Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » The Treacherous Revenge - 1. kapitola

Kristen1 by Jelda


The Treacherous Revenge - 1. kapitolaV první kapitole se podíváme ke Cullenům, kde je nálada pod bodem mrazu. Pohled Edwarda.

Katari

Edward

Na louce panovalo mrtvolné ticho. Byly slyšet jen tlukoty a dechy vlků a Renesmé. Všichni očima sledovali místo, kde jsme ji naposledy spatřili. Teď už tam byly jen stromy.

Po zhruba deseti minutách ke mně začaly doléhat myšlenky všech okolo - ostatní se pomalu začínali vzpamatovávat -, jen naše rodina stále strnule stála. Potom, co jsem ucítil malou teplou dlaň na mé tváři, jsem se také probral. Byla to Renesmé, kdo jiný, a v myšlenkách se mě ptala, jestli ještě někdy Esmé uvidí. Podíval jsem se jí do jejích hnědých smutných očí a zakroutil hlavou. Z očí se jí začaly ronit další slzičky, přímo vodopády.

Rozhlédl jsem se po své rodině. Alice s Jasperem stáli u sebe a pevně se objímali, stejně jako Rosalie a Emmett. Rychle jsem vyhledal Carlislea, nebylo to těžké. Klečel ve sněhu pár metrů přede mnou, hlavu skloněnou a ruce křečovitě sbalené do pěstí. Hlavou se mu honily dvě věci. Esménina tvář a představy, jak zabít Ara. Bylo zvláštní vidět v jeho myšlenkách takové věci, přeci jenom to byl mírumilovný Carlisle, který nesnášel násilí a boje, a přitom jeho myšlenky na mě přímo křičely, jak moc chtěl Ara zabít.

Podíval jsem se na Bellu, tvářila se strašně smutně a hlavně měla v očích vztek. Byl jsem si jistý, že něco takového mám ve výrazu i já. Byl jsem rozzuřený tak moc, že kdyby Carlisle opravdu chtěl jet Ara zabít, připojil bych se k němu a bylo mi jedno, jestli zemřu nebo ne.
Renesmé se u Belly zavrtěla a sáhla jí na obličej, chtěla, aby ji položila na zem. Bella to neochotně udělala.

Jakmile byla Renesmé na zemi, rozběhla se ke Carlisleovi. Stoupla si před něj a on zvedl hlavu, Renesmé ho objala kolem krku a znovu se rozbrečela. Carlisle si ji přitáhnul do náruče a brečel spolu s ní. I když beze slz. Já a Bella jsme se spolu s ostatními vydali k nim, objímali jsme jeden druhého a beze slz jsme brečeli.

(...)


Nevím, jak dlouho jsme na louce byli, vím jen, že když jsme se znovu vzpamatovali, začalo se stmívat. Byl čam jít domů. Všichni hosté už dávno odešli, někteří se přišli rozloučit, jiní odešli mlčky.

Cestou domů nikdo nemluvil, jen jsme běželi. Jakmile jsme ale překročili práh, uhodila nás všechny do nosu Esménina vůně, která byla cítit úplně všude. Posedali jsme si na pohovku v obývacím pokoji a jen jsme se dívali jeden na druhého.

Po chvíli se Carlisle zvedl a odešel. Sledoval jsem jeho myšlenky pro případ, že by chtěl udělat něco, čeho by potom litoval. Šel velmi pomalým lidským krokem až nahoru do jeho pracovny, kde si sedl na židli a pozoroval fotku, kterou měl na stole, samozřejmě, že na ní byla Esmé. Chvíli jsem dál četl jeho myšlenky, ale byly to jen vzpomínky, tak jsem ho nechal raději vzpomínat samotného.

„Co budeme dělat?" zašeptala Rosalie a tím prolomila ticho, které panovalo už několik hodin. V jejím hlasu byly slyšet obavy a obrovská bolest.
„Nevím," odpověděl jsem jí stejně tiše.
„Nedokážu si představit, že už ji nikdy neuvidím. Vždyť je to Esmé, naše Esmé. Ta patří k nám a ke Carlisleovi. Ona byla ta poslední, kdo by si něco takového zasloužil," šeptala dál.
„Aro je hajzl. Takovýho hajzla jsem jaktěživ neviděl. Je prohnilej až na kost," přidal se Emmett.
„Přesně, větší parchant na světě neexistuje," prskala zase Alice.
„On vůbec nechápe, co je to rodina, vždyť to, čemu on říká rodina, je stejně falešný jako on sám. On nemá rodinu, jenom tlupu šašků, co skákají, jak on píská. Kdyby neměl Chelsea, tak je v prdeli. Nikdo by ho neposlouchal," přidal jsem se.
„Přesně! Nevím, co si myslí, ale je jasné, že to, že si vybral Esmé, nebyla náhoda. Jsem si jistej, že už to plánoval delší dobu," promluvil Jasper.
„Stejně jako vždycky. Chce prostě jenom rozbít naši rodinu. Chce, abychom se rozdělili, protože ví, že bez Esmé už to nebude takové. Myslím, že to bez ní fungovat nebude, nebo alespoň ne tak, jak to fungovalo doposud," prskla Bella.
„Myslím, že bychom to možná měli vzdát," zašeptla Rose. Jakmile to dořekla, stál dole v tu ránu Carlisle, oči jako dva onyxy a vrčel. Pomalu jsem se ho začínal bát.

„Tak to ani náhodou!" zahřměl. „Na to rovnou zapomeňte. Jestli se naše rodina rozpadne, tak dáme Arovi to, co chce! A to v žádném případě nepřipustím, stačí, že už mi vzal ženu, nedovolím, aby mi ukradl i zbytek rodiny! Jestli to vzdáme, bude to, co Esmé udělala, naprosto zbytečné! Její," zarazil se a stočil obličej do ještě horší a zuřivější grimasy než předtím, „její smrt bude naprosto zbytečná," poslední větu už jen šeptal, na rozdíl od všeho ostatního, co museli slyšet opravdu až ve Volteře, jak hlasitě křičel.

Všichni jsme jen vyvaleně zírali. Takhle nikdy ještě nikdo Carlislea neviděl. Ale nedivil jsem se mu, kdyby mi vzali Bellu, choval bych se stejně. Po chvíli se Carlisleovy oči začaly vracet zpátky do zlaté barvy.

„Carlisle má pravdu. Když to vzdáme, nikomu to neprospěje. Naopak všem to ublíží ještě víc než doteď. Teď nadešla ta chvíle, kdy musíme držet všichni pohromadě. Jako rodina, ne klan. Jako opravdová rodina, i když je víc než nad slunce jasné, že bez Esmé se to bude zvládat těžko. Ale nevím, jestli si to uvědomujete stejně jako já, ale ona tu pořád s námi je. Ne fyzicky, ovšem. Ale je tu cítit všude okolo. Její vůně, všechen nábytek, každá zeď. Všechno to do sebe vdechlo jeji přítomnost. A to hlavní - máme ji přece v našich srdcích, sice kamenných srdcích, ale tam, kde nám ji nikdo nevezme, tam zůstane navždy, a když ji budeme chtít vidět? Stačí na ni přeci jen pomyslet, od čeho bychom měli upíří mozky kdybychom z nich nemohli vydolovat slušnou představu, jak vypadá. Ani ta nejlepší fotka ji nemůže zachytit tak, jak ji zachytily naše mozky," domluvil kupodivu Emmett a mně málem spadla huba. Tohle bych od Emmetta nikdy nečekal. Ale kdo jo, ale jedno se mu muselo nechat, přesvědčovat uměl dokonale a pravdu měl taky. Nesmíme se rozdělit. 

Všichni se z Emmettovy řeči vzpamatovávali stejně těžce jako já.

„Máš pravdu, Emme. Omlouvám se. Nevím, co mě to napadlo. Já jen, cítím se tak... Bezmocná. Musíme teď stát při sobě víc než kdy jindy. Bude to těžké, ale zvládneme to. Nějak," podívala se na Carlislea. Ten jen přikývnul.

„Já, já, musím pryč. Musím si jít provětrat mozek, pojedu někam daleko. Někam, kde budu moct v klidu přemýšlet. Nebojte se, vrátím se, já vás neopustím, ale budete muset mít trpělivost. Protože já nevím, co bez ní budu dělat. Klidně vám budu každý den volat, abyste se ujistili, že nepáchám nic špatného, jen mě nechte jet. Prosím," prosil Carlisle. A mluvil pravdu, chtěl prostě jen na chvíli vypadnout, vyčistit si hlavu, i když to, když jste upír, ani pořádně nejde. Všichni jsme věděli, že musí odjet, někam, kde ji nebude všude cítit. Někde, kde bude moct být jen on a jeho myšlenky.

„Jeť. Ale vrať se brzy. My tě potřebujeme," promluvil jsem nakonec já. Vděčně přikývnul a za několik málo sekund už jsem slyšel startovat jeho a auto a potom mizet ho v dáli.

„Tak a je to, už jsou z nás úplní sirotci," zamumlal Emmett.
„On se opravdu vrátí, Emme," slíbil jsem mu.
„Jak to můžeš vědět?" ptal se. Zaklepal jsem si na spánek.
„Vím to, Emmette. On by nás tu nikdy nenechal a sám moc dobře víš, že vždycky, co slíbil, taky dodržel," připomněl jsem mu věcně.
„Tak já ti budu věřit, brácho," rezignoval nakonec.
„No, v podstatě nemáš na vybranou."

 


První kapitola je za vámi, co na ni říkáte?  

Upozorňuji, že (skoro) celá povídka bude z pohledu Cullenů, protože povídka je o tom, jak se budou s odchodem Esmé vyrovnávat. Až někdy kolem desáté kapitoly se podíváme do Volterry pro vysvětlení toho, co Aro udělal, a věřte mi, důvod, proč Aro udělal to, co udělal, byste nečekaly.  

 

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The Treacherous Revenge - 1. kapitola:

 1
8. Pajinka
16.08.2015 [15:34]

Nééé prosím nedělejte mi tohle... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Sabina
17.11.2014 [21:42]

Emoticon

10.09.2012 [8:37]

SimiikVýborný díl. PŘečetla jsem ho jedním dechem, doufám, že brzo přibude další kapitolka. Uvidíme, co máš v plánu s rodinou a s Esmé ve Volteře. :-)

5. TSD
07.09.2012 [9:34]

TSDJsi mrtvá kataríno Kupčuláková!!! Co jsem ti k sakru udělala že musíš psát takový drastický povídky?? No takže chudáček Carlisle. Nechápu že se může takhle ovládat já bych se okamžitě rozjela do Voltery a rozbila Arovi hubu, ale to je jenom můj názor. Jinak ta rennesmé... brouček malinkej. přijít o babičku prostě je to děs... kdybych byla doma tak bych brečela ale kvůli tomu že jsem ve škole tak nemůžu... Prosííím.. udělej plán jak zabít Ara... Emoticon

4. martty555
06.09.2012 [8:40]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.09.2012 [18:35]

Sal333krásna emotívna kapitola... len tak ďalej... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.09.2012 [17:44]

ada1987dúfam, ze na dalsiu cast nebudem musiet cakat tak dlho. inak pekne. Emoticon

05.09.2012 [17:10]

carlsmekrasne, ja vazne zirala s udivem,co Carlisle krikl,jen tak dal,prosiim,at se vrati Esme..jinak nadherne Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!