemi bratry jsou Carlisle, Marcus a Caius. Má manželka je Sulpicia. Caius má manželku Athenodoru a Marcova manželka je má sestra Didyme. Carlisle má početnější rodinu než my. On má manželku Esme a tři adoptované děti Emmetta, Rosalii a Edwarda. A když byl člověk, měl dceru Alice.

Jsem jako jeden z mála v naší rodině talentovaný. Čtu v lidských myslích. Když se někoho dotknu, tak přečtu vše, na co daný člověk kdy pomyslel. A jediný, kdo je ještě v naší rodině talentovaný, je Edward. Umí číst myšlenky, ale jinak než já. On čte jen to, na co ta daná osoba myslí v tu chvíli, a nepotřebuje fyzický kontakt.

V ten osudný den jsem řešil problémy s upíry a měniči. Odletěli jsme na sever.

Když jsme přistáli, chtěl jsem to mít rychle za sebou, a tak jsme šli po jejich stopě a zavedlo nás to na velké pole, kde na jedné straně stáli upíři a na druhé měniči. Snažil jsem se mezi nimi vytvořit smlouvu, protože ti upíři byli vegetariáni jako Carlisle a jeho rodina. Ale než jsem to stihl, začali mezi sebou bojovat a má garda se zapojila do boje. Snažili se zničit upíry i vlkodlaky. Vedle mě bojovali Jane a Alec pomocí jejich darů, nepočítám je do rodiny, ale jako členy gardy. Já jsem tam stál a pozoroval, kdo vyhrává, když v tom se ke mně vyřítil jeden vlkodlak a nikdo ho nestihl v čas zastavit. Jane s Alecem usilovně pracovali a moje ochránce jsem vyslal do boje, až na jednoho, který vystartoval proti vlkodlakovi, a ten ho zabil. A když si toho všimli ostatní, bylo už pozdě a vlkodlak mě stihl kousnout. Pak ho vyřídili. Mezi zbytkem upírů a vlkodlaků jsem vytvořil tu smlouvu.

Myslel jsem si, že mi to neublíží, jelikož jsem se s vlkodlaky dříve osobně nesetkal. Ale v jejich slinách je asi nějaký jed, který je pro upíry smrtelný. Po pár hodinách v letadle mi začalo být divně a taky hodně horko. Když jsme se vrátili do Volterry, počítal jsem s tím, že zemřu. Ve svém pokoji jsem poprvé použil postel jen na ležení. I na upíra jsem byl hodně vyčerpaný, a přesto jsem usilovně přemýšlel, komu předat nejvyšší moc. Nikdo mi nepřišel jako vhodný kandidát, až na jednoho. Edward. Věděl jsem, že jsem vybral správně. Edward je chytrý, nadaný a určitě bude spravedlivě rozhodovat o životech lidských i upířích. Jsem si jistý, že ho budou upíři respektovat a i mí bratři určitě nebudou mít námitky. Trůn potřebuje mladšího upíra, než jsou oni. Ještě jsem si na chvíli odpočinul a všechno si promyslel. Poté jsem si nechal zavolat Edwarda s Carlislem. Myslel jsem, že to bude pro oba lepší. Carlisle řekne, že to bylo mé poslední přání, a já budu moct odejít na onen svět, jestli nějaký existuje, ale já nejspíš půjdu do pekla.

Když přišli Edward s Carlislem, Edward slušně pozdravil a já si byl stále jistější, že jsem vybral správně.

„Milý synovče, Edwarde a bratře Carlisle. Do teď nechápu tu vaši averzi vůči pití lidské krve, ale to mi nebránilo v mém rozhodování. Chtěl bych, Edwarde, abys nastoupil na trůn, až zemřu. A Carlisle, tebe žádám, abys to vysvětlil našim bratrům. Řekni, že to bylo mé poslední přání. Pomozte Edwardovi na jeho začátku. Vysvětlete mu všechno a postarejte se, aby byl Edward dobrým vládcem. Budeš, Edwarde, mým nástupcem?"

Edward chvíli přemýšlel a pak řekl:

„Stanu se tvým nástupcem, když je to tvé poslední přání, ale moc nadšený nejsem. Jsem méně zkušený než tví bratři."

Na tuto větu jsem měl odpověď:

„Mí bratři ti budou pomáhat a také vím, že budeš ke všem spravedlivý."

Když odcházeli, ještě jsem dodal:

„Vím, že povedeš náš svět dobře. Lepšího následovníka jsem si nemohl vybrat."

Poté jsem se naposledy nadechl a zemřel s vědomím, že náš svět bude jen vzkvétat.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The Vampires King - Prolog:

 1 2   Další »
12.08.2011 [10:07]

kiQaCULLEN Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Esther
08.08.2011 [22:06]

Esther Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. schuchinka
03.08.2011 [9:24]

celkom fajne... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.08.2011 [19:12]

melosomierra Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.08.2011 [18:06]

ada1987zaujímavé Emoticon

02.08.2011 [18:05]

Mishulezajímavý nápad...! Emoticon Emoticon

02.08.2011 [17:39]

MaiQa Emoticon Emoticon Emoticon

6. Daynera
02.08.2011 [17:23]

Emoticon Emoticon Emoticon

02.08.2011 [17:02]

Mili1Zajímavý nápad, pokračuj Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. lelus
02.08.2011 [15:47]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!